Hyppää sisältöön

STTK:n viesti nuorille aikuisille: Liittoudu!

Liittoudu!-kampanja avaa ammattiliittojen merkitystä ja kannustaa nuoria aikuisia järjestäytymään.

STTK ja sen jäsenliitot SuPer mukaan lukien kampanjoivat järjestäytymisen edistämiseksi 25.8. startanneen kampanjan myötä. Kampanjan viestinä on Liittoudu!

Kohderyhmä ovat ammattiin valmistuvat ja työuran alkuvaiheessa olevat nuoret aikuiset, jotka suhtautuvat ammattiliittoihin myönteisesti.

STTK:n selvitysten perusteella ammattiliiton jäsenyys kiinnostaa nuoria, mutta moni heistä kokee tietävänsä liitoista liian vähän liittyäkseen jäseneksi. Liittoudu!-kampanjalla halutaan lisätä ymmärrystä ammattiliittojen tekemästä työstä.

Kampanja kertoo ammattiliittojen ydintehtävistä ja siitä, mitä hyötyä jäsenyydestä on. Sen tavoitteena on herättää kiinnostus liittyä jäseneksi. Kampanja näkyy sosiaalisen median kanavissa viikoilla 35–37.

Liittoudu-kampanjan videot

Tämä sisältö vaatii evästeet.

Tämä sisältö vaatii evästeet.

Tämä sisältö vaatii evästeet.

Kampanjan suunnittelussa ja toteutuksessa STTK:n yhteistyökumppanina toimi viestintätoimisto Drum.