11.1.2021

Nedladdningen av det elektroniska medlemskortet har överbelastats – situationen lättar under vecka 2

SuPers medlemskort blev elektroniskt i början av året. Medlemmarna har skickats ett textmeddelande med en nedladdningslänk för ibruktagandet av medlemskortsappen. Nedladdningen överbelastades under de första dagarna och orsakade olika problem med ibruktagandet av kortappen. För användaren har problemet yppat sig bland annat som problem med att öppna kortet.

Kortleverantören har meddelats om situationen och nedladdningen av appen bör underlättas från vecka 2 och framåt. Vi ber om ursäkt för de olägenheter som orsakats.

Länken till App Store skickas till dig i januari

Ett textmeddelande med en länk till appbutiken skickas till alla medlemmar under januari. Meddelandets avsändare är MagMa.

Om inget meddelande har emottagits i slutet av januari ber vi dig uppdatera ditt telefonnummer. Om du av misstag raderade textmeddelandet du skickades, kan du beställa ett nytt meddelande. Båda ärenden sköts enkelt genom att fylla i vår elektroniska formulär här

Läs mer om det elektroniska medlemskortet och dess ibruktagning