Viestintäkoulutus

Lisätietoa viestintäkoulutuksesta saat lähettämällä viestiä osoitteeseen superviestinta@superliitto.fi.

Ammattiosaston kotisivut kuntoonViimeinen ilm.päivä
4.4.2018 TÄYNNÄHelsinki7.3.2018
9.10.2018 PeruttuHelsinki
12.11.2018 Ilmoittautuminen jäsensivujen kauttaHelsinki12.10.2018

Kohderyhmänä ovat ammattiosastojen omien kotisivujen ylläpitäjät eli webmasterit.
Koulutuksen jälkeen he voivat ylläpitää, päivittää ja kehittää ammattiosaston omia kotisivuja. Kurssilla opetellaan käyttämään verkkosivujen julkaisujärjestelmää sekä tutustutaan SuPerin uudistuvaan sähköiseen jäsenpalveluun Oma SuPeriin.

Koulutus tapahtuu ATK-luokassa. Kurssille mahtuu 18 osallistujaa.

Vaikuta viestinnälläViimeinen ilm.päivä
22.-23.5.2018Helsinki17.4.2018

Kohderyhmänä ammattiosastojen puheenjohtajat ja muut ammattiosaston viestinnästä vastaavat sekä luottamusmiehet.
Kurssin aiheina ovat mm. viestintä vaikuttamisen välineenä sekä viestinnän suunnittelu ja toteutus. Kurssilla laaditaan pienryhmissä tiedote tai mielipidekirjoitus ja suunnitellaan viestintää verkossa ja sosiaalisessa mediassa.

Kurssille mahtuu 25 osallistujaa.

Viestintäkoulutuksen kustannukset

SuPer maksaa opetuksen, ruokailut, majoituksen kaksipäiväisten kurssien osalta ja matkakulut. Koulutukseen osallistumista varten voi hakea palkatonta vapaata ja liitto maksaa ansionmenetyksen työnantajalta saatua ansionmenetystodistusta vastaan. Vapaapäivänä koulutukseen osal­listumisesta ei makseta erillistä korva­usta. Tarkemmat ohjeet kustannusten korvaamisesta lähetetään kurssikutsun mu­kana.

Ilmoittautuminen

SuPer on ottanut käyttöön uudet sähköiset jäsenpalvelut. Uusien palveluiden SuPer Tilaisuudet -osiossa pääset tarkastelemaan SuPerin tarjoamia koulutuksia sekä ilmoittautumaan niihin.

Kukin kurssi on näkyvissä kurssin kohdalla mainittuun viimeiseen ilmoittau­tumispäivään saakka. Tämän jälkeen kurssi poistuu kurs­sitarjonnasta. Kurssille hyväksytyille lähetetään ohjelma ja kutsu ohjeineen ilmoit­tautumisajan päätty­misen jälkeen.

Kirjautuminen

Klikkaa Kirjaudu jäsensivuille -painiketta verkkosivujen oikeasta yläkulmasta. Pääset Oma SuPer -palveluun. Valitse vasemmalta SuPer Tilaisuudet ja sinulle avautuu Tulevat tilaisuudet -näkymä.