SuPer on tukipilarien liitto.

Olemme tukenasi kaikissa tilanteissa. Liity heti opintojen alkaessa tai valmistuttuasi, niin saat monipuoliset edut heti käyttöösi! Liittyä voi myös ilman työsuhdetta.

Joukkoomme ovat tervetulleita sosiaali- ja terveysalan tai kasvatusalan vähintään toisen asteen tutkinnon suorittaneet ammattilaiset ja alan opiskelijat. SuPerilaisia ammatteja ovat mm. lähihoitaja, perushoitaja, apuhoitaja, kodinhoitaja, vastaanotto- ja osastoavustaja, hoitaja sekä vanhustyön ja lastenhoidon eri ammatit.

Katso tästä, ketkä kaikki voivat liittyä SuPerin jäseneksi: Kuka voi liittyä SuPeriin? »

Tarjoamme sinulle tukea ja turvaa.

Jäsenenä saat etujasi valvovan järjestön. Tarjoamme sinulle tukea ja turvaa työelämään. Vahva edunvalvontaosaamisemme on keskittynyt ajamaan jäsentemme asiaa niin paikallisella kuin valtakunnallisella tasolla. Jäsenenä varmistat itsellesi työttömyysturvan, sillä liiton jäsenenä kuulut myös työttömyyskassaan.

Jäsenenä saat myös monia rahanarvoisia ja elämää helpottavia etuja. Lisätietoa jäsenyydestä, jäseneduista ja liittymisestä löydät sivun vasemman laidan linkkipalkista.

Tutustu jäsenetuihin ja liity joukkoon!

SuPer on lähihoitajan oma liitto!