Sähköinen jäsenkortti

SuPerin sähköinen jäsenkortti

SuPerin jäsenkortti muuttui sähköiseksi vuoden 2021 alussa.

Muutoksen myötä jäsenkorttisi on aina kätevästi mukanasi älypuhelimessasi. Sähköisellä jäsenkortilla olet oikeutettu lukuisiin etuihin ja alennuksiin ympäri Suomen!

Ota sähköinen jäsenkortti ja mobiilisovellus käyttöösi

Käyttöönottoon tarvitset kirjautumislinkin. Voit tilata linkin täyttämällä sähköisen lomakkeen.

Uusille jäsenille kirjautumislinkin sisältävä tekstiviesti lähtee automaattisesti.

Tekstiviesti tulee jäsentiedoissa ilmoittamaasi puhelinnumeroon lähettäjältä "MagMa" ja viestissä on pyyntö ladata SuPerliitto-jäsenkortti sekä latauslinkki. Toimi ohjeiden mukaan ja saat sähköisen jäsenkortin käyttöösi App Storesta tai Google Play -kaupasta.

Ongelmatilanteissa katso kohta Usein kysyttyä jäsenkorttisovelluksesta  tai ole yhteydessä palvelun toimittajaan: support@magma-app.com (kuvaa viestissä ongelma mahdollisimman tarkasti ja ilmoita esim. käyttämäsi puhelimen malli).

Huomaathan, että sähköinen asiointipalvelu Oma SuPer ja sähköinen jäsenkortti/mobiilisovellus (eli Superliitto-sovellus) ovat kaksi eri asiaa. Kumpaankin kirjaudutaan omilla, erillisillä tunnuksilla.

Kun saat kirjautumislinkin, toimi näin:

Kun sinulle lähetetään mobiilikortti MagMalla tehtyyn sovellukseen, toimi ohjeiden mukaisesti.

1) Saat tekstiviestin lähettäjältä MagMa. Viestissä lukee saamasi kortin nimi (Superliitto) ja mukana on aktivointilinkki. Paina tekstiviestin linkkiä.

”Hei, lataa xxx-mobiilikortti tästä: https://api.magma-app.com/account/cardactivation?key.....”

2) Jos sinulla ei ole kyseistä sovellusta vielä asennettuna, asenna sovellus sovelluskaupastasi painamalla oikean kaupan kuvaketta tai etsi sovellus suoraan kaupasta. Sovellus löytyy nimellä Superliitto.

sähköisen jäsenkortin lataaminen, ohjekuva 1

3) Ensimmäisellä kerralla rekisteröidy sovelluksen käyttäjäksi sovelluksen aloitusikkunasta. Huom! Rekisteröityä pitää samalla puhelinnumerolla, johon tekstiviesti alunperin on lähetetty, jotta mobiilikortti kohdistuu sinun tietoihin oikein. Tunnukset ja salasanat eivät synkronoidu Oma SuPerin ja kortin välillä.

sähköinen jäsenkortti, rekisteröityminen, ohjekuva 2

Tai jos sinulla on jo tunnus kyseiseen sovellukseen, kirjaudu sisään.

4) Kirjaudu sovellukseen juuri luomillasi tunnuksilla.Jos kortti ei lähde toimimaan, ole yhteydessä korttitoimittajaan, osoite: support@magma-app.com. Jos unohdat salasanan, paina kirjautumissivulla linkkiä "Unohditko salasanasi?" ja saat salasanan vaihtolinkin sähköpostiisi. Salasanan vaihtolinkki pitää tilata siihen sähköpostiosoitteeseen, jolla olet rekisteröitynyt sovellukseen.

St1-polttoaine-edut jäsenille

St1-edun saat käyttöösi syksyllä 2022 SuPerin uudella, muovisella jäsenkortilla. Tilaa kortti Oma SuPerin kautta kohdasta Tuotteet. Huom. polttoaine-etua ei saa SuPerin vanhalla jäsenkortilla, jossa on Teboilin logo. Lue St1-edusta lisää täältä.

Ongelmia ja kysymyksiä jäsenkorttiin liittyen?

Katso kohta Usein kysyttyä jäsenkorttisovelluksesta

Ammattiosastoilla on myös omia, paikallisesti neuvoteltuja jäsenetuja, jotka eivät ole esiteltynä sovelluksessa. Kysy näistä lisää omasta ammattiosastostasi!

Pidä jäsentietosi ajan tasalla

Tarkista jäsenpalvelu Oma SuPerista, että puhelinnumerosi on ajan tasalla. Jos kirjautuminen Oma SuPeriin ei onnistu, voit ilmoittaa muuttuneita yhteystietojasi myös sähköisellä lomakkeella. Jos kirjaudut Oma SuPeriin ensimmäistä kertaa, katso ohjeet palveluun rekisteröitymiseen täältä.

Usein kysyttyä jäsenkorttisovelluksesta

Millä puhelimen käyttöjärjestelmillä sovellus toimii?

Sovellus toimii Android- ja iOS-käyttöjärjestelmillä.

En omista älypuhelinta. Kuinka toimin? Mitä, jos olen saanut kortin puhelimeen, jonka käyttöjärjestelmä ei ole tuettu?

Mobiilikorttia ei siinä tapauksessa voi ottaa käyttöön. Puhelimeesi saapuneen tekstiviestin voit jättää huomiotta ja poistaa sen.

Kannattaako kortti ladata työnantajan omistamaan, käytössäni olevaan puhelimeen? Mitä kortille tapahtuu, jos työsuhde päättyy ja joudun luovuttamaan puhelimeni?

Kun otat ensimmäisen kortin käyttöön, rekisteröidyt sovellukseen asiakkaaksi. Voit kirjautua samoilla tunnuksilla eri mobiililaitteilta. Voit siis huoletta ottaa kortin käyttöön myös työpuhelimeen.

Olen vaihtanut puhelimen. Miten saan sovelluksessa olevan korttini siirrettyä uuteen puhelimeen?

Lataa sovellus uuteen puhelimeesi sovelluskaupasta ja kirjaudu luomillasi tunnuksilla.

Huomasin, että olen ilmoittanut väärän puhelinnumeron. Kuinka voin saada kortin oikeaan puhelinnumeroon?

Ota yhteyttä kortin myöntäjään eli SuPeriin sähköisellä lomakkeella, lähetämme sinulle uuden aktivointiviestin oikeaan numeroon.

Tuhosin saamani tekstiviestin vahingossa. Mistä voin saada uuden?

Voit tilata uuden tekstiviestin täyttämällä SuPerin sähköisen lomakkeen.

Voinko saada aktivointilinkin sähköpostitse?

Ikävä kyllä tämä ei ole mahdollista. Pystymme lähettämään aktivointiviestin ainoastaan tekstiviestitse.

Uusi kortti ei ilmestynyt sovellukseen?

Muistithan aktivoida kortin painamalla aktivointilinkkiä tekstiviestissä? Olethan rekisteröitynyt sillä puhelinnumerolla, minne sait tekstiviestin kortin aktivoinnista?

Latasin sähköisen jäsenkortin, voinko silti tilata myös muovisen jäsenkortin?

Kyllä voit.

Mobiilisovelluksen ja sähköisen jäsenkortin tukipyynnöt: support@magma-app.com