4.12.2018

SuPer toivottaa rauhallista joulua – joulukorttivaroilla tuetaan HelsinkiMission ja EHYT ry:n toimintaa

SuPer toivottaa jäsenille, yhteystyökumppaneille ja kaikille suomalaisille lämmintä ja rauhallista joulua!

SuPer tukee tänä vuonna joulukorttivaroin HelsinkiMission seniorityötä sekä EHYT ry:n toimintaa.

HelsinkiMissio on sosiaalialan järjestö, joka haastaa suomalaiset taistelemaan yksinäisyyttä vastaan. Yksinäisyydestä kärsivät niin nuoret, lapsiperheet kuin senioritkin. Arviolta 400 000 suomalaista kokee itsensä yksinäiseksi. Yksinäisyys heikentää terveyttä ja kerää ympärilleen muita ongelmia, kuten huono-osaisuutta. Siten se on myös merkittävä yhteiskunnallinen haaste.

Lisätietoa www.helsinkimissio.fi

Ehkäisevä päihdetyö EHYT ry toimii koko maassa ja koko väestön parissa terveiden elämäntapojen edistämiseksi. Työ ulottuu lapsista ja nuorista työ- ja eläkeikäisiin. Alkoholiin, tupakkaan ja huumeisiin liittyvän ehkäisevän työn ohella EHYT ry ehkäisee pelaamisesta syntyviä haittoja. Samalla se vaikuttaa koko yhteiskuntamme hyvinvoinnin kehittämiseen.

Lisätietoa www.ehyt.fi

Hyvää joulua SuPerista!