SuPer-lehti ja kalenteri

SuPerin jäsenenä saat kotiin kannettuna ammatillisen SuPer-lehden, joka ilmestyy 11 kertaa vuodessa. Kotiin postitetaan vuosittain myös  SuPerin taskukalenteri.

SuPer-lehti puhuu aina hyvän hoidon ja hoitajien puolesta. Sisällössä painottuvat lähihoitajille tärkeät ammatilliset aiheet, ja lehti ottaa aktiivisesti osaa yhteiskunnallisesti ajankohtaiseen keskusteluun

Jokainen SuPer-lehden numero on sekä journalistisesti että visuaalisesti viimeistelty tuote, jonka sisältö vahvistaa lukijakunnan ammatti-identiteettiä. Lehdessä käsittelemme muun muassa työhyvinvointia ja terveydellisiä aiheita. Lähihoitajan ammatin painopistealueita tarkastellaan monipuolisesti ja lehti ottaa osaa myös yhteiskunnallisesti ajankohtaiseen keskusteluun.

Lue SuPer-lehti verkossa!

Saat myös tyylikkään taskukalenterin

Vuoden 2019 kalenterin alkuosasta löydät tiiviissä muodossa perustietoa muun muassa jäseneduista sekä ohjeet miten toimia työhön liittyvissä ongelmatilanteissa. Voit myös tarkistaa liiton sekä liittohallituksen ja edustajiston yhteystiedot.

SuPerin kalenterit on tänäkin vuonna valmistettu Suomessa suomalaisesta ympäristöystävällisestä paperista ja kartongista. Teetättämällä kalenterin Suomessa tuemme suomalaista työtä ja osaamista.

Myös ympäristöystävällisyys on huomioitu kalentereissa mahdollisimman pitkälle. Koko kalenteri on kierrätettävissä: kansi kartonkikeräykseen, sisus paperinkeräykseen ja wire-lanka metallinkeräykseen. Ympäristöteko on myös se, että olemme luopuneet aiemmin käytössä olleista muovisista kansista ja siirtyneet kartonkikansiin.

Kalenterit toimittaa SuPerille Ajasto.

SuPerin pöytäkalenteri postitetaan kotiin aktiiveille, mm. puheenjohtajille ja luottamusmiehille.