15.9.2020

SuPerin varapuheenjohtajaksi valittiin Anne Heiskanen

Suomen lähi- ja perushoitajaliitto SuPerin varapuheenjohtajaksi valittiin tänään 15. syyskuuta lähihoitaja Anne Heiskanen Iisalmesta.

Heiskanen valittiin äänestyksen jälkeen SuPerin liittokokouksessa äänin 124-69. Toisena ehdokkaana oli liiton nykyinen varapuheenjohtaja Jaana Dalén Turusta. Heiskanen on SuPerin edustajiston jäsen ja pääluottamusmies Iisalmesta.

Uusi varapuheenjohtaja aloittaa tehtävässään 1. lokakuuta.

SuPeriin kuuluu 90 000 lähi- ja perushoitajaa, jotka työskentelevät julkisella ja yksityisellä sektorilla. Liittokokous on SuPerin ylin päättävä elin ja se pidetään joka neljäs vuosi. Edustajisto käyttää liittokokouskauden aikana ylintä päätösvaltaa.

Lue myös

SuPerin puheenjohtajana jatkaa Silja Paavola

SuPerin Paavola: Hoitajien tulee saada koronataistelusta asianmukainen korvaus

Videon katsominen edellyttää, että hyväksyt markkinointievästeet.

Iisalmelainen Anne Heiskanen on SuPerin uusi varapuheenjohtaja: ”Muuttuva työelämä haastaa pohtimaan varapuheenjohtajan roolia” (superlehti.fi)