11.1.2023

Vimma-verkosto – yhdessäoloa, vertaistukea ja hyödyllistä tietoa työelämästä

Maahanmuuttajatoiminnasta kiinnostuneet SuPerin jäsenet ovat tervetulleita mukaan Vimma-verkoston toimintaan ja tapaamiseen 8.2.2023 SuPerin toimistolle Helsingin Pasilaan. Mukaan voi tulla myös, vaikka ei olisikaan SuPerin jäsen. Tilaisuudessa paikalla on liiton asiantuntijoita ja aktiiveja vapaamuotoisesti keskustelemassa työelämästä ja yhdessä toimimisesta. Ota siis työkaverisi mukaan ja tule paikan päälle osallistumaan meille kaikille tärkeään keskusteluun.

Mikä Vimma-verkosto?

SuPerin vieraskielisten ja maahanmuuttajien Vimma-verkosto tapaa joka toinen kuukausi liiton toimiston tiloissa Pasilassa, Helsingissä. Tapaamisten teemat ja aiheet vaihtelevat, myös osallistujien omia toiveita seuraten. Verkosto antaa osallistujille mahdollisuuden tutustua muihin liiton jäseniin, työkavereihin sekä ammattiliiton asiantuntijoihin ja toimintaan. Vertaisverkoston tilaisuuksissa keskustellaan erityisesti työelämäasioista, jotka liittyvät maahanmuuttajien ja vieraskielisten kokemuksiin Suomessa.

Ohjelma:

17.30                  Tutustuminen ja esittely
18.15                  Yhdessä ruokailua
18.45                  Keskustelua ja kysymyksiä
19.00                  Tapaaminen päättyy

Missä:

Ratamestarinkatu 12 C, 00520 Helsinki (pihataso), opasteet ulkona.

Milloin:

8.2.2022 klo 17.30–19.00.

Ilmoittautumiset:

SuPerin jäsenet:

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 23.1.2023 OmaSuPerissa (ks. ilmoittautumisohje). Pyydämme osallistujia ilmoittamaan mahdollisista ruoka-aineallergioista ja muista rajoitteista ilmoittautumisen yhteydessä.

Jos et kuulu SuPeriin:

SuPeriin kuulumattomat jäsenet ovat tervetulleita mukaan, ja he voivat ilmoittautua täällä. Viimeinen ilmoittautumispäivä on 23.1.2023.