29.6.2018

Palkansaajien keskusjärjestöt SAK, Akava ja STTK mukana Pride-kulkueessa 30.6.

Palkansaajien keskusjärjestöt SAK, Akava ja STTK ovat mukana lauantaina 30. kesäkuuta järjestettävässä Pride-kulkueessa.Tule mukaan!

Kulkue lähtee liikkeelle Helsingin Senaatintorilta kello 13 ja päättyy Kaivopuistoon, jossa järjestetään Helsinki Pride -puistojuhla.

Palkansaajajärjestöt ovat lauantain Pride-kulkueen lopussa Helsingin kaupungin rekan yhteydessä.

Tule mukaan!

Jos haluat osallistua kulueeseen STTK:n mukana, tule Senaatintorille klo 12 ja ilmoittaudu suoraan STTK:n ryhmän (ryhmä 13) rekan etuosan luona olevalle Helsinki Pride -vapaaehtoiselle. Ilmoittautuminen on Helsingin kaupungin rekan (12) vieressä. Kulke lähtee ryhmissä kohti Kaivopuistoa ja STTK kuuluu ryhmään 13.

Lisätietoa:

Helsinki Pride haluaa tuoda esille yhteisömme moninaisuutta ja tehdä tilaa äänille, jotka usein jäävät kuulematta. Teemamme on ääni, ja sen kautta nostamme esille ne äänet, jotka yhteiskunnassamme vaiennetaan.

Helsinki Pride -viikon järjestää seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen hyvinvointia ja oikeuksia edistävä järjestö HeSeta ry sekä laaja joukko vapaaehtoisiamme.