Suosittele SuPeria

Lähde mukaan kasvattamaan 90 000 superilaisen joukkoa!

Joulukuussa SuPer-bonusta suosittelijoille!

Joulukuunna SuPer-bonusta suosittelijoille!

Joulukuussa SuPerin suosittelu on kannattavampaa kuin koskaan!

Suosittelijat saavat jokaisesta joulukuun aikana hankkimastaan varsinaisesta jäsenestä 50 euron arvoisen lahjakortin. Lisäksi arvomme joulukuussa suositelleiden joukosta kolme onnekasta, joiden lahjakortin arvo tuplataan peräti 100 euroon*.

Suosittele siis sinäkin ja varmista oma SuPer-bonuksesi!

*Tuplaus koskee yhtä lahjakorttia/suosittelija.

• 50 euron lahjakortin saa, kun uusi jäsen on liittynyt joulukuun aikana eli liittymislomakkeessa tai sähköisessä liittymisessä on liittymiskuukautena joulukuu 2021. Liittymislomakkeessa tulee olla kirjoitettuna suosittelijan nimi. Jos liittyminen on tehty sähköisesti, tulee suosittelijan nimi näkyä kohdassa "suosittelija/jäsenhankkijan nimi".
  • Lahjakortti lähetetään suosittelijalle noin kuukauden sisällä uuden jäsenen liittymisen rekisteröinnistä.

Suosittelijan lahja - SuPer-lahjakortti

Suosittelija, toimi näin:

1. Suosittele SuPeria.

2. Merkitse omat tietosi (nimi ja jäsennumero /henkilötunnus) uudeksi jäseneksi liittyvän liittymislomakkeeseen kohtaan ”suosittelija/jäsenhankkija”.*

3. Pyydä uutta jäsentä lähettämään liittymislomake viivytyksettä SuPerin jäsenyksikköön.

4. Varmista, että jäsentiedoissasi on oikea sähköpostiosoitteesi, lahjakortit lähetetään ensisijaisesti sähköisenä!

5. Tarkkaile postiasi. Lahjakortti tulee suoraan GoGiftin järjestelmästä ja oman sähköpostilaatikkosi asetuksista riippuen, se saattaa joskus mennä virheellisesti roskaposteihin. Roskapostit on siis myös hyvä tarkistaa, mikäli korttia ei kuulu. Pahimpina ruuhka-aikoina lahjakortin saamisessa saattaa kestää yli kuukausi.

*) Sähköisessä lomakkeessa uusi jäsen kirjaa suosittelijan tiedot kohtaan Muut tiedot.

Tervetuloa jäseneksi -lomake

Kerro meille miten käytit lahjakorttisi! Ota kuva lahjastasi tai tilaisuudesta, jossa sen käytit hashtagilla #suosittelesuperia.

Kuka on varsinainen jäsen?

SuPerin varsinaiseksi jäseneksi voi liittyä sosiaali- ja terveysalan tai kasvatusalan tutkinnon suorittanut henkilö. Liittyjän ei tarvitse olla työsuhteessa liittymishetkellä. Tutustu tarkemmin jäsenyysperusteisiin. Lue myös miksi kannattaa liittyä juuri SuPeriin.

Miten varsinaiseksi jäseneksi liitytään?

Liity jäseneksi verkossa tai vaihtoehtoisesti tilaa paperinen liittymislomake.

Kuinka paljon jäsenyys maksaa?

Lisätietoja jäsenmaksuista.

Ohjeita lahjakortin lunastukseen GoGift.fi -sivulta.

Huom. Annetut lahjakortit ovat veronalaista työkorvausta, joten SuPerin on ilmoitettava annetut lahjakortit verottajalle. Lahjakortin saajan tulee itse ilmoittaa saamansa lahjakortit omassa verotuksessaan.

Lisätietoja:

yleishallinto@superliitto.fi