1.1.2024

Varmista jäsenyytesi jatkuminen SuPerissa - Tarkista palkkalaskelmastasi, että jäsenmaksu on peritty

Hyvinvointialueiden toiminta käynnistyi 1.1.2023. Varmistathan, että edunvalvontasi jatkuu ja saat jatkossakin kaikki tärkeät viestit SuPerista.

Tarkastathan palkkakuitistasi, että SuPerin jäsenmaksu on mennyt automaattisesti palkasta. Jos olet antanut työnantajalle SuPerin valtakirjan jäsenmaksun perimiseksi suoraan palkastasi, mutta näet palkkalaskelmastasi, että jäsenmaksua ei olekaan peritty, selvitä asia heti työnantajasi palkanlaskijan kanssa. Jos työnantaja tarvitsee tietojen siirtoon uuden suostumuksen ja/tai uuden jäsenmaksujen perintävaltakirjan, Valtakirja löytyy SuPerin verkkosivuilta

Jos sinulle on käynyt niin, että jäsenmaksut ovat jostain syystä jääneet maksamatta, hoida asia kuntoon heti. Näin jäsenyytesi ja jäsenedut säilyvät.  Lue lisää miten toimia tilanteessa, jossa jäsenmaksut puuttuvat.

Tärkeää on, että omat tietosi ovat ajan tasalla SuPerin jäsenrekisterissä. Tarkastathan sähköisessä jäsenpalvelu Oma SuPerissa, että työnantajatietosi, työpaikkatietosi ja muut yhteystietosi (kuten sähköposti ja puhelinnumero) ovat oikein ja tarvittaessa päivitä ne. Näin varmistetaan, että jäsenenä saat jatkossakin kaikki tärkeät viestit ja edunvalvonnan.

Hyvinvointialueuudistuksesta/sote-uudistuksesta saat lisätietoa SuPerin verkkosivuilta