7.10.2021

Beställ medlemskalendern 2022 i Oma SuPer – Gör din beställning senast den 11.10.

Medlemskalendern 2022 kan nu beställas i medlemmarnas Oma SuPer-tjänst.

Beställningsinstruktioner:

Logga in på Oma SuPer. I avsnittet Produkter hittar du avsnittet Kalender 2022, där du kan göra din beställning. Kontrollera i Oma SuPer att dina kontaktuppgifter är uppdaterade. Detaljerade beställningsinstruktioner skickas också till din e-post.

Gör din beställning 1.9.–11.10. Kalendern levereras till dig i slutet av året.

Du kan också beställa kalendern genom att fylla i och skicka SuPer-tidningens servicekort. Gör din kalenderbeställning senast den 11.10.2021.

Om det är första gången du loggar in till Oma SuPer måste du först registrera dig. Se hjälpvideon om registrering

Kan du inte logga in till Oma SuPer?

Det kan bero på att din medlemsinformation inte är uppdaterad. Det är viktigt att e-postadressen är korrekt. Du kan uppdatera din kontaktinformation med det här formuläret

Aktiva medlemmars kalender

Om du är aktiv medlem i SuPer, såsom till exempel förtroendeman eller ordförande, får du en kalender av storlek A5 hemskickad till dig och behöver inte göra någon beställning.

Vi stöder finländskt arbete

SuPers kalender är designad och tryckt i Finland på finländskt papper. På detta sätt stödjer vi finländskt arbete och kunnande. Den miljövänliga kalendern är nästan helt återvinningsbar, eftersom endast tråden på kalenderns rygg ska kasseras som småmetall. Eftersom kalendern är tillverkad i Finland är också transportkostnaderna måttliga.