27.5.2024

Ylpeänä ammatista − SuPer on Priden virallinen yhteisökumppani 2024

Helsinki Pride on Suomen näkyvin kulttuuri- ja ihmisoikeustapahtuma ja yksi Helsingin suurimmista kesätapahtumista. Tänä vuonna Pride-viikkoa vietetään 24.−30. kesäkuuta, jolloin koko viikon ajan järjestetään erilaisia luentoja, tapahtumia ja tapaamisia ympäri kaupungin. Viikko huipentuu Pride-kulkueeseen ja maksuttomaan puistojuhlaan lauantaina 29. kesäkuuta.

SuPer on Priden virallinen yhteisökumppani ja mukana kulkueessa STTK:n ja muiden jäsenliittojen kanssa lauantaina 29. kesäkuuta. Tule mukaan marssimaan kanssamme. Kokoonnumme klo 11 Senaatintorin Aleksanteri II:n patsaan luona ja järjestäydymme ohjeiden mukaisesti omalle paikallemme kulkueessa. Kulkue lähtee klo 12.

Jotta osaamme varata riittävästi materiaalia ilmoittaudu mukaan viimeistään maanantaina 24.6. Oma SuPerissa. Kaikki ilmoittautuneet ja kulkueeseen osallistuvat saavat pienen SuPer-lahjan paikan päällä.

Liiton arvot kunnioitus, vastuullisuus ja rohkeus ovat myös tämän tapahtuman kantavia arvoja. Tule siis marssimaan kanssamme ihmisoikeuksien, työelämän tasa-arvon sekä asiakkaan ja potilaan oikeuksien puolesta. Tule mukaan tapaamaan muita superilaisia rennossa ja iloisessa tunnelmassa.

Tervetuloa mukaan!

Lisätietoa: Helsinki Pride 2024