Vakuutukset

SuPerin vakuutuskumppani Keskinäinen Vakuutusyhtiö Turva tarjoaa superilaisille vakuutusturvaa jäsenetuhintaan. Turva on kotimainen vakuutusyhtiö, jonka omistavat sen asiakkaat.

SuPer on vakuuttanut jäsenensä vastuu- ja oikeusturvavakuutuksella. Jäsenet ovat vakuutettuina myös järjestövakuutuksella osallistuessaan järjestötehtäviin ja -tilaisuuksiin. Lisäksi opiskelijajäsenet on vakuutettu vapaa-ajan tapaturmavakuutuksella.

Liitolla on myös potilasvahinkolain mukainen potilasvakuutus, joka kattaa yhtiömuodosta riippumatta jäsenten yrittäjinä harjoittaman terveyden- ja sairaanhoitotoiminnan edellyttäen, ettei toimintaan osallistu yhtään avustajaa tai työntekijää.

Lisätietoja jäsenvakuutusten tarkemmasta sisällöstä ja ehdoista löydät osoitteessa turva.fi/super.

Turvaa rakkaasi Turvassa-henkivakuutuksella, vain 5,92 €/kk*

Elä rohkeasti tässä ja nyt– parasta turvaa läheisillesi on oma henkivakuutuksesi

Henkivakuutus ei varsinaisesti hyödytä sinua vaan heitä, jotka ovat sinulle kaikista rakkaimpia. Turvassa-henkivakuutus on uusi ja erityisesti SuPerin jäsenelle edullinen henkivakuutus: vain 5,92 €/kk (*hintaesimerkki vuonna 2021: 30-vuotias SuPerin jäsen, korvaussumma 100 000 €). Turvassa-henkivakuutuksen myöntää LähiTapiola Keskinäinen Henkivakuutusyhtiö.​

Laske vaikka itse turva.fi/henkivakuutus

Täyden kympin asiakasedut Turvasta

SuPerin jäsenenä saat 10 prosentin jäsenalennuksen vapaaehtoisista, jatkuvista vakuutuksista. Vapaaehtoisilla jatkuvilla vakuutuksilla tarkoitetaan koti-, henkilö-, kasko-, lemmikki- ja venevakuutuksia.

Jos sinulla on Turvan kotivakuutuksen lisäksi vähintään yksi muu vakuutus, saat lisäksi 10 prosentin omistaja-alennuksen. Jos sinulla on vain yksi vakuutus, saat omistaja-alennuksen kahden vuoden asiakkuuden jälkeen.

Nämä alennukset eivät koske liikennevakuutusta tai henkivakuutusta.

Lisäksi Turva tarjoaa superilaisille räätälöityjä vakuutustuotteita, kuten kattavan Liittokaskon. Liittokasko-autovakuutus sisältää erinomaisen bonusedun: bonuksesi eivät laske, vaikka vahinko sattuisikin, jos olet ajanut kolme vuotta ilman vahinkoja. Lisäksi Liittokasko sisältää mainion sijaisautoedun: matkasi jatkuu, vaikka autosi hyytyisi kesken matkan teknisen vian vuoksi.

Olethan jo ladannut TaskuTurvan uusimman version puhelimeesi?

TaskuTurva on Turvan mobiilisovellus, joka on luotu helpottamaan Turvan asiakkaiden arkea. Näet TaskuTurvasta henkilökohtaisen sekä liiton tarjoaman vakuutusturvan, voit tarkistaa sen avulla viimeisimmän laskusi tiedot ja myös viestittely turvalaisten kanssa onnistuu mutkattomasti TaskuTurvan kautta.

TaskuTurvasta hyötyvät erityisesti Turvan lapsivakuutus-, kotivakuutus- ja kaskovakuutusasiakkaat. TaskuTurvan avulla junnun lääkärikäynnit onnistuvat rahaa käyttämättä, jolloin korvauksia ei tarvitse erikseen hakea.

Kun sinulla on Turvassa laajan tason kotivakuutus ja puhelimesi menee rikki, voit korjauttaa laitteen TaskuTurvan avulla kätevästi Turvan yhteistyökumppanilla Fonumilla. Autohuolien yllättäessä tien päällä, löydät TaskuTurvasta toimintaohjeet ja lähimmän korjaamon yhteystiedot.

Lue lisää osoitteessa turva.fi/taskuturva.