Rekisteröitymisohje SuPerin uusiin verkkopalveluihin

Rekisteröityäksesi uusittuihin palveluihin, sähköpostiosoitteesi ja/tai matkapuhelinnumerosi tulee löytyä SuPerin jäsenrekisteristä. Voit ilmoittaa uudet tai muuttuneet yhteystietosi ilman kirjautumista SuPerin verkkosivujen lomakkeella >>

Ongelmia kirjautumisessa?

Mikäli sinulla on ongelmia kirjautumisessa, katso toimintaohjeet SuPerin verkkopalvelujen tukisivulta >>

Rekisteröitymisohjeet SuPerin uusiin verkkopalveluihin

1. Mene osoitteeseen http://www.superliitto.fi ja valitse oikeasta yläreunasta Kirjaudu jäsensivuille.

2. Valitse Luo salasana / Unohditko salasanasi?

3. Kirjoita kenttiin sähköpostiosoitteesi ja syntymäaikasi pyydetyssä muodossa ja valitse halutessasi valmiin salasanan toimitus tekstiviestinä (kuva a).
Jos sinulla ei ole sähköpostiosoitetta, voit vaihtoehtoisesti antaa matkapuhelinnumerosi ja syntymäaikasi (kuva b).

Huomaa, että tietoturvasyistä antamasi sähköpostiosoitteen ja matkapuhelinnumeron pitää löytyä rekisteristämme. Jos sähköposti- ja/tai matkapuhelintietosi puuttuvat jäsentiedoistasi, saat asiasta virheilmoituksen. Katso ongelmatilanteiden toimintaohjeet verkkosivulta http://www.superliitto.fi/kirjautumisentuki  >>.

a) Sähköpostirekisteröinti (salasanan voi luoda itse).

b) Matkapuhelinrekisteröinti (valmis salasana toimitetaan tekstiviestinä). Voit jatkaa suoraan kohtaan 6.

4. Onnistuneen sähköpostirekisteröinnin jälkeen saat sähköpostiisi linkin salasanan luontia varten.
Huomioi, että linkki on voimassa vain 30 minuuttia
.

5. Luo uusi salasana ja vahvista se. Salasanan tulee olla vähintään 8 merkkiä pitkä.

6. Mene uudestaan osoitteeseen http://www.superliitto.fi ja valitse oikeasta yläreunasta Kirjaudu jäsensivuille. Käyttäjätunnus on sähköpostiosoitteesi tai jäsennumerosi ja salasana on joko juuri luomasi tai tekstiviestinä saamasi salasana.

7. Hyväksy käyttöehdot, kun avaat palvelut ensimmäistä kertaa.

8. Tervetuloa uusiin sähköisiin palveluihin!

• Oma SuPer -palvelu henkilökohtaiseen asiointiisi
  • Aktiivin SuPer -palvelu luottamusmiesten ja ammattiosastojen muiden aktiivisten toimijoiden työkaluksi
  • SuPer Tilaisuudet -palvelu kursseille ja tapahtumiin ilmoittautumiseen