Viestintäkoulutus

Lisätietoa viestintäkoulutuksesta saat lähettämällä viestiä osoitteeseen superviestinta@superliitto.fi.

Ammattiosaston kotisivut kuntoonViimeinen ilm.päivä

Kohderyhmänä ovat ammattiosastojen omien kotisivujen ylläpitäjät eli webmasterit.
Koulutuksen jälkeen he voivat ylläpitää, päivittää ja kehittää ammattiosaston omia kotisivuja. Kurssilla opetellaan käyttämään verkkosivujen julkaisujärjestelmää sekä tutustutaan SuPerin uudistuvaan sähköiseen jäsenpalveluun Oma SuPeriin.

Koulutus tapahtuu ATK-luokassa. Kurssille mahtuu 18 osallistujaa.

Viestintäkoulutuksen kustannukset

SuPer maksaa opetuksen, ruokailut, majoituksen kaksipäiväisten kurssien osalta ja matkakulut. Koulutukseen osallistumista varten voi hakea palkatonta vapaata ja liitto maksaa ansionmenetyksen työnantajalta saatua ansionmenetystodistusta vastaan. Vapaapäivänä koulutukseen osal­listumisesta ei makseta erillistä korva­usta. Tarkemmat ohjeet kustannusten korvaamisesta lähetetään kurssikutsun mu­kana.

Ilmoittautuminen

SuPer on ottanut käyttöön uudet sähköiset jäsenpalvelut. Uusien palveluiden SuPer Tilaisuudet -osiossa pääset tarkastelemaan SuPerin tarjoamia koulutuksia sekä ilmoittautumaan niihin.

Kukin kurssi on näkyvissä kurssin kohdalla mainittuun viimeiseen ilmoittau­tumispäivään saakka. Tämän jälkeen kurssi poistuu kurs­sitarjonnasta. Kurssille hyväksytyille lähetetään ohjelma ja kutsu ohjeineen ilmoit­tautumisajan päätty­misen jälkeen.

Kirjautuminen

Klikkaa Kirjaudu jäsensivuille/Oma SuPer -painiketta verkkosivujen oikeasta yläkulmasta. Pääset Oma SuPer -palveluun. Valitse vasemmalta SuPer Tilaisuudet ja sinulle avautuu Tulevat tilaisuudet -näkymä.