Nuori superilainen

Nuori superilainen on ammattiosaston 18-35 -vuotias varsinainen jäsen.

Monet ammattiosastot järjestävät omille nuorille jäsenilleen omaa toimintaa eri puolilla Suomea. Tapahtumista saat tietoa sähköpostitse ja oman ammattiosastosi somekanavista. Lisäksi tapahtumista löytyy tietoa oman ammattiosastosi verkkosivuilta. Verkkosivut löydät Oma SuPerin tai ammattiosastojen haun kautta.

Oman ammattiosastosi kautta pääset myös vaikuttamaan siihen, millaista toimintaa juuri sinun paikkakunnallasi järjestetään sinun ikäisille superilaisille nuorille. Ota siis rohkeasti yhteyttä omaan ammattiosastoosi ja kerro sinun ja nuorten superilaisten työkavereidesi toiveista.

Oman ammattiosastosi löydät kirjautumalla Oma SuPeriin.

Ota myös Nuori superilainen Insta-sivut seurantaan

#nuorisuperilainen

Seuraa meitä Insta livessä lokakuussa ja marraskuussa!Seuraa meitä Insta-livessä

Mukananne Insta livessä järjestöasiantuntijat Anne Kisonen ja Krista Brunila-Holappa.

Keskiviikkona 6.10. klo 17-17.30 aiheina Tule mukaan toimimaan ja Työpaikan Whatsapp -ryhmät, uhka vai mahdollisuus? Vieraana on SuPerin sopimusasiantuntija Teemu Hiilinen.

Keskiviikkona 10.11. klo 17-17.30 teemme katsauksen vuoteen 2022 ja paneudumme ammatillisen edunvalvonnan erityiskysymyksiin. Vieraana on SuPerin asiantuntija Elina Kiuru.

Ota siis Insta-tili Nuori superilainen seurantaan ja seuraa tarkempaa ilmoittelua siellä.

Mikäli sinulla on kysymyksiä yllä mainituista aiheista tai toiveita mistä aiheista haluaisit kuulla enemmän niin lähetä meille sähköpostia osoitteeseen nuoret@superliitto.fi.

Superilainen lähihoitaja Toni Savolainen valittiin STTK:n Tulevaisuuden tekijäksi

Videon katsominen edellyttää, että hyväksyt markkinointievästeet.

Lue lisää kunniamaininnasta.