25.1.2018

Kunta-alan pääsopijajärjestöjen puheenjohtajat vierailivat pääministerin luona keskustelemassa lomarahojen leikkauksen kompensaatiosta

Kunta-alan pääsopijajärjestöjen puheenjohtajat vierailivat pääministeri Juha Sipilän luona puhumassa kunta-alan lomarahojen leikkauksen kompensaatiosta.

Kuvassa vasemmalta julkisalan koulutettujen neuvottelujärjestö JUKOn puheenjohtaja Olli Luukkainen, Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL:n puheenjohtaja Päivi Niemi-Laine, pääministeri Juha Sipilä, terveys- ja sosiaalialan ammattijärjestö Tehyn puheenjohtaja Millariikka Rytkönen, Julkis- ja yksityisalojen toimihenkilöliitto Jytyn puheenjohtaja Maija Pihlajamäki ja Suomen lähi- ja perushoitajaliitto SuPerin puheenjohtaja Silja Paavola.