SuPer-lehti ja kalenteri

SuPerin jäsenenä saat kotiin kannettuna ammatillisen SuPer-lehden, joka ilmestyy 11 kertaa vuodessa. Kotiin postitetaan vuosittain myös  SuPerin taskukalenteri.

SuPer-lehti puhuu aina hyvän hoidon ja hoitajien puolesta. Sisällössä painottuvat lähihoitajille tärkeät ammatilliset aiheet, ja lehti ottaa aktiivisesti osaa yhteiskunnallisesti ajankohtaiseen keskusteluun

Jokainen SuPer-lehden numero on sekä journalistisesti että visuaalisesti viimeistelty tuote, jonka sisältö vahvistaa lukijakunnan ammatti-identiteettiä. Lehdessä käsittelemme muun muassa työhyvinvointia ja terveydellisiä aiheita. Lähihoitajan ammatin painopistealueita tarkastellaan monipuolisesti ja lehti ottaa osaa myös yhteiskunnallisesti ajankohtaiseen keskusteluun.

Pääset lukemaan SuPer-lehteä saman tien tästä! »

Saat myös tyylikkään taskukalenterin

Kalenterisi on pikaopas SuPeriin. Kalenterin alkuosasta löydät tiiviissä muodossa tietoa muun muassa jäseneduista ja ohjeet miten toimia työhön liittyvissä ongelmatilanteissa. Kalenteri postitetaan vuosittain marraskuun SuPer-lehden mukana.

Vuoden 2018 kalenteri on valmistettu Suomessa suomalaisesta ympäristöystävällisestä paperista ja kartongista. Teetättämällä kalenterin Suomessa olemme halunneet tukea suomalaista työtä ja osaamista. Ympäristöystävällisyys on huomioitu mahdollisimman pitkälle niin käytetyissä materiaaleissa kuin esim. painoväreissä. Koko kalenteri on kierrätyskelpoista materiaalia.

SuPerin pöytäkalenteri postitetaan kotiin aktiiveille, mm. puheenjohtajille ja luottamusmiehille.