31.1.2023

SuPerin jäsenvakuutukset Turvassa

SuPer on vakuuttanut jäsenensä vakuutusyhtiö Turvassa Järjestövakuutuksella, joka on voimassa jäsenen osallistuessa järjestötehtäviin ja -tilaisuuksiin kaikkialla maailmassa. Lisäksi jäsenvakuutukseen sisältyy ammatillinen vastuu- ja oikeusturvavakuutus, ryhmäpotilasvakuutus sekä opiskelijajäsenten tapaturmavakuutus.

Ammatillinen vastuu- ja oikeusturvavakuutus tuo turvaa ammatissa aiheutuneiden vahinkojen varalle. Jäsenvakuutuksen tarkempi sisältö kannattaa tarkistaa jäsenille räätälöidyiltä Turvan sivuilta. Tutustu vakuutuksen tuoteselosteeseen täällä

Ryhmäpotilasvakuutus kattaa SuPerin jäsenten itsenäisinä yrittäjinä harjoittaman terveyden- ja sairaanhoitotoiminnan Suomessa. Opiskelijajäsenet eivät kuulu ryhmäpotilasvakuutuksen piiriin.

SuPerin opiskelijajäsenten tapaturmavakuutus on voimassa opiskelu- ja vapaa-aikana sekä opiskeluun liittyvässä palkattomassa harjoittelussa. Vakuutus sisältää turvan tapaturmasta aiheutuvien hoitokulujen ja pysyvän haitan sekä tapaturmaisen kuoleman varalle. Lue lisää vakuutuksen tuoteselosteesta täällä.

Tarkemmat tiedot SuPerin jäsenvakuutuksista löydät osoitteessa turva.fi/super