17.11.2022

Päivitä jäsentietosi nyt – Näin varmistat, että saat sinua koskevat tärkeät viestit ja edunvalvontasi pysyy ajan tasalla

Jotta tavoitamme kaikki jäsenet, on erittäin tärkeää, että jäsentietosi ovat ajan tasalla.

SuPer viestii neuvotteluista ja muista ajankohtaisista asioista kaikissa kanavissa, mutta myös uutiskirjeellä ja tarvittaessa tekstiviestillä. Jotta saat ajantasaisen tiedon, tulee sinun pitää yhteystietosi, kuten sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi, ajan tasalla.

Tarkista ja tarvittaessa päivitä henkilö-, jäsenyys- ja työpaikkatietosi sähköisessä jäsenpalvelu Oma SuPerissa. Tarkista samalla myös omat jäsenmaksusi!

Oma SuPeriin kirjaudutaan liiton verkkosivujen Kirjaudu jäsensivuille/Oma SuPer -painikkeesta. Löydät sen sivun oikeasta yläkulmasta.

Jos kirjaudut Oma SuPeriin ensi kertaa, tulee sinun rekisteröityä. Katso ohjeet rekisteröitymiseen täältä

Jos kirjautuminen Oma SuPeriin ei syystä tai toisesta onnistu, voit ilmoittaa muuttuneita tietoja myös verkkosivuilla kohdassa Jäsenyys > Jäsentietojen päivitys. Jäsentietojen päivitys -kohdassa on erikseen verkkolomakkeet mm. jäsentietojen muuttamiseen ja työsuhdetietojen muutokseen.

Huomaathan kuitenkin, että päivitetty tieto ei siirry reaaliaikaisesti liiton jäsenrekisteriin, vaan tulee näkyviin omiin tietoihisi heti, kun se on käsitelty liitossa.

Vuoden 2023 alussa aloittavat hyvinvointialueet, jolloin myös monen superilaisen työnantaja tulee muuttumaan. Varmista ja huolehdi, että tämänhetkiset työpaikkatietosi ovat oikein ja SuPer huolehtii 1.1.2023 muutokset oikealle hyvinvointialueelle niiden kohdalla, joita tämä työnantajatiedon muutos koskee.