Vierumäen Loma-aika

LOMA-AIKA / Vierumäki, Heinola

Vierumäki, loma-aika, keittiöVierumäki, loma-aika, makuuhuone

Luonnonkaunis Vierumäki sijaitsee keskeisellä paikalla Etelä-Suomessa, Salpausselän harjujen suojassa, keskellä laajoja koskemattomia erämaametsiä. Aluetta ympäröivä luonto tarjoaa "täyden kattauksen" jokaisena vuodenaikana: uintia, hiihtoa, vaellusta, marjastusta ja sienestystä.

Loma-aika-huoneistot sijaitsevat rauhallisella Ilves-harjulla, lähellä Vierumäen monipuolisia palveluita. Paritalohuoneistot ovat kooltaan 65 neliötä ja ne on varustettu kuudelle henkilölle. Huoneistoissa on täysin koneistettu tupakeittiö, olohuone, kaksi makuuhuonetta, 14 m2 parvi, wc, pesuhuone, sauna, ulkoterassi sekä 2 m2 ulkovarasto. Hinta sisältää liinavaatteet (6:lle), vaihtosiivouksen sekä takkapuut (max 2 säkkiä). Vaihtopäivä perjantai.  Lemmikkieläimet sallittu 45 euron lisämaksua vastaan. Lemmikkieläimistä on ilmoitettava etukäteen.

Viikkohinta: 460 € koko viikko, ma-pe 290 €tai pe-ma 290 € (viikot 5 - 7, 9, 10, 18 - 21, 23 - 25, 36 - 43)

Varaukset Holiday Clubin kautta!

Vierumäen monipuoliseen harrastetarjontaan ja tuleviin tapahtumiin sekä palveluihin pääset tutustumaan tästä

Lisätietoja: kaarina.laintila@superliitto.fi tai 09 27279118