Polttoaine

Teboil-edut SuPerin jäsenille

Oy Teboil Ab myöntää liittonne jäsenkortilla 1.1.2016 alkaen seuraavat alennukset:

Bensiini ja dieselöljy- 2,1 snt / litra
Voiteluaineet  - 10 % (alle 10 litran astiat)
Autokemikaalit  - 5 %
Pesut  - 5 %
Nestekaasu  - 5 % (täyttö)

”Halusimme luoda yhdessä Teboil-kauppiaiden kanssa jäsenkorttia käyttäville kanta-asiakkaillemme selkeän ja tuntuvan etupaketin tuotteista, joita autoilija enimmäkseen tarvitsee”, kertoo Teboilin korttiyksikön päällikkö Tapani Tanhuanpää. ”Polttoaine-edut saa yli 300:lta Teboilin huolto- ja automaattiasemalta sekä muut tuote- ja palveluedut yli 150 Teboil-huoltoasemalta”. Alennusta ei myönnetä Teboil Express -automaattiasemilta.

Lisätietoja kampanjasta antaa korttiyksikön päällikkö Tapani Tanhuanpää, puh. 020 470 0393, tapani.tanhuanpaa@teboil.fi

SuPerin jäsenkorttia näyttämällä saat suoraan alennusta Teboil-asemilta. Teboil-tunnus näkyy jäsenkorttisi magneettijuovalla. Alennusta saat näyttämällä SuPerin jäsenkorttia kassalla tai syöttämällä sen automaattiin ennen maksamista.

SuPerin jäsenenä voit hakea myös Teboilin maksuaikakorttia, jolla saat alennusta 2,2 snt/litra bensiinistä ja dieselöljystä sekä voiteluaineista 10 % ja nestekaasusta 5 %. Lasku lähetetään kerran kuukaudessa. Tilinhoitomaksu on 1,35 euroa ja se veloitetaan vain, jos on laskutettavaa.

Lisätietoa Teboil-korttipalvelusta, puh. 0204 700 911, www.teboil.fi

Shell Card Private tuo polttoaine-etua SuPerin jäsenille

• SuPerin jäsenenä saat alennusta bensiinistä ja dieselistä 2,2 senttiä litralta
  • Ohjeet hakemiseen ja alennuskoodin löydät jäsensivuilta »

Shell on lanseerannut uuden yksityiskortin nimeltä Shell Card Private. Kaikki SuPerin jäsenet saavat uudella kortilla tervetuloalennuksen 2,5 senttiä/litra 2 kuukauden jälkeen jatkuvana 2,2 senttiä alennusta polttoaineista. Alennus on voimassa toistaiseksi kaikilla miehitetyillä Shell-asemilla Suomessa (ei Shell-Express).

Shell Card Private on pohjoismainen polttoainekortti yksityisasiakkaille. Kortti kelpaa yli tuhannella Shell-asemalla Pohjoismaissa (Suomi, Ruotsi, Norja ja Tanska).

Kortilla voidaan ostaa kaikki autoiluun liittyvä asemilta: polttoaineista autokemikaaleihin ja pesuista ravintolapalveluihin. Pääkortin lisäksi korttitiliin voidaan liittää jopa neljä rinnakkaiskorttia, jokaiselle autoilevalle perheenjäsenelle omansa. Kortti on täysin maksuton, kun maksutavaksi valitaan verkkolasku.

Saadaksesi SuPerin jäsenalennuksen, tulosta hakemus tästä ja täytä se. Postita hakemus osoitteeseen St1 Energy Oy, info: CARD, Tunnus 5001648, 00003 VASTAUSLÄHETYS.

Korttisopimusehdot löytyvät oheisen linkin takaa.

Yksityiskortin asiakaspalvelu: arkisin klo 8 - 16, numerossa 09 584 00 227 tai verkossa osoitteessa www.shellcardprivate.fi.