Vakuutukset

Hymyile, olet Turvassa

SuPerin vakuutuskumppani Keskinäinen Vakuutusyhtiö Turva tarjoaa superilaisille vakuutusturvaa jäsenetuhintaan. Turva on kotimainen vakuutusyhtiö, jonka omistavat sen asiakkaat.

SuPer on vakuuttanut jäsenensä vastuu- ja oikeusturvavakuutuksella. Jäsenet ovat vakuutettuina myös järjestövakuutuksella osallistuessaan järjestötehtäviin ja -tilaisuuksiin. Lisäksi opiskelijajäsenet on vakuutettu vapaa-ajan tapaturmavakuutuksella.

Liitolla on myös potilasvahinkolain mukainen potilasvakuutus, joka kattaa yhtiömuodosta riippumatta jäsenten yrittäjinä harjoittaman terveyden- ja sairaanhoitotoiminnan edellyttäen, ettei toimintaan osallistu yhtään avustajaa tai työntekijää.

Lisätietoja jäsenvakuutusten tarkemmasta sisällöstä ja ehdoista löydät osoitteessa turva.fi/super.

Täyden kympin asiakasedut Turvasta

SuPerin jäsenenä saat 10 prosentin jäsenalennuksen vapaaehtoisista, jatkuvista vakuutuksista. Vapaaehtoisilla jatkuvilla vakuutuksilla tarkoitetaan koti-, henkilö-, kasko-, lemmikki- ja venevakuutuksia.

Jos sinulla on Turvan kotivakuutuksen lisäksi vähintään yksi henkilö-, kasko-, lemmikki- tai venevakuutus, saat lisäksi 10 prosentin omistaja-alennuksen.

Jos sinulla on vain yksi vakuutus, saat omistaja-alennuksen kahden vuoden asiakkuuden jälkeen. Nämä alennukset eivät koske liikennevakuutusta.

Lisäksi Turva tarjoaa superilaisille räätälöityjä vakuutustuotteita, kuten kattavan Liittokaskon sekä Henkikulta- ja Parikulta henkivakuutukset.

Lisätietoa eduista löydät osoitteessa turva.fi/etusi.

Olethan jo ladannut TaskuTurvan uusimman version puhelimeesi?

TaskuTurva on Turvan mobiilisovellus, joka on luotu helpottamaan Turvan asiakkaiden arkea. Näet TaskuTurvasta henkilökohtaisen sekä liiton tarjoaman vakuutusturvan, voit tarkistaa sen avulla viimeisimmän laskusi tiedot ja myös viestittely turvalaisten kanssa onnistuu mutkattomasti TaskuTurvan kautta.

TaskuTurvasta hyötyvät erityisesti Turvan lapsivakuutus-, kotivakuutus- ja kaskovakuutusasiakkaat. TaskuTurvan avulla junnun lääkärikäynnit onnistuvat rahaa käyttämättä, jolloin korvauksia ei tarvitse erikseen hakea.

Kun sinulla on Turvassa laajan tason kotivakuutus ja puhelimesi menee rikki, voit korjauttaa laitteen TaskuTurvan avulla kätevästi Turvan yhteistyökumppanilla Fonumilla. Autohuolien yllättäessä tien päällä, löydät TaskuTurvasta toimintaohjeet ja lähimmän korjaamon yhteystiedot.

Lue lisää osoitteessa turva.fi/taskuturva.