SuPerin loma-asunnot

SuPer on hankkinut jäsentensä käyttöön omia loma-asuntoja Leviltä, Ylläkseltä, Rukalta, Vuokatista, Puumalasta, Kolilta, Vierumäeltä sekä Nauvosta. Loma-asuntoja voi hakea kaksi kertaa vuodessa järjestettävässä varsinaisessa loma-asuntohaussa, helmikuussa viikot 18-44 ja syyskuussa viikot 45-17. Loma-asuntotarjontaa on lisätty hankkimalla Holiday Club - lomaviikkoja.

SEURAAVA HAKU 1.9. - 30.9.2018 / TALVIAJAN VIIKOT 45/2018 - 17/2019

Hakuajan ulkopuolella voi suoraan varata peruutusviikkoja vapaiden viikkojen listasta, jota päivitetään viikoittain. Vuokatin Koivu ja Kanerva (Tähti, vikkoon 44/2018 asti ja Pikku-äimä, viikosta 45/2018 alkaen),ovat ensisijassa palkitsemiskäytössä, mutta vapaiden viikkojen listalla olevia viikkoja voi varata kaikki jäsenet.

Loma-asunnot / mökit ovat ympärivuotisessa käytössä ja niitä vuokrataan jäsenille ensisijaisesti viikon jaksoissa. Jos vapaana olevan lomaviikon alkuun on alle kuukausi aikaa, voi loma-asuntoa varata viikkoa lyhyemmäksikin ajaksi. Loma-asunnot ovat hintatasoltaan edullisia, mutta varustukseltaan tasokkaita lomanviettopaikkoja. Loma-asunnot ovat rentoutumispaikkoja, joissa työpaineet unohtuvat ja hermo lepää.

Helsingin Kallion kaksiota vuokrataan lyhytaikaisempaan majoitukseen. Se on hyvä vaihtoehto hotellille, jos tarvitset majapaikkaa joko yhdeksi yöksi tai pitkäksi viikonlopuksi. Kesän ruuhkaiset ajankohdat (kesä-, heinä- ja elokuu) jaetaan hakemusten perusteella. Hakuaika on helmikuu. Kallion kaksion hakulomakkeesta löydät vapaana olevat ajankohdat. Kallion kaksion hakulomake.

Holiday Clubin kautta on mahdollista hakea kokonaisia viikkoja seuraavista kohteista: Vierumäki (Heinola), Katinkulta (Vuokatti), Pyhätunturi, Himos, Saimaa (Imatra), Airisto (Turku) tai puolikkaita viikkoja: Vierumäki (Heinola), Tampereen Kylpylä ja Naantalin Kylpylä.

Lisätietoja: Lähetä henkilötietoja sisältävät viestisi liittoon salattuna oheisesta linkistä: https://securemail.superliitto.fi/ (vastaanottaja: loma-asunnot)