Rekommendera SuPer!

Rekommendera SuPer för dina kompisar - fråga om de vill bli medlemmar!

Rekommendera SuPer och förtjäna SuPer-bonus!

Rekommendera SuPer i decemberNu i december lönar det sig att rekommendera SuPer! För varje ny ordinarie medlem som man rekryterat under december månad får man nu ett presentkort som är värt 50 euro. Utöver det lottar vi ut bland alla som rekommenderat SuPer i december tre lyckliga vinnare och fördubblar värdet på deras presentkort till 100 euro!*

Den vanligaste orskaken till varför arbetskompisen inte gått med i SuPer är för att ingen har frågat eller rekommenderat SuPer. Så rekommendera SuPer nu och försäkra din SuPer-bonus!

*Fördubblingen gäller ett presentkort/rekommenderare

För varje ny ordinarie medlem som du rekryterat till SuPer får du ett SuPer-presentkort. Med det kan du bland över hundra olika butiker och upplevelser välja den som du gillar bäst!

Läs mer på www.gogift.fi »

Absolut den bästa rekryteringspresent jag fått. Superbra alltså :)

SuPer-lehti, kalender, medlemskort

SuPergoda anledningar till att bli medlem:

• sakkunnig intressebevakning
  • riksomfattande inflytande
  • lokal verksamhet och lokala aktiviteter
  • utbildningar och studieresor
  • strålande medlemsförmåner
  • den yrkesrelaterade SuPer-tidningen
  • medlemskalender
  • omfattande försäkringar
  • kollektivavtal som SuPer förhandlat fram
  • förbundets yrkes- eller medlemsmärke
  • stöd och hjälp av specialförbundet

Medlemsansökan

Håll ett öga på din e-post

Enligt skatteförvaltningens förhandsbeslut kan SuPer belöna sina medlemmar med presentkort för medlemsrekrytering. Presentkorten är ändå beskattningsbar ersättning för utfört arbete. SuPer måste alltså meddela givna presentkort till skatteförvaltningen. Den som får presentkortet ska själv meddela presentkorten i sin egna beskattning.