Valmistuvalle

SuPeriin voit liittyä heti valmistuttuasi, vaikka sinulla ei olisi vielä työpaikkaa tiedossa.

Kun olet valmistumassa toisen asteen sosiaali-, terveys- tai kasvatusalan tutkintoon, liity SuPeriin varsinaiseksi jäseneksi.

Valmistuva opiskelijajäsen: liity kirjautumalla Jäsensivuille/Oma SuPeriin tai liity ilman sähköpostiosoitetta sähköisellä lomakkeella.

Voit liittyä myös soittamalla Liittymislinjalle, joka palvelee 6.4.–30.6. numerossa 09 2727 9200. Palveluajat ovat: maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisina klo 10–13 sekä tiistaisin ja torstaisin klo 13–16.

SuPer on tukenasi työelämässä

SuPerin jäsenenä olet oikeutettu liiton tarjoamiin jäsenetuihin sekä luottamusmiehen ja liiton asiantuntijoiden palveluihin. Voit myös osallistua tapahtumiin ja koulutuksiin. Ammattiosastot huolehtivat paikallisesta edunvalvonnasta ja järjestävät jäsenilleen toimintaa.

Tukenasi työelämässä -esitteen kansiKatso vinkit työelämään tuleville.

Tutustu myös Tukenasi työelämässä -esitteeseen.

Ota käyttöösi Oma SuPer -jäsenpalvelu: sen kautta voit ilmoittaa muun muassa yhteystietojen muutoksesta ja valmistumisen siirtymisestä.

Jokaisella ihmisellä on oikeus hyvään hoitoon, myös hoitajalla. Liity joukkoomme, olet hyvässä hoidossa!

Työelämään liittyvissä kipukohdissa saan SuPerista toimivaa edunvalvontaa, ja työttömyyden iskiessä Super työttömyyskassa tuo turvaa.

Lähihoitajalakki

Kotimainen valmistujaislakkien valmistaja Fredrikson haluaa lisätä hoitoalan työntekijöiden arvostusta yhteistyössä SuPerin kanssa. Fredrikson lahjoittaa tänä vuonna 100 kappaletta lähihoitajan valmistujaislakkia lähihoitajaopiskelijoille. Valmistujaislakit on valmistettu Suomessa käsityönä. Lakissa on kullattu sydänlyyra ja tupsu (ovh. 69e).

Valmistujaislakkeja jaetaan SuPerin järjestämissä lähihoitajaopiskelijoille suunnatuissa tapahtumissa tämän vuoden aikana.

SuPerin jäsenenä saat -20 % alennusta lähihoitajalakeista osoitteesta www.fredrikson.fi. Etukoodin löydät kirjautumalla Oma SuPeriin ja siirtymällä sieltä jäsensivuille.