Polttoaine

Teboil-edut SuPerin jäsenille

Bensiini ja dieselöljy- 2,1 snt/litra
Voiteluaineet  - 10 % (alle 10 litran astiat)
Autokemikaalit  - 5 %
Autopesu- 5 %
Nestekaasu  - 5 % (täyttö)

Polttoaine-edut saat yli 300:lta Teboilin huolto- ja automaattiasemalta sekä muut tuote- ja palveluedut yli 150 Teboil-huoltoasemalta. Alennusta ei myönnetä Teboil Express -automaattiasemilta.

Lisätietoja kampanjasta antaa Katja Hagfors, puh. 020 4700 398, sähköposti: katja.hagfors@teboil.fi.

SuPerin muovista jäsenkorttia näyttämällä saat suoraan alennusta Teboil-asemilta. Teboil-tunnus näkyy jäsenkorttisi magneettijuovalla. Alennusta saat näyttämällä SuPerin jäsenkorttia kassalla tai syöttämällä sen automaattiin ennen maksamista. Edun saa myös MobilePayn Teboil-kortilla huoltoasemien sisäkassoilla. Sovellus ladataan maksutta Google Play -kaupasta tai App Storesta. Katso tarkemmat tiedot sovelluksen laatamisesta jäsensivuilta.

Teboilin kampanja 15.1.–15.2.2021

Maksaessasi MobilePaylla asemien sisäkassoilla, saat alennusta polttoaineesta sekä kiitokseksi maksutta kahvin tai teen. Ostolla ei ole alarajaa.
Lue lisää kampanjasta

Teboilin kampanja 15.1-15.2.2021

SuPerin jäsenenä voit hakea myös Teboilin maksuaikakorttia, jolla saat alennusta 2,2 snt/litra bensiinistä ja dieselöljystä sekä voiteluaineista 10 prosenttia ja nestekaasusta 5 prosenttia. Lasku lähetetään kerran kuukaudessa. Tilinhoitomaksu on 1,35 euroa ja se veloitetaan vain, jos on laskutettavaa.

Lisätietoa Teboil-korttipalvelusta, puh. 0800 12660, www.teboil.fi