Polttoaine

Teboil-edut SuPerin jäsenille

Bensiini ja dieselöljy- 2,1 snt/litra
Voiteluaineet  - 10 % (alle 10 litran astiat)
Autokemikaalit  - 5 %
Autopesu- 5 %
Nestekaasu  - 5 % (täyttö)

Polttoaine-edut saat yli 300:lta Teboilin huolto- ja automaattiasemalta sekä muut tuote- ja palveluedut yli 150 Teboil-huoltoasemalta. Alennusta ei myönnetä Teboil Express -automaattiasemilta.

Lisätietoja kampanjasta antaa Katja Hagfors, puh. 020 4700 398, sähköposti: katja.hagfors@teboil.fi.

SuPerin muovista jäsenkorttia näyttämällä saat suoraan alennusta Teboil-asemilta. Teboil-tunnus näkyy jäsenkorttisi magneettijuovalla. Alennusta saat näyttämällä SuPerin jäsenkorttia kassalla tai syöttämällä sen automaattiin ennen maksamista. Edun saa myös MobilePayn Teboil-kortilla huoltoasemien sisäkassoilla. Sovellus ladataan maksutta Google Play -kaupasta tai App Storesta. Katso tarkemmat tiedot sovelluksen lataamisesta jäsensivuilta.

SuPerin jäsenenä voit hakea myös Teboilin maksuaikakorttia, jolla saat alennusta 2,2 snt/litra bensiinistä ja dieselöljystä sekä voiteluaineista 10 prosenttia ja nestekaasusta 5 prosenttia. Lasku lähetetään kerran kuukaudessa. Tilinhoitomaksu on 1,35 euroa ja se veloitetaan vain, jos on laskutettavaa.

Lisätietoa Teboil-korttipalvelusta, puh. 0800 12660, www.teboil.fi