SuPerin loma-asunnot

SuPerilla on jäsenten käyttöön omia loma-asuntoja Levillä, Ylläksellä, Rukalla, Vuokatissa, Puumalassa, Kolilla, Vierumäellä ja Nauvossa, sekä kaupunkiasunto "Kallion kaksio" Helsingissä.

Loma-asuntoja voi hakea kaksi kertaa vuodessa järjestettävässä varsinaisessa loma-asuntohaussa. Helmikuussa haetaan viikkoja 18-44 ja syyskuussa viikkoja 45-17.

HUOM! Koronaviruspandemian vuoksi peruutusehtoja on muutettu ja siivousta loma-asunnoissa tehostettu. Lue lisää

Hakuajan ulkopuolella voi suoraan varata peruutusviikkoja vapaiden viikkojen listasta, jota päivitetään viikoittain. Vuokatin Koivu ja Kanerva sekä Puumalan Pikku-äimä ovat ensisijassa palkitsemiskäytössä, mutta vapaiden viikkojen listalla olevia viikkoja voi varata kaikki jäsenet.

Loma-asunnot / mökit ovat ympärivuotisessa käytössä ja niitä vuokrataan jäsenille ensisijaisesti viikon jaksoissa. Jos vapaana olevan lomaviikon alkuun on alle kuukausi aikaa, voi loma-asuntoa varata viikkoa lyhyemmäksikin ajaksi.

Loma-asunnot ovat hintatasoltaan edullisia, mutta varustukseltaan tasokkaita lomanviettopaikkoja. Loma-asunnot ovat rentoutumispaikkoja, joissa työpaineet unohtuvat ja hermo lepää.

Koronavirustilanne ja lomailu SuPerin loma-asunnoissa

SuPerin lomakohteet ovat erillisiä huoneistoja, joissa lomanviettäjät voivat edelleen rentoutua ja ulkoilla. Kohteemme sijaitsevat syrjässä tämänhetkisiltä epidemia-alueilta ja pääosin liikkuminen kohteeseen tapahtuu omilla autoilla. Loma-asunnoilla on otettu käyttöön tehostettu siivous desinfioivilla pesuaineilla.

Lomakohteeseen vain terveenä
Varmistathan, että seurueessasi ei lomalle lähtiessä ole sairastuneita mukana. Loma-asuntoihin on toimitettu tiedote, jossa pyydetään ilmoittamaan kohteen huoltajille, jos lomaviikon aikana joku matkaseurueesta sairastuu. Näin huoltohenkilökunta osaa ottaa tämän huomioon siivouksessa ja pystyy turvaamaan tulevan viikon varanneiden lomailijoiden terveyden sekä oman terveytensä.

Peruutusehtoja on muutettu
Koronavirusepidemian vuoksi peruutusehtoja on muutettu. Loppumaksu palautettaan, jos peruutus tehdään 2 viikkoa ennen lomaviikon alkua.

• Jos olet yli 70-vuotias
    Korvausta haetaan ensisijaisesti matkavakuutuksen perusteella omasta vakuutusyhtiöstä. Jos vakuutusyhtiöstä ei korvata menetettyä loppumaksua, ota yhteyttä kaarina.laintila@superliitto.fi. Mahdollisuuksien mukaan yritämme ensisijaisesti siirtää loman ajankohtaa kuluvan vuoden myöhäisemmälle ajankohdalle.

• Sairastuminen ennen lomaviikon alkua
    Jos peruutusajan umpeuduttua oman tai matkaseurueeseesi kuuluvan henkilön sairastumisen vuoksi joudut perumaan varauksen, korvausta haetaan ensisijaisesti matkavakuutuksen perusteella omasta vakuutusyhtiöstä. Jos vakuutusyhtiösi ei sairastodistuksesta huolimatta korvaa menetettyä loppumaksua, ota yhteyttä kaarina.laintila@superliitto.fi.

• Jos työnantaja peruu loman tai muuten estää lomalle lähdön (hätätyö, karanteeni)
    Jos peruutusajan umpeuduttua joudut perumaan varauksen työnantajan peruessa lomasi, korvausta haetaan ensisijaisesti matkavakuutuksen perusteella omasta vakuutusyhtiöstäsi. Jos vakuutusyhtiö ei korvaa menetettyä loppumaksua, ota yhteyttä kaarina.laintila@superliitto.fi. Mahdollisuuksien mukaan yritämme ensisijaisesti siirtää loman ajankohtaa kuluvan vuoden myöhäisemmälle ajankohdalle.

Kallion kaksio Helsingissä
Helsingin Kallion kaksiota vuokrataan lyhytaikaisempaan majoitukseen. Se on hyvä vaihtoehto hotellille, jos tarvitset majapaikkaa joko yhdeksi yöksi tai pitkäksi viikonlopuksi. Kesän ruuhkaiset ajankohdat (kesä-, heinä- ja elokuu) jaetaan helmikuussa jätettyjen hakemusten perusteella. Kallion kaksion hakulomakkeesta löydät tällä hetkellä vapaana, suoraan varattavissa olevat ajankohdat. Kallion kaksion hakulomake.

Holiday Club -kohteet
Loma-asuntotarjontaa on lisätty hankkimalla Holiday Club -lomaviikkoja. Holiday Clubin kautta on mahdollista hakea kokonaisia viikkoja seuraavista kohteista: Vierumäki (Heinola), Katinkulta (Vuokatti), Pyhätunturi, Himos, Saimaa (Imatra) tai puolikkaita viikkoja seuraavissa kohteissa: Vierumäki (Heinola), Tampereen Kylpylä, Naantalin Kylpylä ja Turun Caribia. Lisätietoja HC-kohteista, arvontaan osallistumisesta ja vapaiden ajankohtien varaamisesta Holiday Club SuPer -välilehdellä.

Lisätietoja loma-asunnoista: laita viesti  https://securemail.superliitto.fi/ (vastaanottaja: loma-asunnot)

Vapaana olevan lomaviikon varaaminen
Täytä verkkosivuilta löytyvä hakemus varataksesi vapaana olevan SuPerin oman lomakohteen viikon käyttöösi. Vapaat ajankohdat vuokrataan hakemusten saapumisjärjestyksessä, vapaiden ajankohtien listoja päivitetään arkipäivisin. Holiday Club/vapaat kohteet. Kallion kaksion vapaat ajankohdat hakemuksessa.