Hyvinvointilomat

Hyvinvointilomat ry:n tuetut lomat vuodelle 2020

Hyvinvointilomien kautta voi hakea seuraavia lomajaksoja seuraavista lomakohteista: Lomakeskus Huhmari ja Urheiluopisto Kisakeskus. Lomatuki myönnetään sosiaalisin perustein ja toteutetaan Sosiaali- ja Terveysministeriön tuella Veikkauksen tuotoista. Huom. Hakemusten linkit on auki ainoastaan hakuaikana.

Lomakeskus Huhmari www.lomakeskushuhmari.com
08.04. - 13.04.2020 LAPSIPERHEIDEN PÄÄSIÄISLOMA, hakuaika 01.11. - 30.11.2019 linkki hakemukseen
14.04. - 19.04.2020 PUHTIA TYÖVUOSIIN (loma työikäisille), hakuaika 01.01. - 31.01.2020 linkki hakemukseen
03.08. - 08.08.2020 LAPSIPERHELOMA, hakuaika 01.03. - 31.03.2020 linkki hakemukseen
09.11. - 14.11.2020 MUISTILOMA, hakuaika 01.08. - 31.08.2020 linkki hakemukseen

Urheiluopisto Kisakeskus www.kisakeskus.fi
13.07. - 18.07.2020 LAPSIPERHELOMA, hakuaika 01.03. - 31.03.2020 linkki hakemukseen
23.12. - 28.12.2020 LAPSIPERHELOMA, hakuaika 01.08. - 31.08.2020 linkki hakemukseen

Majoitustiedot

Lomakeskus Huhmari: majoitus on erillisissä loma-asunnoissa, joissa on makuuhuone, oleskelutilat, keittomahdollisuus ja wc/suihku. Pariskunnat ja perheet majoittuvat omaan loma-asuntoon. Yksin tulevat majoittuvat kaksi henkeä per loma-asunto. Monitoimitalossa on ruokailut, ravintolapalvelut, lasten leikkitilat ja laajennettu vesimaailma. Lisätietoja www.lomakeskushuhmari.com.

Urheiluopisto Kisakeskus: majoitus kahden hengen huoneissa tai perhelomilla perhehuoneissa

Loman sisältö

Kaikkiin lomiin kuuluu täysihoito. Loma sisältää viisi täysihoitovuorokautta, aamiaisen, lounaan ja päivällisen sekä yhteistä ohjattua ohjelmaa kaksi kertaa päivässä (ei tulo- ja lähtöpäivänä). Loma alkaa tulopäivänä päivällisellä ja päättyy lähtöpäivänä lounaaseen. Viikot tarjoavat liikuntavirikkeitä, luentoja sekä lapsiperheille pelejä ja leikkejä. Lapsiperheviikoilla lomaohjelmaan sisältyy 2x2 tunnin lastenhoito 3–6-vuotiaille ryhmähoitona sekä iltapala.

Kustannukset

Lomasta peritään aikuiselta omavastuuosuutena 20€/vrk eli 100 € yhteensä.  Alle 16-vuotiaat lomailevat veloituksetta. Matkakuluista ja mahdollisten retkien kustannuksista lomalaiset vastaavat itse.

Hakeminen

Suosittelemme täyttämään lomaviikkojen yhteydessä olevaa linkkiä sähköisesti täytettävään hakemukseen.
Sähköinen hakulomake löytyy myös osoitteesta www.hyvinvointilomat.fi > Hae lomalle > valitse listasta lomaviikko, jota haet.

Valinnoissa huomioidaan hakijan tulot, terveydelliset tekijät ja elämäntilanne.

Lomatuki myönnetään enintään joka toinen vuosi. Hakemuksessa on ilmoitettava kahden viimeksi kuluneen vuoden aikana saadut lomatuet. Myös muilta lomajärjestöiltä saadut lomatuet on ilmoitettava. Jokainen hakemus käsitellään yksilöllisesti ja luottamuksellisesti. Perhettä kohden vain yksi hakemus. Puutteellisia hakemuksia ei voida käsitellä. Myös lasten henkilötunnukset tulee merkitä kaavakkeisiin täydellisinä. Täytä hakemuksen kaikki kysytyt tiedot perusteluineen.

Paperisia hakulomakkeita voi tilata Hyvinvointilomat ry:n toimistolta puh. 010 830 3400 tai toimisto@hyvinvointilomat.fi.