SuPerin loma-asunnot

SuPerilla on jäsenten käyttöön omia loma-asuntoja Levillä, Ylläksellä, Rukalla, Vuokatissa, Puumalassa, Kolilla, Vierumäellä ja Nauvossa, sekä kaupunkiasunto "Kallion kaksion" Helsingissä.

Loma-asuntoja voi hakea kaksi kertaa vuodessa järjestettävässä varsinaisessa loma-asuntohaussa. Helmikuussa haetaan viikkoja 18-44 ja syyskuussa viikkoja 45-17.

HUOM! Koronaviruspandemian vuoksi siivousta loma-asunnoissa tehostettu. Lue lisää koronavirustilanteesta ja lomailusta SuPerin loma-asunnoissa

Hakuajan ulkopuolella voi varata suoraan peruutusviikkoja vapaiden viikkojen listasta, jota päivitetään viikoittain. Vuokatin Koivu ja Kanerva sekä Puumalan Pikku-äimä ovat ensisijassa palkitsemiskäytössä, mutta vapaiden viikkojen listalla olevia viikkoja voivat varata kaikki jäsenet.

Loma-asunnot/mökit ovat ympärivuotisessa käytössä ja niitä vuokrataan jäsenille ensisijaisesti viikon jaksoissa. Jos vapaana olevan lomaviikon alkuun on alle kuukausi aikaa, voi loma-asuntoa varata viikkoa lyhyemmäksikin ajaksi.

Loma-asunnot ovat hintatasoltaan edullisia, mutta varustukseltaan tasokkaita lomanvietto- ja rentoutusmispaikkoja, joissa työpaineet unohtuvat ja hermo lepää.

SuPerin loma-asuntojen esittelyt, tarkemmat tiedot ja hakulomakkeen löydät täältä.

Kallion kaksio Helsingissä

Helsingin Kallion kaksiota vuokrataan lyhytaikaisempaan majoitukseen. Se on hyvä vaihtoehto hotellille, jos tarvitset majapaikkaa joko yhdeksi yöksi tai pitkäksi viikonlopuksi. Kesän ruuhkaiset ajankohdat (kesä-, heinä- ja elokuu) jaetaan helmikuussa jätettyjen hakemusten perusteella.

Kallion kaksion hakulomakkeesta löydät tällä hetkellä vapaana, suoraan varattavissa olevat ajankohdat.

Kallion kaksion hakulomakeen löydät täältä.

Holiday Club -kohteet

Loma-asuntotarjontaa on lisätty hankkimalla Holiday Club -lomaviikkoja. Holiday Clubin kautta on mahdollista hakea kokonaisia viikkoja seuraavista kohteista: Vierumäki (Heinola), Katinkulta (Vuokatti), Pyhätunturi, Himos, Saimaa (Imatra) tai puolikkaita viikkoja seuraavissa kohteissa: Vierumäki (Heinola), Tampereen Kylpylä, Naantalin Kylpylä ja Turun Caribia.

Lisätietoja HC-kohteista, arvontaan osallistumisesta ja vapaiden ajankohtien varaamisesta löydät Holiday Club SuPer -sivulta.

Lisätietoja loma-asunnoista: laita viesti  https://securemail.superliitto.fi/ (vastaanottaja: loma-asunnot).

Vapaana olevan lomaviikon varaaminen

Äimänkäen terassi