1.askel hyvinvointijaksot

1. askel hyvinvointijaksot

SuPer tekee yhteistyötä PHT ry:n kanssa ja myös superilaisilla on mahdollisuus hakea 1.askel hyvinvointijaksoja.

Palkansaajien hyvinvointi ja terveys PHT ry järjestää terveyttä edistäviä 1.askel-hyvinvointijaksoja perheille sekä aikuisille. Loma toteutetaan Sosiaali- ja Terveysministeriön tuella Veikkauksen tuotoista.

Jaksoja toteutetaan suomalaisissa hotelleissa, lomakeskittymissä, terveyskylpylöissä ja urheiluopistoissa eri puolella Suomea. Jaksoille haetaan sähköisessä hakujärjestelmässä ja osallistumisesta maksetaan vain edullinen omavastuuosuus. PHT ry vastaa osallistujavalinnoista jaksoille sekä perheviikon/hyvinvointijakson järjestelyistä.

Perheiden 1.askel-hyvinvointijaksot antavat mahdollisuuden perheiden yhteiseen aikaan sekä lepoon ja virkistykseen. Aikuisten 1.askel-jaksot työsuhteiden ulkopuolisille henkilöille, kuten työttömille, lomautetuille, freelancereille ja itsensä työllistäville sekä ammatinharjoittajille. PHT aloittaa pilottihankkeen, 1.askel-pysyvään muutokseen, joka pohjautuu arvo- ja hyväksyntäpohjaiseen lähestymistapaan. PHT voi muuttaa elämäsi paremmaksi. Sinä päätät kunka pysyvästi. Katso lisätietoja www.pht.fi.

1.askel hyvinvointijaksojen hakuajat sekä perheille että aikuisille alkavat vuosittain seuraavasti:

01.01. kesän (kesä-elokuu) hyvinvointijaksot
01.05. syksyn (syys-joulukuu) hyvinvointijaksot
15.10. kevään (tammi-toukokuun) hyvinvointijaksot

Jaksojen ajankohdat julkaistaan aina kunkin haun alettua. Lisätietoja 1.askel-hyvinvointijaksoista hakuohjeineen: www.pht.fi.