8.11.2019

Hyvää Nenäpäivää! – Auta maailman lapsia SuPerin kanssa

Nenäpäivä - Mekin olemme mukana!

SuPer on tänäkin vuonna mukana Nenäpäivä-kampanjassa keräämässä varoja maailman lapsille.

Jokaisella on oikeus turvalliseen ja ihmisarvoiseen lapsuuteen. Nenäpäivässä mukana olevat yhdeksän järjestöä työskentelevät, jotta kaikkein heikoimmassa asemassa olevilla lapsilla olisi mahdollisuus hyvään elämään. Työllä on saatu aikaan kestäviä tuloksia, joista hyötyvät lapset, perheet sekä heitä ympäröivät yhteisöt.

Nenäpäivää vietetään tänä vuonna perjantaina 8. marraskuuta.

SuPer kutsuu mukaan auttamaan Nenäpäivässä

Kutsumme kaikki superilaiset ja SuPerin ammattiosastot sekä yhteistyökumppanit ja ystävät mukaan lahjoittamaan ja viemään Nenäpäivän tärkeää sanomaa eteenpäin. Vuonna 2019 Nenäpäivä auttaa lapsia 17 maassa Afrikassa, Aasiassa ja Etelä-Amerikassa.

Osallistu nettilippaan kautta ja haasta kaveri mukaan!

Voit osallistua Nenäpäivään monin tavoin. Helpoin tapa auttaa on lahjoittaa SuPerin nettilippaan kautta.

Nettilippaat ovat yritysten tai organisaatioiden omia keräyslippaita maailman lasten hyväksi. Kun teet lahjoituksen SuPerin omaan nettilippaaseen, kasvatat yhteistä lahjoituspottiamme.

Jaa SuPerin nettilippaan linkkiä myös kavereillesi ja haasta heidät mukaan hyvään asiaan. Nenäpäivällä on jatkuva keräyslupa eli voit lahjoittaa milloin tahansa.

Lahjoituksen lisäksi voit osallistua myös muilla tavoin. Tilaa nettikaupasta Neniä tai järjestä oma Nenätempaus. Voit myös neuloa vaikka nenäsukat ja lahjoittaa valmiiden sukkien myyntituoton Nenäpäivälle.