Henkivakuutus

Häät ennen hautajaisia -elokuva

Sielu lepää, kun hankit henkivakuutuksen

Samaan aikaan kun varaudumme sairauksiin ja muihin yllätyksiin vakuutuksen turvin, kuolema tuntuu etäiseltä, harvoin ajankohtaiselta. Yllättävät juonenkäänteet värjäävät todellisuutta tavoilla, joita emme aina edes osaa kuvitella. Pahimman sattuessa henkivakuutus ei poista surua, mutta auttaa selviytymään tilanteessa, jossa mikään ei tunnu helpolta.

Kuoleman koittaessa jokaisen velat ja vastuut koskettavat läheisiä. Rahaa tarvitaan välittömästi. Jos esimerkiksi lainojen maksu on suunniteltu kahden hengen tulojen perusteella, niiden maksaminen voi yksin käydä mahdottomaksi. Lisäksi kuoleman kohdatessa menot yleensä kasvavat hetkellisesti esimerkiksi perintöverojen, hautausmenojen ja oman arjen järjestelyyn liittyvien kulujen vuoksi. Henkivakuutuksen korvaus on käytettävissä heti ja se maksetaan valitsemallesi henkilölle eli edunsaajalle yhdellä kerralla.

Jäsenetusi mahdollistaa pysyvästi edullisen henkivakuutuksen itsesi lisäksi myös puolisollesi – riittää, että toinen teistä on jäsen. Jäsenedulla säästät 62 % vakuutuksen hinnasta. Hyödynnä henkivakuutusetusi ja muista tarkistaa valitsemasi korvaussumma sekä edunsaaja.

Hyödynnä jäsenetusi

Henkivakuutusyhtiö Kaleva haluaa herättää ajattelemaan elämää pidemmälle. Sen takia Häät ennen hautajaisia -elokuvan pääyhteistyökumppanina toimiminen tuntui luonnolliselta. Iina Kuustosen ja Antti Luusuaniemen tähdittämän elokuvan keskiössä on elämän ennakoimattomuus; sen tarinaa ei voi käsikirjoittaa. Fiktio auttaa käsittelemään todellisuutta.

Lasket henkivakuutuksesi hinnan näppärästi laskurilla osoitteessa kalevavakuutus.fi/superliitto

Edulliset tapaturmavakuutukset – vaikka koko perheelle

Vakuutusedut koskevat koko perhettä. Sinä ja puolisosi voitte räätälöidä juuri teidän tarpeisiinne kattavat ja edulliset tapaturmavakuutukset.

Voit ottaa myös lapsillesi todella edullisen tapaturmavakuutuspaketin – jopa alle 4 eurolla kuukaudessa. Vakuutus on voimassa kaikkialla maailmassa ja ilman omavastuuta sekä kattaa mm. kilpaurheilun 18-vuotiaaksi asti.

Vakuutusten myöntäjäyhtiö on SuPerin yhteistyökumppani Keskinäinen Vakuutusyhtiö Kaleva, jonka asiakas- ja korvauspalvelusta vastaa If Vahinkovakuutus Oyj, Suomen sivuliike.