Suosittele SuPeria

Lähde mukaan kasvattamaan 90 000 superilaisen joukkoa!

Suosittelijan lahja - SuPer-lahjakortti

InstagramKerro meille miten käytit lahjakorttisi! Ota kuva lahjastasi tai tilaisuudesta, jossa sen käytit hashtagilla #suosittelesuperia.

SuPer-hyviä syitä liittyä ovat muun muassa:SuPer-lehti, kalenteri ja kaulanauha

• asiantunteva edunvalvonta
  • valtakunnallinen vaikuttaminen
  • paikallinen toiminta ja tapahtumat
  • koulutukset ja opintomatkat
  • loistavat jäsenedut
  • ammatillinen SuPer-lehti

Toimi näin:

1. Suosittele SuPeria.
  2. Merkitse omat tietosi (nimi ja jäsennumero /henkilötunnus) uudeksi jäseneksi liittyvän liittymislomakkeeseen kohtaan ”suosittelija/jäsenhankkija”.
  3. Pyydä uutta jäsentä lähettämään liittymislomake viivytyksettä SuPerin jäsenyksikköön.
  4. Varmista että jäsentiedoissasi on oikea sähköpostiosoitteesi, lahjakortit lähetetään ensisijaisesti sähköisenä! Voit ilmoittaa sähköpostiosoitteesi meille osoitteeseen: jasenrekisteri@superliitto.fi
  5. Tarkkaile postiasi. Lahjakortti tulee suoraan GoGiftin järjestelmästä ja oman sähköpostilaatikkosi asetuksista riippuen, se saattaa joskus mennä virheellisesti roskaposteihin. Roskapostit on siis myös hyvä tarkistaa, mikäli korttia ei kuulu. Pahimpina ruuhka-aikoina lahjakortin saamisessa saattaa kestää yli kuukausi.

Tervetuloa jäseneksi -lomake

Kuka on varsinainen jäsen?

SuPerin varsinaiseksi jäseneksi voi liittyä sosiaali- ja terveysalan tai kasvatusalan tutkinnon suorittanut henkilö. Liittyjän ei tarvitse olla työsuhteessa liittymishetkellä. Tutustu tarkemmin jäsenyysperusteisiin.

Miten varsinaiseksi jäseneksi liitytään?

Täytä sähköinen liittymislomake tai vaihtoehtoisesti tilaa paperinen liittymislomake.

Katso tarkemmat vinkit jäsenhankintaan jäsensivuilta (edellyttää kirjautumista).

Ohjeita lahjakortin lunastukseen GoGift.fi -sivulta.

Verottajan antaman ennakkoratkaisun mukaisesti SuPer voi palkita jäseniään jäsenhankinnasta  lahjakorteilla. Annetut lahjakortit ovat kuitenkin veronalaista työkorvausta, joten SuPerin on ilmoitettava annetut lahjakortit verottajalle. Lahjakortin saajan tulee itse ilmoittaa saamansa lahjakortit omassa verotuksessaan.

Tarkkaile sähköpostiasi!

Lisätietoja:

yleishallinto@superliitto.fi

Tilaan Suosittele SuPeria -flyeria: