Suosittele SuPeria

Lähde mukaan kasvattamaan 90 000 superilaisen joukkoa!

Suosittelijan lahja - SuPer-lahjakortti

InstagramKerro meille miten käytit lahjakorttisi! Ota kuva lahjastasi tai tilaisuudesta, jossa sen käytit hashtagilla #suosittelesuperia.

Toimi näin:

1. Suosittele SuPeria.
  2. Merkitse omat tietosi (nimi ja jäsennumero /henkilötunnus) uudeksi jäseneksi liittyvän liittymislomakkeeseen kohtaan ”suosittelija/jäsenhankkija”.*
  3. Pyydä uutta jäsentä lähettämään liittymislomake viivytyksettä SuPerin jäsenyksikköön.
  4. Varmista, että jäsentiedoissasi on oikea sähköpostiosoitteesi, lahjakortit lähetetään ensisijaisesti sähköisenä!
  5. Tarkkaile postiasi. Lahjakortti tulee suoraan GoGiftin järjestelmästä ja oman sähköpostilaatikkosi asetuksista riippuen, se saattaa joskus mennä virheellisesti roskaposteihin. Roskapostit on siis myös hyvä tarkistaa, mikäli korttia ei kuulu. Pahimpina ruuhka-aikoina lahjakortin saamisessa saattaa kestää yli kuukausi.

*) Sähköisessä lomakkeessa uusi jäsen kirjaa suosittelijan tiedot kohtaan Muut tiedot.

Tervetuloa jäseneksi -lomake

Kuka on varsinainen jäsen?

SuPerin varsinaiseksi jäseneksi voi liittyä sosiaali- ja terveysalan tai kasvatusalan tutkinnon suorittanut henkilö. Liittyjän ei tarvitse olla työsuhteessa liittymishetkellä. Tutustu tarkemmin jäsenyysperusteisiin.

Miten varsinaiseksi jäseneksi liitytään?

Liity jäseneksi verkossa tai vaihtoehtoisesti tilaa paperinen liittymislomake.

Kuinka paljon jäsenyys maksaa?

Lisätietoja jäsenmaksuista.

Ohjeita lahjakortin lunastukseen GoGift.fi -sivulta.

Huom. Annetut lahjakortit ovat veronalaista työkorvausta, joten SuPerin on ilmoitettava annetut lahjakortit verottajalle. Lahjakortin saajan tulee itse ilmoittaa saamansa lahjakortit omassa verotuksessaan.

Lisätietoja:

yleishallinto@superliitto.fi