Loma-asuntojen esittely

Kysymyksiä loma-asunnoista tai varaamisesta? Voit lähettää sähköpostia osoitteella kaarina.laintila@superliitto.fi

Suosittelemme että lähetät salassa pidettäviä tietoja (kuten henkilötietoja) sisältävät viestisi liittoon salattuna oheisesta linkistä:
https://securemail.superliitto.fi/ (vastaanottaja: loma-asunnot).

LEVIN LÄNSIHOVI ja LEVIN ILVESHOVI, Levitunturi

Levitunturilla sijaitsee kaksi paritalohuoneistoa ympärivuotisessa käytössä, Levin Länsihovi sekä Levin Ilveshovi (sisäkuvat).

Huoneistoissa on 130 neliötä kolmessa kerroksessa. Vuodepaikkoja on 8 henkilölle.
Keskikerroksessa on sisäänkäynti, tilava keittiö- ja oleskelutila, kaksi makuuhuonetta ja wc. Yläkerrassa on kaksi makuuhuonetta ja wc. Alimmassa kerroksessa on takkahuone, sauna pesutiloineen, wc, pyykkihuoltotilat, lämmin suksihuoltotila sekä kylmä puuvarasto. Keskikerrosta ympäröi terassialue. Tontilla on lisäksi paritalon yhteiskäytössä grillikota.

Varustelu: täysin koneistettu keittiö, pyykinpesukone, kuivauskaappi, tv, radio, lastensänky, syöttötuoli, poreamme, kaksi polkupyörää, kaksi potkukelkkaa ja lämpöpistokkeella varustettu autopaikka. Ilveshovissa on lisäksi autokatos.

500 € viikot 2 -7, 18 - 35 ja 39 - 51
700 € viikot 1, 8 - 17, 36 - 38 ja 52

Liinavaatteet, pyyhkeet, takkapuut ja loppusiivous sisältyvät hintaan. Vaihtopäivä on viikkonumeroa edeltävän viikon lauantai. Ei lemmikkieläimiä Levin Ilveshoviin.
Etäisyyksiä: Kittilä 15km, Levi-keskus 3km, ladut vieressä, sijainti lähellä Gondoli-hissiä.
Levillä ajankohtaisiin ja tuleviin tapahtumiin sekä alueen palveluihin pääset tutustumaan tästä.

HUILINKI A ja B, Yllästunturi

Yllästunturilla sijaitseva Huilinki on keloparitalo, jonka huoneistot ovat kooltaan 43 neliötä. Vuodepaikkoja ja liinavaatteita on 6 henkilölle. Molemmissa loma-asunnoissa on olohuone, parvi, keittokomero, sauna ja WC-pesuhuone. Parvella on 2 vuodetta, levitettävä laveri sekä kaksi varapatjaa matalassa alkovissa.
Ei lemmikkieläimiä A-puolelle.

Varustelu: täysin koneistettu keittiö, pyykinpesukone, kuivauskaappi, tv, radio ja syöttötuoli,  lämpöpistokkeella varustettu autopaikka, pihakeinu ja potkukelkka sekä polkupyörät huoneistojen yhteiskäytössä.

350 € viikot 2 -7, 18 - 35 ja 39 - 51
500 € viikot 1, 8 -17, 36 - 38 ja 52

Liinavaatteet, pyyhkeet, takkapuut sekä loppusiivous sisältyvät hintaan. Vaihtopäivä on viikkonumeroa edeltävän viikon lauantai.
Etäisyyksiä: Kolari 42 km, Kittilä 50 km, lähin kauppa ja posti 1,5 km, laskettelukeskus 3 km, hiihtoladut vieressä.
Ylläksen ajankohtaisiin ja tuleviin tapahtumiin sekä alueen palveluihin pääset tutustumaan tästä.

RUSKA-RUKA, Rukatunturi

SuPer-Rapinat on kelorivitalohuoneisto Kuusamon Rukatunturilla. 116 neliön huoneistossa on keittiö, olohuone, kolme makuuhuonetta, sauna-osasto.
Vuodepaikkoja on 10 henkilölle.

Varustus: täysin koneistettu keittiö, pyykinpesukone, kuivauskaappi, tv, radio, lämpöpistokkeella varustettu autopaikka, vauvalle matkasänky ja syöttötuoli.

500 € viikot 2 -7, 18 - 35 ja 39 - 51
700 € viikot 1, 8 - 17, 36 - 38 ja 52

Liinavaatteet, pyyhkeet, takkapuut ja loppusiivous sisältyvät hintaan. Vaihtopäivä on viikkonumeroa edeltävän viikon perjantai.
Etäisyyksiä: Kuusamo 24 km, Rukakeskus 2 km, Vuosseli 3 km, hiihtoladut vieressä.
Rukan ajankohtaisiin ja tuleviin tapahtumiin sekä palveluihin pääset tutustumaan tästä.

ÄIMÄNKÄKI, Puumala

Äimänkäki on Puumalassa, Saimaan rannalla metsäisessä ja vaihtelevassa maastossa sijaitseva 150 neliön huvila. Vuodepaikkoja on 8 henkilölle. Päärakennus sijaitsee jylhällä kalliotontilla, josta johtavat rappuset alas länteen avautuvaan rantaan rantasaunalle ja laiturille. Päärakennuksessa on olohuone, ruokailutila, keittiö, kolme makuuhuonetta, joista kaksi on parvella sekä saunaosasto, jossa on takkatupa ja parvi. Tontilla on lisäksi grillikatos kaasugrillillä, autokatos ja soutuvene. Hiekkaranta. Tenniskenttä on yhteiskäytössä alueen toisen huvilan Pikku-Äimän asukkaiden kanssa.

Varustelu: täysin koneistettu keittiö, pyykinpesukone, tv, radio, lasten matkasänky ja syöttötuoli sekä kaksi polkupyörää.

400 € viikot 2 - 7 ja 39 - 51
550 € viikot 1, 8 - 24 ja 32 - 38
700 € viikot 25 - 31, 52

Liinavaatteet, pyyhkeet ja takkapuut sisältyvät hintaan. Vaihtopäivä on viikkonumeroa edeltävän viikon perjantai.
Etäisyyksiä: Puumalan keskustaan 10 km.
Puumalan ajankohtaisiin ja tuleviin tapahtumiin sekä palveluihin pääset tutustumaan tästä.

PIKKU-ÄIMÄ, Puumala

Pikku-Äimä on Puumalassa, Saimaan rannalla metsäisessä ja vaihtelevassa maastossa sijaitseva 73 neliön huvila. Vuodepaikkoja 6 henkilölle, lisäksi aitassa on vuodepaikkoja 2 (kesäkäyttö). Omarantaisella tontilla on lisäksi rantasauna, grillikatos, soutuvene ja venevaja. Hiekkaranta. Tenniskenttä on yhteiskäytössä Äimänkäen asukkaiden kanssa. Ei lemmikkieläimiä. Pikku-äimä on ensisijaisesti SuPerin luottamustehtävissä toimivien palkitsemiskäytössä (45/2018 alkaen).Jäljelle jäävät viikot jaetaan hakuaikoina hakemuksen jättäneiden kesken.

Varustelu: täysin koneistettu keittiö, pyykinpesukone, tv, radio, lasten matkasänky, syöttötuoli ja kaksi polkupyörää.

300 € viikot 2 - 7 ja 39 - 51
450 € viikot 1, 8 - 24 ja 32 - 38
500 € viikot 25 - 31 ja 52

Etäisyyksiä: Puumalan keskusta 10 km.

VILLA ETEL, Nauvo

Villa Etel on 100 neliön huvila keskellä saaristomeren aluetta Nauvon kunnassa Ramsön saarella, jonne on ympärivuotinen lossiyhteys. Loiva koivuja ja mäntyjä kasvava avautuu etelään ja osin kaakkoon. Rantaviivaa on lähes 150 metriä. Ranta on kallio- ja hiekkapohjainen. Huvilan alakerrassa on oleskelutila, jossa on takka, keittiö, makuuhuone 2:lle, sähkösauna ja wc/suihkuhuone. Parvella on avointa tilaa, jossa vuoteet 2:lle ja lisäksi kaksi patjavuodetta lattiatasossa. Rannassa on puulämmitteinen saunarakennus.

Varustelu: täysin koneistettu keittiö, tv, radio, vauvan matkasänky ja syöttötuoli kaasugrilli, soutuvene ja kaksi polkupyörää. Ei lemmikkieläimiä.

300 € viikot 2 - 7 ja 39 - 51
450 € viikot 1, 8 - 24 ja 32 - 38
500 € viikot 25 - 31 ja 52

Hinta ei sisällä liinavaatteita eikä pyyhkeitä. Vaihtopäivä on viikkonumeroa edeltävän viikon sunnuntai.
Etäisyyksiä: Lähimmät palvelut Nauvon keskustassa, noin 7 km.
Nauvon ajankohtaisiin ja tuleviin tapahtumiin sekä palveluihin pääset tutustumaan tästä.

KOLIN KUKKULA, Koli

Kolilla, Pohjois-Karjalan kansallismaisemissa on SuPerin Kolin Kukkula -huoneisto vuokrattavissa seuraavasti:
08.03. - 15.03.2019 - VARATTU
28.06. - 05.07.2019 - haku osallistumalla helmikuun 2019 arvontaan
11.10. - 18.10.2019 - haku osallistumalla helmikuun 2019 arvontaan

Loma-asunto on 57,5 neliön kokoinen ja varustettu 6 henkilölle. Loma-asunto sijaitsee Loma-Kolin alueen ytimessä. Pielisen rantaan on etäisyyttä noin 200 metriä, Loma-Kolin laskettelurinteisiin noin 1,5 km, valaistulle latuverkostolle noin 100 metriä ja Ukko-Kolin rinteisiin noin 6 km.

Viikkohinta: 400 € sisältäen liinavaatteet, vaihtosiivouksen ja takkapuut. Vaihtopäivä on viikkonumeroa edeltävän viikon perjantai.
Lemmikkieläinten mukaan ottaminen on sallittu, ilmoitettava saapumisen yhteydessä. Lisämaksu lemmikkisiivouksesta 20 euroa, maksettava paikanpäällä.
Kolin ajankohtaisiin ja tuleviin tapahtumiin sekä palveluihin pääset tutustumaan tästä.

LOMA-AIKA / Vierumäki, Heinola

Luonnonkaunis Vierumäki sijaitsee keskeisellä paikalla Etelä-Suomessa, Salpausselän harjujen suojassa, keskellä laajoja koskemattomia erämaametsiä. Aluetta ympäröivä luonto tarjoaa "täyden kattauksen" jokaisena vuodenaikana: uintia, hiihtoa, vaellusta, marjastusta ja sienestystä.

Loma-aika-huoneistot sijaitsevat rauhallisella Ilves-harjulla, lähellä Vierumäen monipuolisia palveluita. Paritalohuoneistot ovat kooltaan 65 neliötä ja ne on varustettu kuudelle henkilölle. Huoneistoissa on täysin koneistettu tupakeittiö, olohuone, kaksi makuuhuonetta, 14 m2 parvi, wc, pesuhuone, sauna, ulkoterassi sekä 2 m2 ulkovarasto. Hinta sisältää liinavaatteet (6:lle), vaihtosiivouksen sekä takkapuut (max 2 säkkiä). Vaihtopäivä perjantai.  Allergiahuoneistoja,Ei lemmikkieläimiä.

Viikkohinta: 400 € koko viikko, ma-pe 250€tai pe-ma 250€ (viikot 5 - 7, 9, 10, 18 - 21, 23 - 25, 36 - 43) Varataan Holiday Clubin kautta!
Vierumäen monipuoliseen harrastetarjontaan ja tuleviin tapahtumiin sekä palveluihin pääset tutustumaan tästä

KALLION KAKSIO, Helsinki

Kallion kaupunginosassa Helsingissä olevaa 40 neliön kaksiota vuokrataan muutaman vuorokauden jaksoissa. Huoneistossa on olohuone, makuuhuone, keittiö, wc/suihkuhuone ja parveke. Vuodepaikkoja 4 henkilölle: 2 vuodetta, vuodesohva 2:lle, lisäksi lisäpatja lapselle sekä matkasänky 0-4 vuotiaalle.

Varustelu: astianpesukone, mikroaaltouuni, jääkaappi-pakastin, tv ja radio. Ei autopaikkaa.

Hinta: 60€ / vuorokausi. Liinavaatteet ja loppusiivous eivät sisälly hintaan. Ei lemmikkieläimiä.

Kesäajalle (kesäkuu–elokuu) Kallion kaksiota haetaan loma-asuntojen hakuaikana hakulomakkeella. Kesäaikana huoneisto on varattavissa kolmen tai neljän päivän jaksoissa, joko maanantaista torstaihin tai torstaista maanantaihin.

Varaukset tehdään Kallion kaksion hakulomakkeella, josta löytyy ajankohtainen tieto varattavissa olevista ajankohdista. Tiedustelut 09 2727910.

KANERVA, TÄHTI ja KOIVU, Vuokatti

Vuokatissa laskettelurinteiden vieressä on kolme loma-asuntoa, jotka ovat ensisijaisesti SuPerin luottamustehtävissä toimivien palkitsemiskäytössä (45/2018 alkaen Kanerva ja Koivu). Jäljelle jäävät viikot laitetaan myyntiin Vapaat viikot -sivulle ja ne ovat kaikkien jäsenten varattavissa.

Paritalohuoneistot Kanerva, Tähti ja Koivu ovat kooltaan 72,5 m2. Vuodepaikkoja ja varustus on 6 henkilölle. Alakerrassa on tupakeittiö, makuuhuone, saunaosasto ja WC. Yläkerrassa on kaksi makuuhuonetta, WC ja avoin parvi. Huoneistoon kuuluu lisäksi katettu terassi, avokuisti ja kylmä varasto, jossa säilytetään takkapuita.

Varustelu: täysin koneistettu keittiö, tv, radio, pyykinpesukone, lasitetulla kuistilla sähkögrilli, kesäaikana kaksi polkupyörää ja talvella kaksi potkukelkkaa. Hinta sisältää liinavaatteet, pyyhkeet 6:lle sekä loppusiivouksen. Vaihtopäivä on viikkonumeroa edeltävän viikon perjantai. Tähti ja Koivu huoneistoihin ei lemmikkieläimiä.

450€ viikot 2-7, 18-35 ja 39-51
500€  viikot 1, 8-17, 36-38 ja 52

Vuokatin monipuoliseen harrastevalikoimaan sekä ajankohtaisiin ja tuleviin tapahtumiin pääset tutustumaan tästä.