Muut SuPer-edut

SuPer on neuvotellut jäsenilleen monia rahanarvoisia etuja! Saat alennusta muun muassa polttoaineesta, risteilyistä ja majoituspalveluista.

Tutustu kaikkiin etuihin seuraavilla sivuilla:

AJANKOHTAISIA ETUJA

Apteekkiplus.fi-verkkokauppa

• - 10 % alennus kaikista ei-lääketieteellisistä tuotteista osoitteessa www.apteekkiplus.fi
  • voimassa 31.12.2018 saakka

Alennuskoodin saat jäsensivulta »

Eri kulttuurien tuntemus hoitotyössä -kirja

Eija Wellmanin Eri kulttuurien tuntemus hoitotyössä -kirja superilaisille nyt jäsenetuhintaan 25 € + postikulut (5,50 €).

Kirja käsittelee eri kulttuurien tuntemusta ja hyödyntämistä hoitoalan työpaikoilla sekä terveydenhuollon suunnittelussa ja johdossa. Suomessa eri kulttuurien välisessä hoitotyössä suomalaisen lainsäädännön tulee aina olla pohjana toiminnassa. Kuitenkin erilaisista etnisistä lähtökohdista tulevien ihmisten kohtaaminen edellyttää ammattihenkilöiltä riittävän syvällistä ja laajaa tietoa ja taitoa toimia uusissa tilanteissa.

Kirja on tarkoitettu hoitoalan ammattilaisille ja työyhteisöille, joissa on eri kulttuureista tulevia asiakkaita ja myös henkilökuntaa. Kirja tarjoaa lukijalle selkeän esityksen erilaisten kulttuurien, ihmisoikeuksien ja lainsäädännön huomioimiseksi käytännön työssä.

Katso tilauskoodi ja tarkemmat tilausohjeet jäsensivuilta >>

Color4Care - lisää väriä hoitoalalle!

Color4caren tunnussanoja ovat Ilo, Väri ja Huolenpito. Erityisesti hoitoalan ammattilaisille suunnitellut vaatteet, jalkineet ja välineet auttavat sinua hoitotyössä ja antavat työasuusi persoonallista vivahdetta.

Tutustu Color4Caren ihanan värikkäisiin ja pirteisiin tuotteisiin: www.color4care.fi »

Color4Care Instagramissa »