4.1.2023

Eduskuntavaalit 2023: Superilainen vaaliehdokas, tilaa vaalimateriaalia ja ilmoita tietosi verkkoa varten

Eduskuntavaalien vaalipäivä on sunnuntai 2.4. Ennakkoäänestys alkaa keskiviikkona 22.3. SuPer kannustaa jäseniään lähtemään ehdokkaaksi ja äänestämään vaaleissa.

Asetu ehdolle ja ole vaikuttamassa

SuPer tukee ehdolle asettuvia jäseniään ja tarjoaa jaettavaksi tärkeitä vaaliteemoja sisältäviä vaalilehtisiä ja muuta jaettavaa materiaalia. Vaalilehtistä voit käyttää hyvin tukena myös sähköisessä viestinnässäsi.

Varmista näkyvyytesi ja tavoita äänestäjäsi

1) Jakomateriaalit vaalityön tueksi

Voit tilata itsellesi Vaalitavoitteet-esitteitä ja huulirasvan (max. 250 kpl/ehdokas). Tee tilaus 3.2. mennessä sähköpostiosoitteeseen: viestinta@superliitto.fi .

Kirjoita sähköpostiviestiin:

• Kappalemäärät: Vaalitavoitteet-esite sekä huulirasva
  • Nimesi, osoitteesi ja sähköpostiosoitteesi sekä puhelinnumerosi, kuntasi/alueesi ja puolueesi.

2) Ehdokkaan tiedot SuPerin vaalisivulla

Saat maksutonta näkyvyyttä liiton verkkosivulla, jossa superilaiset ehdokkaat esitellään. Ilmoita tarvittavat tiedot sähköisellä lomakkeella, joka aukeaa liiton sivuille ehdokasasettelun vahvistamisen (2.3.) jälkeen. Määräaikaan mennessä tietonsa toimittaneet ehdokkaat esitellään liiton verkkosivuilla Eduskuntavaalit 2023 -osiossa maaliskuun loppupuolella.

3) Lehti-ilmoitus maaliskuun SuPer-lehteen

Voit ostaa vaalimainoksellesi ilmoituspaikan SuPer-lehdestä reilusti alennettuun jäsenhintaan.

• 1/8 sivun ilmoitus 82 e
  • 1/4 sivun ilmoitus 164 e
  • 1/2 sivun ilmoitus 329 e

Lehti ilmestyy 13.3.2023. Varaa ilmoitustila 3.2. mennessä. Valmiit ilmoitukset on toimitettava PDF-tiedostona viimeistään 13.2. Lähetä ilmoitustilavaraus ja valmis materiaali osoitteeseen: ilmoitusmyynti@superliitto.fi