20.8.2019

SuPer haastaa työnantajat ja työntekijät sisäilmatalkoisiin

Työhyvinvoinnin kehittämiseen tarvitaan meitä kaikkia! Kunteko-ohjelma (kunteko.fi) tarjoaa helpon mahdollisuuden tarttua työyhteisöjen ja toimintatapojen kehittämiseen. Lähde sinäkin mukaan kehittämään ja jakamaan hyviksi havaittuja tekoja. Voit myös tutustua hyviin ideoihin Tekojen torilla Kuntekon verkkosivuilla.

SuPerilaiset ovat erittäin motivoituneita ja ammattitaitoisia hoitajia. On erittäin tärkeää, että työntekijöillä on mahdollisuus tehdä työnsä hyvin. Koulutettua hoitohenkilökuntaa on oltava riittävästi. Kun työn tekemisen perusedellytykset ovat kunnossa, on mahdollisuus ja voimavaroja tarttua kehittämiseen. Kehittämistyöhön on osoitettava aikaa. Silloin kehittämistyötä arvostetaan aidosti.

SuPer haastaa työnantajat ja työntekijät sisäilmatalkoisiin. Sisäilmaongelmat ovat mittava ongelma etenkin sote-alalla. Hyvä sisäilma tuo huomattavat säästöt. Alla olevalla videolla SuPerin työympäristöasiantuntija Eija Kemmpainen ja puheenjohtaja Silja Paavola toivottavat superilaiset tervetulleiksi mukaan toimintaan.

Lue myös Eija Kemppaisen blogi Työtilat kuntoon! ja tutustu Tekojen torilla Kontiolahden Kirkonkylän koulun sisäilmakummitoimintaan.

Osallistu Kuntekon verkkosivuilla

Tekoja tiskiin -kampanjassa palkitaan parhaita kunta-alan kehittämistekoja vuodelta 2019, joten kannattaa käydä lisäämässä tekoja Torille.

Seuraava webinaari järjestetään 21.8.2019 klo 9-10 otsikolla Reseptejä kulttuurinmuutokseen 2. Ilmoittaudu webinaariin tästä. Organisaatiokulttuurin muutoksesta keskusteltiin myös Kuntekon podcastissa, kuuntele tallenne!