Viestintäkoulutus

Lisätietoa viestintäkoulutuksesta saat lähettämällä viestiä osoitteeseen superviestinta@superliitto.fi.

Ammattiosaston kotisivut kuntoon

Aika to 5.11.2020 klo 9.00–15.30
Paikka Verkkokurssi
Ilmoittaudu viimeistään 28.9.2020

Kohderyhmänä ovat ammattiosastojen omien kotisivujen ylläpitäjät eli webmasterit. Koulutuksen jälkeen he voivat ylläpitää, päivittää ja kehittää ammattiosaston omia kotisivuja. Kurssilla opetellaan käyttämään verkkosivujen julkaisujärjestelmää sekä tutustutaan SuPerin uudistuvaan sähköiseen jäsenpalveluun Oma SuPeriin.

Koulutus tapahtuu verkkokoulutuksena. Kurssille mahtuu 18 osallistujaa.

Viestintäkoulutuksen kustannukset

SuPer maksaa opetuksen, ruokailut, majoituksen kaksipäiväisten kurssien osalta ja matkakulut. Koulutukseen osallistumista varten voi hakea palkatonta vapaata ja liitto maksaa ansionmenetyksen työnantajalta saatua ansionmenetystodistusta vastaan. Vapaapäivänä koulutukseen osal­listumisesta ei makseta erillistä korva­usta. Tarkemmat ohjeet kustannusten korvaamisesta lähetetään kurssikutsun mu­kana.

Ilmoittautuminen

Oma SuPerin SuPer Tilaisuudet -osiossa pääset tarkastelemaan SuPerin tarjoamia koulutuksia sekä ilmoittautumaan niihin.

Kukin kurssi on näkyvissä kurssin kohdalla mainittuun viimeiseen ilmoittau­tumispäivään saakka. Tämän jälkeen kurssi poistuu kurs­sitarjonnasta. Kurssille hyväksytyille lähetetään ohjelma ja kutsu ohjeineen ilmoit­tautumisajan päätty­misen jälkeen.

Katso ohje: SuPerin kursseille ilmoittautuminen.