Webinaarit

Työehdoistasi neuvotellaan nyt  osallistu webinaariin tai katso tallenne

Webinaarit kuntasektorin neuvottelutilanteesta 15.8. ja 30.8.

SuPer järjestää jäsenilleen webinaarit kuntasektorin (KVTES ja SOTE-sopimus) neuvottelutilanteesta 15.8. ja 30.8. klo 17.00–18.30.

Webinaareissa kerrotaan tähän mennessä neuvotelluista kunta- ja hyvinvointialojen palkankorotuksista ja tekstimuutoksista sekä mm. perhevapaata koskevista määräyksistä.

Ilmoittaudu mukaan Oma SuPerin kautta (katso ilmoittautumisohje):

• maanantaina 15.8., ilmoittaudu viimeistään 14.8.
  • tiistaina 30.8., ilmoittaudu viimeistään 29.8.

Ilmoittautuneille lähetetään sähköpostitse osallistumislinkki hyvissä ajoin ennen tilaisuuden alkua.

Webinaarin tallenne on myöhemmin katsottavissa Skarppi-verkkokoulutusympäristöstä.

Tervetuloa!

Webinaarit kuntasektorin neuvottelutilanteesta 16.5 ja 17.5.

SuPer järjesti jäsenilleen webinaarit kuntasektorin (Sote-sopimus ja KVTES) neuvottelutilanteesta 16.5. ja 17.5. klo 17.00–18.30. Webinaareissa käytiin läpi sitä miksi sovittelulautakunnan sovintoehdotus hylättiin ja miten tilanteessa mennään eteenpäin. Tallenne webinaarista 17.5. on katsottavissa verkkokoulutusympäristö Skarpista.

SOTE ry:n yksityissektorin tilaisuudet neuvotteluista

Sosiaali- ja terveysalan neuvottelujärjestö Sote ry (SuPer, Tehy ja Erto) järjesti jäsenilleen sopimusalakohtaiset virtuaaliset jäsenillat, joissa käytiin läpi meneillään oleviin työehtosopimusneuvotteluihin liittyviä asioita. Lue tarkemmin

SuPerin Neuvottelukierros 2022 -webinaarit SOSTES- ja TPTES-sopimusaloille

SuPer järjesti omia työehtosopimusneuvotteluihin liittyviä webinaareja yksityissektorin jäsenille 21.3.  ja 6.4.  (SOSTES- ja TPTES-sopimusaloille).

Tilaisuudessa esiintyivät puheenjohtaja Silja Paavola, neuvottelupäällikkö Pia Zaerens ja sopimusneuvottelija Jukka Parkkola. Tallenne on katsottavissa verkkokoulutusympäristö Skarpista.

Sote-sopimuksen webinaarit

Sote-sopimuksen webinaarit järjestettiin 13.1., 19.1. ja 25.1. esiintyivät puheenjohtaja Silja Paavola ja edunvalvontajohtaja Anne Sainila-Vaarno.

Tallenne 25.1. pidetystä Sote-sopimuksen webinaarista on katsottavissa verkkokoulutusympäristö Skarpista.

KVTES eli varhaiskasvatuksessa ja kouluissa työskentelevien webinaarit

Webinaareja järjestettiin 2.2. ja 8.2. Tilaisuudessa esiintyivät puheenjohtaja Silja Paavola, edunvalvontajohtaja Anne Sainila-Vaarno ja sopimusasiantuntija Teemu Hiilinen.

Tallenne 2.2. pidetystä KVTES-webinaarista on katsottavissa verkkokoulutusympäristö Skarpista.

Lue lisää Skarppi-verkkokoulutuksesta ja sen käyttöönotosta.