26.2.2023

Eduskuntavaalit 2023: Superilainen vaaliehdokas, ilmoita tietosi verkkojulkaisua varten 9.3. mennessä

Jos olet SuPerin jäsen ja ehdolla eduskuntavaaleissa, saat maksutonta näkyvyyttä liiton verkkosivulla. Ilmoitat vain tarvittavat tietosi sähköisellä lomakkeella 9.3. mennessä.

Ehdokkaat saavat ehdokasnumeronsa 2. maaliskuuta. Voit lähettää tietosi verkkojulkaisua varten myös ilman ehdokasnumeroa. Jos lähetät täytetyn lomakkeen ennen 2. maaliskuuta ja haluat ehdokasnumeron sivuille, toimita se jälkikäteen osoitteella superviestinta@superliitto.fi. Lisää sähköpostiviestiisi koko nimesi, ehdokasnumerosi ja vaalipiirisi.

Ehdokkaiden tiedot julkaistaan sivuilla maaliskuun puolessa välissä.

SuPerin eduskuntavaalitavoitteet: www.superliitto.fi/eduskuntavaalit2023

Eduskuntavaalien vaalipäivä on sunnuntai 2.4. ja ennakkoäänestys alkaa keskiviikkona 22.3.