25.10.2017

SuPer ylpeänä esittää:

SuPerin ammatilliset opintopäivät järjestetään Tampere-Talossa 13.–14.2.2018. Opintopäivät ovat ammatillista täydennyskoulutusta.

Opintopäivien teemana on tulevaisuuden hoitotyö. Katso ennakkonäytökset: tervetuloa etähoitajan vastaanotolle!

Viimeinen ilmoittautumispäivä on 14.1.2018. Ilmoittautuminen on sitova. Emme lähetä erillistä vahvistusta. Laskun lähetämme antamaasi laskutusosoitteeseen päivien jälkeen.

Alustava ohjelma. Muutokset mahdollisia.

Tiistai 13.2.2018
8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
10.00 Opintopäivien avaus / puheenjohtaja Silja Paavola, SuPer
10.15 Hyvä työelämä tulevaisuudessa / Antti Palola, STTK
10.30 Valvonta läpinäkyväksi / ylijohtaja Markus Henriksson, Valvira
11.15 La Carita- säätiön tunnustuspalkinnon jako
11.30 Tietosuoja sosiaali- ja terveyspalveluissa / Tietosuojavastaava Ari Andreasson, Tampereen kaupunki
12.30 Lounas
14.00 Iäkkään lääkehoidon riskien arviointimittari lähihoitajien käyttöön / farmasian tohtori Maarit Dimitrow
14.45 Kahvi
15.15 Kipu, mieli ja aivot / erikoispsykologi Tage Orenius
16.00–16.30 Mielenhoitoa ja naurulihasten huoltoa Christoffer Strandbergin kanssa

Keskiviikko 14.2.2018
9.00 Kosketus hoitotyössä –  viestintää, yhteyttä ja tunnetta / kulttuuriantropologi Taina Kinnunen
10.00 Kulttuurienvälinen hoitotyö / TtT Anita Wikberg
11.00 Itsemääräämisoikeus – koskemattomuus ja rajat / TtM Kristina Lamberg, SuPer
11.45 Lounas
12.45 Teknologia kehittyy – muuttuuko hoitotyö? Tulevaisuustutkija Ilkka Halava
13.45 Kahvi
14.15–15.00 Signmark – mikään ei ole mahdotonta

OPINTOPÄIVIEN PÄÄTTEEKSI: SIGNMARK

Miten heikkoudet kääntyvät vahvuuksiksi, kun vaihtaa näkökulmaa? Signmark syntyi yhdistämällä kaksi asiaa, joita ei heti ensimmäisenä tulisi mieleen liittää toisiinsa: kuurot ja musiikki. Marko Vuoriheimo on artisti, puhuja ja juontaja. Hän toimii myös Suomen World Visionin tasa-arvoasioiden lähettiläänä.

Osallistumismaksut

2 päivää1 päivä
SuPerin jäsenet220 €150 €
Opiskelijat, työttömät
ja eläkeläiset
140 €100 €
Ei-jäsenet270 €200 €

Osallistumismaksu sisältää luennot, jaettavan materiaalin, lounaat ja kahvit (alv 0 %). Mikäli työnantajasi maksaa osallistumismaksun, selvitä tarkka laskutusosoite ja ilmoita se ilmoittautumisesi yhteydessä meille. Opiskelijoiden ja työttömien jäsenten tulee varautua esittämään alennukseen oikeuttava todistus.

Hotellivaraukset

Osanottajat varaavat ja maksavat huoneensa itse. Varauksen yhteydessä tulee mainita kiintiön nimi: SuPer. Hotellit edellyttävät, että kahden hengen huoneen varaavilla on tiedossa, kenen kanssa he majoittuvat. Hinnat ovat vuorokausihintoja ja sisältävät aamiaisen. Kiintiöiden voimassaolo mainitaan hotellikohtaisesti.

Sokos Hotels -ketjun varaukset: myyntipalvelu puh. 020 1234 600/yksittäiset huonevaraukset, sokos.hotels@sok.fi, avoinna ma-pe 8–20, tai suoraan hotelliin. Varausta tehdessä mainitse hotelli, johon haluat majoittua. Kiintiöt voimassa 16.1. saakka.

• Sokos Hotel Ilves, Hatanpäänvaltatie 1, puh. 020 1234 631 tai ilves.tampere@sokoshotels.fi. Yhden hengen huone 130 €, kahden hengen huone 150 €.
  • Sokos Hotel Villa, Sumeliuksenkatu 14, puh. 020 1234 633 tai villa.tampere@sokoshotels.fi. Yhden hengen huone 120 €, kahden hengen huone 140 €.

Lapland Hotels Tampere, Yliopistonkatu 44, puh. 03 3830 000 tai tampere @laplandhotels.com. Yhden hengen huone 110 €, kahden hengen huone 125 €. Kiintiö voimassa 19.1. saakka.

Scandic Tampere City, Hämeenkatu 1, puh. 03 2446 111 tai tamperecity@scandichotels.com. Yhden hengen huone 119 €, kahden hengen huone 139 €. Kiintiö voimassa 30.1. saakka, varaustunnuksella SUPER130218.