1.askel hyvinvointijaksot

1. askel hyvinvointijaksot

SuPer tekee yhteistyötä PHT ry:n kanssa ja myös superilaisilla on mahdollisuus hakea 1.askel hyvinvointijaksoja.

Palkansaajien hyvinvointi ja terveys PHT ry järjestää terveyttä edistäviä 1.askel-hyvinvointijaksoja perheille sekä aikuisille. Loma toteutetaan Sosiaali- ja Terveysministeriön tuella Veikkauksen tuotoista.

Jaksoja toteutetaan suomalaisissa hotelleissa, lomakeskittymissä, terveyskylpylöissä ja urheiluopistoissa eri puolella Suomea. Jaksoille haetaan sähköisessä hakujärjestelmässä ja osallistumisesta maksetaan vain edullinen omavastuuosuus. PHT ry vastaa osallistujavalinnoista jaksoille sekä perheviikon/hyvinvointijakson järjestelyistä.

Perheiden 1.askel-hyvinvointijaksot antavat mahdollisuuden perheiden yhteiseen aikaan sekä lepoon ja virkistykseen. Aikuisten Pysyvään muutokseen –hyvinvointikurssit ovat tarkoitettu kaikille työikäisille, myös palkkasuhteessa oleville. Pysyvään muutokseen –hyvinvointikurssi on kolmen lähijakson kokonaisuus, joka on tarkoitettu henkilöille, jotka ovat  tyytymättömiä omaan hyvinvointiinsa ja kaipaavat muutosta elintapoihinsa.  Pysyvään muutokseen –hyvinvointikurssit tarjoavat uudenlaisen konseptin ja mahdollisuuden pysähtyä oman hyvinvoinnin äärelle ammattilaisten ohjauksessa. Kursseilla käytetään psykologista arvo- ja hyväksyntäpohjaista lähestymistapaa, joka tarjoaa konkreettisia työkaluja joustavan terveyskäyttäytymisen ja itsensä hyväksymisen kehittämiseen. Lisäksi kursseilla on mahdollisuus ohjattuun liikuntaan, lepoon ja elintapatiedon kasvattamiseen.

PHT voi muuttaa elämäsi paremmaksi. Sinä päätät kunka pysyvästi. Katso lisätietoja www.pht.fi.

1.askel hyvinvointijaksojen hakuajat sekä perheille että aikuisille alkavat vuosittain seuraavasti:

01.01. kesän (kesä-elokuu) hyvinvointijaksot
01.05. syksyn (syys-joulukuu) hyvinvointijaksot
15.10. kevään (tammi-toukokuun) hyvinvointijaksot

Jaksojen ajankohdat julkaistaan aina kunkin haun alettua. Lisätietoja 1.askel-hyvinvointijaksoista hakuohjeineen: www.pht.fi.