Liittokokousvaalit

SuPerissa sinä vaikutat liiton päätöksentekoon

SuPerin liittokokous on liiton tärkein päättäjä. Liittokokous valitsee muun muassa SuPerin puheenjohtajan ja linjaa toimintaa seuraavalle kaudelle. Liittokokous järjestetään 29.–30.5.2024.

Ennen kokousta käytiin kahdet tärkeät päättäjävaalit. Niissä sinä jäsenenä pääsit valitsemaan edustajat liittokokoukseen, jäsenet seuraavaan edustajistoon ja ehdokkaat liittohallituksen jäseniksi.

Liittokokousedustajien ja edustajiston jäsenten vaalit – Vaalitulos on julkaistu

Liittokokousvaalit on nyt käyty, ja SuPerin liittohallitus on vahvistanut vaalien tuloksen kokouksessaan 19.4.

Tulokset vaalipiireittäin löydät tulossivulta täältä.

Liittokokousedustajien ja edustajiston jäsenten vaalit 20.3.–8.4.

Äänestys on päättynyt. Sähköinen äänestys alkoi 20.3.2024 klo 00.01 ja päättyi 8.4.2024 klo 23.59.

Postitse äänestäminen: Kaikki äänioikeutetut saivat oman vaalipiirinsä ehdokaslistan ja äänestysohjeet postitse kotiin. Vaalit päättyivät 8.4.2024, joka on postitse lähetettävien äänestyslippujen viimeinen postituspäivä.

Kaikki äänestäneet osallistuvat arvontaan

Sinun ei tarvitse äänestämisen lisäksi erikseen tehdä mitään osallistuaksesi arvontaan. Palkintoina on kolme lomaviikkoa SuPerin loma-asunnoissa, kaksi 300 euron elektroniikkalahjakorttia ja SuPer-tuotteita. Arvottavat lomaviikot SuPerin loma-asunnoissa ovat: Vuokatti (Koivu) vko 37, Vuokatti (Koivu) vko 39, Puumala (Pikku-Äimä) vko 34. Lue lisää

Tutustu SuPerin puheenjohtaja- ja varapuheenjohtajaehdokkaisiin

Yksi tämän vuoden liittokokouksen tärkeimmistä tehtävistä on valita SuPerille uusi puheenjohtaja ja varapuheenjohtaja. Ehdokkaita uudeksi puheenjohtajaksi on kolme: Anne Heiskanen, Päivi Inberg ja Harri Järvelin. Varapuheenjohtajaehdokkaita on yksi: Hanna Jokinen.

Lue lisää ehdokkaiden ajatuksista SuPerin seuraavan nelivuotiskauden suurimmista haasteista SuPerin verkkosivuilta.

Tule kuulemaan puheenjohtaja- ja varapuheenjohtajaehdokkaita maalis-huhtikuussa järjestettäviin webinaareihin ja lähitapahtumiin. Tapahtumissa ehdokkaat esittelevät itsensä sekä kertovat ajatuksistaan ja tavoitteistaan SuPerin tulevana puheenjohtajana.

Katso kaikki tapahtuma-ajat ja -paikat SuPerin verkkosivuilta. Ilmoittautuminen Oma SuPerissa.

Katso Vaikuta liittokokousvaaleissa -video

Videon katsominen edellyttää, että hyväksyt markkinointievästeet.

Kysymyksiä ja vastauksia liittokokousvaaleista löydät täältä

Materiaalipankin löydät täältä

SuPerissa sinä vaikutat – käytä valtaasi omassa liitossasi!

liittokokousvaalit, somekanavat ja hastagit

Tutustu tarkemmin: