8.6.2016

SuPer valitsi liittokokouksessa puheenjohtajistonsa

Suomen lähi- ja perushoitajaliitto SuPerin puheenjohtajaksi valittiin tänään Silja Paavola SuPerin liittokokouksessa. Paavola on toiminut puheenjohtajana vuodesta 2012 lähtien.

SuPerin varapuheenjohtajaksi valittiin äänestyksen jälkeen liittohallituksen jäsen Jaana Dalén. Turkulainen Dalén on Varsinais-Suomen sairaanhoitopiirin luottamusmies.

SuPerin edustajiston puheenjohtajana jatkaa Heikki Isosaari. Seinäjoelta kotoisin oleva Isosaari on ollut edustajistossa vuodesta 2000.

Edustajiston varapuheenjohtajaksi valittiin Marja Kiljunen. Kiljunen on Varkauden kaupungin pääluottamusmies ja edustajiston jäsen.

SuPeriin kuuluu lähes 90 000 lähi- ja perushoitajaa, jotka työskentelevät julkisella ja yksityisellä sektorilla. Liittokokous on SuPerin ylin päättävä elin ja se pidetään joka neljäs vuosi. Edustajisto käyttää liittokokouskauden aikana ylintä päätösvaltaa.

Lisätietoa:

SuPerin puheenjohtaja Silja Paavola, 050 527 5085