Jäsentietojen päivitys

Päivitä jäsentietojasi joko alla olevien lomakkeiden kautta tai jäsensivuilta.

Postisoitteen, sähköpostin ja puhelinnumeron muutos, ammattiosaston vaihto, eläkkeelle jääminen, eroaminen tai muu ilmoitus:

Työnantajan tai työpaikan muutos:

Jäsenmaksuihin vaikuttavat muutokset: Äitiys/isyysloma, hoitovapaa, työttömyys, palkaton sairausloma, kuntoutustuki, asevelvollisuus. Palkaton jatko-opiskelu, ulkomaille muutto, kotona oleva jäsen.

Jäsensivut

Jäsensivuillle voivat kirjautua kaikki SuPerin jäsenet. Jäsensivujen yläreunasta löytyvät henkilökohtaiset tietosi. Pääset muuttamaan tietojasi Päivitä tietoja -otsikkoa napsauttamalla. Painikkeiden kautta pääset tarkastelemaan laajemmin rekisterissä olevia henkilö-, jäsen- ja jäsenmaksutietojasi ja voit ilmoittautua koulutuksiin. Muista pitää tietosi ajan tasalla, jotta saat tiedon tapahtumista, koulutuksista ja muista sinulle kuuluvista eduista.

Kuinka kirjaudun?

Jäsensivulle kirjaudutaan tämän sivun oikeasta yläkulmasta, kohdasta ”Kirjaudu Jäsensivulle”.

Käyttäjätunnus on jäsennumerosi, jonka löydät jäsenkortista tai SuPer-lehden takana olevasta osoitekentästä

Kun kirjaudut ensimmäistä kertaa, salasana on henkilötunnuksesi. Henkilötunnus kirjoitetaan kokonaisuudessaan viivan kanssa ja tunnuksen loppuosassa oleva kirjain tulee ISOLLA. Esim. 010110-110A.

Ensimmäisen kirjautumisen jälkeen järjestelmä pyytää muuttamaan salasanan. Uudessa salasanassa on oltava vähintään viisi merkkiä, merkit voivat olla kirjaimia ja numeroita. Kirjoita uusi salasana itsellesi muistiin!

Jos salasanasi kuitenkin unohtuu, voit tilata uuden tästä »