1.4.2024

Muista kysyä työkaverilta: ”Olethan jo superilainen?”

Nyt jos koskaan kannattaa työntekijän liittyä omaan ammattiliittoon. On aika kysyä työkaverilta: ”Olethan jo superilainen?”

Suosittelemalla SuPeria työkavereille ja vuoden lopussa valmistuville alan opiskelijoille lisäät hoitajien joukkovoimaa. Nykyisen hallituksen tavoitteet työelämän muutoksiin ja työntekijän aseman heikentämiseen ovat rajuja. Työntekijä ei pärjää yksin, vaan tarvitsee liiton apua.

Jokaisesta suosittelemastasi uudesta varsinaisesta jäsenestä  saat 30 euron arvoisen Gogiftin lahjakortin. Lahjakortilla voit valita yli sadan liikkeen ja elämyksen joukosta sinulle mieluisan vaihtoehdon! Katso lisää www.gogift.fi.

Lue lisää suosittelusta ja muista kysyä työkaverilta: olethan jo superilainen! SuPer on paras valinta työelämän tueksi.