Viestintä

SuPerin viestinnän tavoitteena on tukea liiton tavoitteiden saavuttamista. Ulkoisen viestinnän kohderyhminä ovat yhteiskunnan päättäjät, tiedotusvälineet ja suuri yleisö. Sisäinen viestintä suuntautuu jäsenille.

SuPerin viestintä pohjaa liiton arvoihin, joita ovat kunnioitus, vastuullisuus ja rohkeus.

Ulkoinen viestintä

  • SuPer vaikuttaa yleiseen mielipiteeseen tiedotusvälineiden kautta laatimalla tiedotteita, järjestämällä tiedotustilaisuuksia ja tapaamalla tiedotusvälineiden edustajia.
  • SuPer vaikuttaa lausunnoin, kannanotoin sekä yhteyksin päättäjiin ja virkamiehiin.
  • Esitteet, mainoskampanjat, messut ym. PR-tapahtumat tekevät liittoa tunnetuksi.
  • Verkkosivut toimivat liiton käyntikorttina. Niiltä löytyvät tiedot liiton toiminnasta sekä ajankohtaiset asiat.

Sisäinen viestintä

  • Ammattiosastot tiedottavat jäseniään ajankohtaisista asioista.
  • SuPer-lehti ilmestyy 11 kertaa vuodessa.
  • Jäsenkalenteri on vuotuinen tietopaketti SuPerista.
  • Ajankohtaista tietoa sisältävät kirjeet mm. ammattiosastojen puheenjohtajille, luottamusmiehille ja yhdysjäsenille voi lukea SuPerin aktiiveille tarkoitetusta osiosta.

 

Tilaa tiedotteet

SuPerin tiedotteet löydät kohdasta Tiedotteet ja kannanotot.
Tiedotteet voit tilata sähköpostiisi täyttämällä sähköisen lomakkeen. 
Jos haluat perua tilauksen, ilmoita nimesi ja sähköpostiosoitteesi SuPerin viestintään sari.jarvinen@superliitto.fi.