Holiday Club SuPer

SuPer on hankkinut jäsenistönsä virkistyskäyttöön laadukkaita 2 - 8 hengen Holiday Club -loma-asuntoja, jotka sijaitsevat eri puolilla Suomea: Vuokatti/Katinkulta, Saimaa/Imatra, Himos/Jämsä, Naantali, Airisto/Turku, Tampereen Kylpylä sekä Pyhätunturi. Myös SuPerin lomaviikot Vierumäellä varataan Holiday Clubin kautta.

Lomaviikkoja voi hakea kaksi kertaa vuodessa, syyskuussa (viikot 45 - 17) ja helmikuussa (viikot 18 - 44). Kirjaudu Holiday Club -sivustolle ja tutustu lomakohteiden esittelyihin, tarkastele vapaita ajankohtia ja osallistu arvontoihin. Vapaaksi jääneitä viikkoja voi hakea ympäri vuoden!

Kirjautumisohjeet:

Holiday Club -sivustolle kirjautumiseen tarvitset käyttäjätunnuksen ja salasanan (klikkaa linkkiä). HUOM! Valitse JÄSENEDUT -> Holiday Club-tunnukset.
Voit myös soittaa 09-27279118 tai kysyä tunnukset sähköpostilla kaarina.laintila@superliitto.fi

HUOMIO! KIRJAUTUMISEN KÄYTTÄJÄTUNNUS MUUTTUU 7.11.2018

Kirjaudu Holiday Club -sivustolle tästä >>

Henkilötiedot ja tunnistautuminen

Täytä henkilötietolomake ensimmäistä kertaa sivustoilla käydessäsi, näin sivustoilla vierailu ja varaaminen käy vaivattomasti jatkossa. Lomake aukeaa automaattisesti valitessasi Vapaat viikot- tai Arvonta- välilehden. Jatkossa riittää esim. pelkkä jäsennumero > paina Hae tiedot > paina Tallenna ja jatka.

• Huom!Asiakaskirjautumisen vaativat linkit Vapaat viikot ja Arvonta ovat käyttäjätunnuksen ja henkilökohtaisen salasanan takana. Käyttäjätunnuksena toimii jäsennumero. Jo aiemmin kirjautuneet jäsenet saavat henkilökohtaisen salasanan ensimmäisellä kerralla painamalla Unohditko salasanan? - painiketta.  Salasana lähetetään jäsentiedoissa annettuun sähköpostiosoitteeseen. Salasanan voi palvelussa vaihtaa mieleisekseen. Palvelua ensimmäistä kertaa käyttävän jäsenen tulee rekisteröityä asiakkaaksi (paina Rekisteröi uusi käyttäjä) palveluun saaden näin tarvittavat tunnukset.

Arvontaan osallistuminen ja arvonta

Arvontaan osallistuminen tapahtuu Arvonta-välilehdellä, joka aktivoidaan hakuajan ollessa käynnissä helmikuussa sekä syyskuussa. Holiday Club – lomaviikot arvotaan koneellisesti. Järjestelmä valitsee etusijalle hakijat, jotka eivät ole saaneet aikaisemmin Holiday Clubin lomaviikkoja käyttöönsä. Jos kaikki hakijat ovat aikaisempia käyttäjiä, kukaan ei ole etusijalla toisiinsa nähden.

Vapaat viikot ja peruutusajat

Hakuaikana vapaiksi jääneitä aikoja sekä peruutusaikoja voi hakea hakuajan ulkopuolella jatkuvasti hakea. Vapaat, edelleen haettavissa olevat viikot näet Vapaat viikot -välilehdellä.