SuPerin loma-asunnot

AJANKOHTAISTA: hakuaika kesäajalle helmikuussa!

SuPerilla on jäsenten käyttöön omia loma-asuntoja Levillä, Ylläksellä, Rukalla, Vuokatissa, Puumalassa, Kolilla, Vierumäellä ja Nauvossa, sekä kaupunkiasunto "Kallion kaksio" Helsingissä.

Loma-asuntoja voi hakea kaksi kertaa vuodessa järjestettävässä varsinaisessa loma-asuntohaussa. Helmikuussa haetaan viikkoja 18-44 ja syyskuussa viikkoja 45-17.

Hakuajan ulkopuolella voi suoraan varata peruutusviikkoja vapaiden viikkojen listasta, jota päivitetään viikoittain. Vuokatin Koivu ja Kanerva sekä Puumalan Pikku-äimä ovat ensisijassa palkitsemiskäytössä, mutta vapaiden viikkojen listalla olevia viikkoja voi varata kaikki jäsenet.

Loma-asunnot / mökit ovat ympärivuotisessa käytössä ja niitä vuokrataan jäsenille ensisijaisesti viikon jaksoissa. Jos vapaana olevan lomaviikon alkuun on alle kuukausi aikaa, voi loma-asuntoa varata viikkoa lyhyemmäksikin ajaksi.

Loma-asunnot ovat hintatasoltaan edullisia, mutta varustukseltaan tasokkaita lomanviettopaikkoja. Loma-asunnot ovat rentoutumispaikkoja, joissa työpaineet unohtuvat ja hermo lepää.

Kallion kaksio Helsingissä
Helsingin Kallion kaksiota vuokrataan lyhytaikaisempaan majoitukseen. Se on hyvä vaihtoehto hotellille, jos tarvitset majapaikkaa joko yhdeksi yöksi tai pitkäksi viikonlopuksi. Kesän ruuhkaiset ajankohdat (kesä-, heinä- ja elokuu) jaetaan helmikuussa jätettyjen hakemusten perusteella. Kallion kaksion hakulomakkeesta löydät tällä hetkellä vapaana, suoraan varattavissa olevat ajankohdat. Kallion kaksion hakulomake.

Holiday Club -kohteet
Loma-asuntotarjontaa on lisätty hankkimalla Holiday Club -lomaviikkoja. Holiday Clubin kautta on mahdollista hakea kokonaisia viikkoja seuraavista kohteista: Vierumäki (Heinola), Katinkulta (Vuokatti), Pyhätunturi, Himos, Saimaa (Imatra) tai puolikkaita viikkoja seuraavissa kohteissa: Vierumäki (Heinola), Tampereen Kylpylä, Naantalin Kylpylä ja Turun Caribia. Lisätietoja HC-kohteista, arvontaan osallistumisesta ja vapaiden ajankohtien varaamisesta Holiday Club SuPer -välilehdellä.

Lisätietoja loma-asunnoista: laita viesti  https://securemail.superliitto.fi/ (vastaanottaja: loma-asunnot)

Vapaana olevan lomaviikon varaaminen
Täytä verkkosivuilta löytyvä hakemus varataksesi vapaana olevan SuPerin oman lomakohteen viikon käyttöösi. Vapaat ajankohdat vuokrataan hakemusten saapumisjärjestyksessä, vapaiden ajankohtien listoja päivitetään arkipäivisin. Holiday Club/vapaat kohteet. Kallion kaksion vapaat ajankohdat hakemuksessa.