Holiday Club

Holiday Club-semesterveckor

SuPer har skaffat i rekreationssyfte högklassiga Holiday Club-semesterlägenheter för 2–8 personer åt sina medlemmar. Lägenheterna är belägna på olika håll i Finland: Katinkulta i Vuokatti, Saimaa/Imatra, Himos, Nådendal, Erstan, Tampereen Kylpylä, Vierumäki och Pyhätunturi. Man kan ansöka om semesterveckor två gånger om året, i september (veckorna 45–17) och i februari (veckorna 18–44).

Logga in på Holiday Club-webbplatsen och läs mer om presentationer för semestermålen, titta efter lediga tider och delta i utlottningar.

Inloggning:
För att logga in på Holiday Club-webbplatsen behöver du ett användarnamn och lösenord. För att få användarkoderna ska du vara inloggad på medlemssidorna. Du kan också ringa 09-27279118 eller be att få användarkoderna per e-post kaarina.laintila@superliitto.fi.

Klicka här för att komma in på Holiday Clubs webbplats för semesterbostäder.

Personuppgifter och identifiering:
Fyll i personuppgiftsblanketten första gången du besöker webbplatsen. Då besöker du webbplatsen och gör bokningar smidigt också i fortsättningen. Blanketten öppnar sig automatiskt när du väljer fliken Lediga veckor eller Utlottning.

Delta i utlottningen:
Du deltar i utlottningen på Utlottning-fliken som blir aktiverad under ansökningstiden i februari och september.

Lediga veckor och avbokade veckor:
Man kan ansöka fortlöpande om tider som inte bokats under ansökningstiden samt om avbokade tider utanför ansökningstiden. Du ser lediga veckor som man fortfarande kan ansöka om på fliken Lediga veckor.