Henkivakuutus

Kaleva henkivakuutus

SuPerin jäsenenä saat Suomen edullisimman* henkivakuutuksen.

Henkivakuutus turvaa perheesi taloushuolilta, jos sinulle sattuisi pahin. Saat Primus-henkivakuutuksen itsellesi ja puolisollesi tuntuvalla jäsenalennuksella.

• Suomen edullisin henkivakuutus sinulle ja puolisollesi tuntuvalla jäsenalennuksella*, alennus jopa 62,1 prosenttia.
  • Henkivakuutuksen ottaneet superilaiset ovat säästäneet keskimäärin noin 290 euroa henkivakuutuksen hinnassa vuosittain.
  • Laske henkivakuutuksesi hinta osoitteessa kalevavakuutus.fi/super.

Lapsen ja aikuisen tapaturmavakuutukset

Sinä ja perheesi olette oikeutetut hyödyntämään Kalevan myöntämiä tapaturmavakuutuksia. Lapsen Primus - tapaturmavakuutus on edullinen vakuutus lapsellesi. Se on voimassa alle 25-vuotiailla ja kattaa myös kilpaurheilussa sattuneet tapaturmat 18 ikävuoteen asti. Vakuutus maksaa noin 3e/kk. Lapsen tapaturmavakuutuksen ostat kätevästi osoitteessa www.kalevavakuutus.fi/superliitto

Primus-tapaturmavakuutus aikuiselle on joustava ja edullinen vaihtoehto, kun haluat valita tapaturmaturvasi oman elämäntilanteesi mukaan. Vakuutusta varten sinun ei tarvitse täyttää terveysselvitystä ja se on heti voimassa. Turvat ovat voimassa sekä työssä että vapaa-ajalla. Tutustu itsellesi sopivaan tapaturmavakuutuksen

Lisäetuna 2 000 euron Selviytymisturva

Saat kaikkiin uusiin Primus-vakuutuksiin lisäetuna veloituksettoman 2 000 euron Selviytymisturvan. Selviytymisturva maksetaan kuolemantapauksen yhteydessä kuolinpesälle.

*Henkivakuutuksen hintavertailu, Innolink 11/2020.

Primus-vakuutusten myöntäjäyhtiönä toimii yhteystyökumppanimme Keskinäinen Vakuutusyhtiö Kaleva ja vakuutusten asiakas- ja korvauspalvelusta vastaa If Vahinkovakuutus Oyj, Suomen sivuliike.