2.11.2023

Kohtuus kaikessa -mielenosoitus lauantaina 18.11. Helsingissä – Tule mukaan!

Lähde mukaan Kohtuus kaikessa -mielenosoitukseen

Lauantaina 18.11. keskusjärjestö STTK ja sen jäsenliitot kutsuvat mukaan kaikki jäsenet, sidosryhmät ja huolestuneet kansalaiset osoittamaan mieltä hallituksen heikennyksiä vastaan. Joukossa on voimaa! Lähetetään yhdessä vahva yhteinen viesti hallitukselle: Kohtuus kaikessa!

SuPer on jo syksyn mittaan sanonut EI hallitusohjelmalle. Nyt on aika sanoa tuo viesti yhdessä. Lähde siis mukaan. Mielenilmaukseen osallistutaan omalla ajalla!

Kuvat: Jussi Helttunen

18.11. Kohtuus kaikessa -mielenosoituksen ohjelma

Klo 10.30 alkaen kokoontuminen Helsingin Olympiastadionin edustalla olevalla Mäntymäen kentällä. Paikalla on SuPerin teltta, josta saat mukaasi huomioliivit, ilmapalloja, kylttejä ja muuta tarpeellista varustetta mielenosoitusta varten.

Klo 11.00 alkaen marssi Mannerheimintietä pitkin kohti keskuskirjasto Oodin edustalla sijaitsevaa Kansalaistoria.

Klo 12.00 Kansalaistorin ohjelma alkaa. Luvassa on liittojen ja keskusjärjestön sekä sidosryhmien edustajien puheenvuoroja, koko perheelle sopivaa ruokatarjoilua ja musiikkia. Esiintyjinä ovat STIG ja DJ Misterhustla. Tilaisuuden juontaa tv:stä tuttu Katja Ståhl.

Kansalaistorilla on paikalla SuPerin oma teltta, jossa voit tavata toisia superilaisia ja liiton henkilökuntaa. Palauta huomioliivit ja kyltit teltalle tilaisuuden päättyessä.

Klo 14.00 tilaisuus päättyy.

Maksuttomat yhteiskuljetukset

STTK järjestää maksuttomia yhteiskuljetuksia mielenosoitukseen noin 200 kilometrin säteellä Helsingistä. Tarkemmat reitit, lisätiedot: www.sttk.fi/mielenosoitus. Näihin kuljetuksiin ilmoittautuminen päättyi 12.11. klo 24.00.

Osa SuPerin ammattiosastoista saattaa järjestää omia linja-autokuljetuksia myös kauempaa Suomesta. Seuraa oman ammattiosastosi tiedotusta ja tarjoudu avuksi ammattiosastosi toimiin.

Osallistu mukaan:

• Kaikki ajantasainen tieto mielenosoituksesta osoitteesta www.sttk.fi/mielenosoitus
  • Seuraa SuPerin verkkosivuja, somekanavia ja sähköpostiasi ja ole mukana, sinua tarvitaan.
  • Markkinoi tapahtumaa ja jaa someen ennakkotietoja ja sisältöjä tunnisteella #kohtuuskaikessa #SuPerEIhallitusohjelmalle. Voit myös tägätä meidät tunnisteella @sttkmikonkatu ja @superliitto. Jaa kutsua verkostoillesi!
  • Toivomme mielenosoitukseen myös superilaisten omia kylttejä ja banderolleja omilla iskulauseilla sanoitettuna. Ethän sisällytä niihin minkäänlaisia syrjiviä viestejä ja symboleja tai yllytä vihaan tai väkivaltaan.