23.2.2024

SuPerin vaka-kierros jatkuu Turun seudulle - Ilmoittaudu mukaan pizzaperjantaihin 8.3.

Viime syksynä suuren suosion saavuttanut SuPerin vaka-kierros suuntaa tällä kertaa Turkuun ja sen lähikuntiin. Maaliskuun toisella viikolla superilaiset kiertävät alueen päiväkoteja vaka-ammattilaisia tervehtien.

Lisäksi perjantai-iltana 8.3. järjestetään Via Tribunali-pizzeriassa vakalaisten yhteinen pizzaperjantai. Klo 18–21 välisenä aikana tarjolla on pizzaa ja yhdessäoloa kaikille alueen vaka-ammattilaisille ja koulunkäynninohjaajille; sinun ei tarvitse olla SuPerin jäsen osallistuaksesi. Mukana myös SuPerin asiantuntijoita vastaamassa mielen päällä oleviin ajankohtaisiin ja ammatillisiin kysymyksiin.

Ilmoittaudu pizzaperjantaihin alla olevasta linkistä sillä paikkoja on rajoitetusti. Voit saapua pizzalle milloin tahansa klo 18–20:30 välisenä aikana stop-and-go–hengessä.

Aika: 8.3.2024 klo 18–21
Paikka: Pizzeria Via Tribunali, Vanha suurtori 2, 20500 Turku
Ilmoittautumislinkki: https://forms.office.com/e/fKsp1KPk6S

SuPer on myös paikalla la 9.3. järjestettävillä Varsinais-Suomen varhaiskasvattaja -messuilla Turun messukeskuksessa. Tule moikkaamaan!