Arkeen

TERVEYS

Fysiomyynti

20 % alennus kaikista hinnoista.​​

Verkkokaupasta löydät mm: BV-Sportin kompressiotuotteet, Blackrollin lihashuoltorullat, tuplapallot rintarangan avauksen, SPIbeltin varustevyöt, X-tenexin pikanauhat, ryhtiremmit, langattomat sport-kuulokkeet ja paljon muuta.

Alennuskoodin löydät jäsensivuilta​.

Keventäjät

30 % alennus Keventäjien sekä 6 kuukauden että 12 kuukauden jäsenyydestä. Alennuskoodin löydät jäsensivuilta​.

Kiloklubi

30 % alennus sekä 6 kuukauden että 12 kuukauden jäsenyydestä. Alennuskoodin löydät jäsensivuilta​.

Trainer4You-jatkokoulutukset

Trainer4You-jatkokoulutukset ovat liikunta- ja terveysalan ammattilaisille suunnattuja erikoistumisopintoja. Niiden avulla voit täydentää ja syventää osaamistasi terveysvalmennuksesta, psyykkisestä valmennuksesta, voimavalmennuksesta sekä ravintovalmennuksesta.

Jatkokoulutusten tavoitteena on auttaa liikunta- tai terveysalan ammattilaista erikoistumaan ja erottumaan edukseen.

SuPerin jäsenenä saat minkä tahansa jatkokoulutuksen etuhintaan. Katso edut ja koulutuksien tarkat esittelyt.

KORUT, ASUSTEET JA PUKEUTUMINEN

Color4Care - Lisää väriä hoitoalalle!

• Etukoodilla -15 % tuotteista verkkokaupasta!
  • Etukoodin saat jäsensivulta

Color4caren tunnussanoja ovat Ilo, Väri ja Huolenpito. Erityisesti hoitoalan ammattilaisille suunnitellut vaatteet, jalkineet ja välineet auttavat sinua hoitotyössä ja antavat työasuusi persoonallista vivahdetta.

Tutustu Color4Caren ihanan värikkäisiin ja pirteisiin tuotteisiin: www.color4care.fi.

Katso myös: Color4Care Instagramissa.

EMP

emp.fi
EMP.fi-verkkokaupasta löydät huikean valikoiman suosituimpien leffojen, TV-sarjojen ja pelien fanituotteita, bändipaitoja ja musiikkia sekä monipuolista vaatetusta: katumuotia, rock-kuteita, vaihtoehtoista vaatetusta, laadukasta perusvaatetusta ja goottityyliä – ja paljon muuta!

Useat tuotteet ovat saatavilla yksinoikeudella vain EMP:ltä!

Kun teet nyt tilauksen verkkokaupastamme, saat 12 % alennuksen lähes kaikista valikoimamme tuotteista!

Käytä koodiaverkkokaupassamme osoitteessa www.emp.fi  (ks. jäsensivut).

Tarjous on voimassa 31.1.2020 asti, minimitilausraja koodin käyttämiselle 39 euroa. Etu ei koske mediatuotteita, kirjoja, lahjakortteja tai tuotteita, joiden tuotosta osa menee hyväntekeväisyyteen.

Globe Hope

10 % alennus kaikista Globe Hopen normaalihintaisista tuotteista myymälöissä jäsenkorttia näyttämällä ja verkkokaupasta alennuskoodilla (ks.jäsensivut).

Image WearImage Wear – Parempia työpäiviä!

Image Wear on suomalainen perheyritys, joka on valmistanut työasuja jo vuodesta 1959. Tuotevalikoimaan kuuluvat sekä työvaatteet että -kengät. Image Wear -työjalkineet on valmistettu Suomessa kotimaisella valmistajalla, jolla on pitkät perinteet työ- ja terveysjalkineiden valmistuksesta.

Saat jäsenetuna 15 % alennuksen kaikista Image Wear Työasupalvelumyymälöiden ja imagewear.fi -verkkokaupan normaalihintaisista tuotteista.

Alennuskoodin verkkokauppaan löydät jäsensivuilta ja myymälöissä saat alennuksen näyttämällä SuPerin jäsenkorttia.

Medanta - Pue ylle hyvä päivä

Medanta Oy on suomalainen työvaatevalmistaja, joka on erikoistunut valmistamaan joustavia ja hyvin istuvia työvaatteita.

Jäsenetuna alennuskoodilla (ks. jäsensivut) saat normaalihintaisista verkkokaupan tuotteista 15 % alennuksen. Alennus ei koske VANS-tuotteita. Etuus edellyttää rekisteröitymistä Medanta verkkokauppaan kohdasta Asiakastili/ Kirjaudu sisään. www.medanta.fi

Joustavat, huippuunsa muotoillut työvaatteet ovat kehittyneet aidossa yhteistyössä ihanien asiakkaidemme ja yhteistyökumppaneidemme kanssa. CARE-mallistomme toiminnallisuudeltaan täydellisyyteen hiotut työpaidat, housut, liivi sekä essu on suunniteltu erityisesti terveydenhuollon ja hoiva-alan haastaviin työtehtäviin.

Tekstiilit soveltuvat sekä laitospesuun että kotipesuun.

Medantan antimikrobiset materiallit ehkäisevät infektioita. Käyttämällä Medantan työvaatteita lisäät työturvallisuutta.

Tervetuloa työvaatteiden uuteen aikaan!

Timanttiset

20 % alennus normaalihintaisista tuotteista kaikista Timanttiset-liikkeissä. Saat alennuksen näyttämällä SuPerin jäsenkorttia liikkeessä asioidessasi.

Alennus ei koske Polar-, hyväntekeväisyys- ja tilaustuotteita. Alennus on voimassa toistaiseksi.

Yolakki.fi

20 % alennus lähihoitajalakista Yolakki.fi -verkkosivulla.

Tilauksen yhteydessä tarvittavan alennuskoodin löydät jäsensivuilta​.

KOTI JA SISUSTUS

Kultatähti

15 % alennus kaikista normaalihintaisista tuotteista.

Kultatähden valikoimista löydät upeat korut, laadukkaat kellot, tyylikkäät pöytähopeat ja lahjatuotteet. Kultatähti palvelee asiakkaitaan myymälöissä viidessä eri toimipisteessä ja valtakunnallisesti verkkokaupassa osoitteessa www.kultatahti.fi. Seinäjoella liikkeet sijaitsevat Hyllykallion Prisman ja Päivölän Citymarketin yhteydessä sekä Uimola Torikeskuksessa kaupungin ydinkeskustassa. Kauhavan ja Kauhajoen liikkeet sijaitsevat myös kaupunkien keskustoissa.

Isku

Jäsenkortilla 15 % alennus Isku ja Isku Collection tuotteista sekä 5 % alennus muista tuotteista.

LEHDET JA JULKAISUT

Antti Rinne  –  koko tarina -kirjan kansi

Antti Rinne  –  koko tarina

Saat pääministeri Antti Rinteen uutuuselämäkerran edulliseen jäsenhintaan 20 € + postikulut (suositushinta 32 €).

Kirjassa Antti Rinne on poikkeuksellisen avoimena ja hauskana. Kirja on muutoinkin historiallinen tapaus, koskaan aiemmin pääministeristä ei ole julkaistu elämäkertaa hänen ollessaan vallassa.

Lisätietoja kirjasta saat Into-kustannuksen verkkokaupasta.

Katso tilauskoodi ja tarkemmat tilausohjeet jäsensivuilta.

Eri kulttuurien tuntemus hoitotyössä -kirja

Eija Wellmanin Eri kulttuurien tuntemus hoitotyössä -kirja superilaisille nyt jäsenetuhintaan 25 euroa + postikulut (5,50 euroa).

Kirja käsittelee eri kulttuurien tuntemusta ja hyödyntämistä hoitoalan työpaikoilla sekä terveydenhuollon suunnittelussa ja johdossa. Suomessa eri kulttuurien välisessä hoitotyössä suomalaisen lainsäädännön tulee aina olla pohjana toiminnassa. Kuitenkin erilaisista etnisistä lähtökohdista tulevien ihmisten kohtaaminen edellyttää ammattihenkilöiltä riittävän syvällistä ja laajaa tietoa ja taitoa toimia uusissa tilanteissa.

Kirja on tarkoitettu hoitoalan ammattilaisille ja työyhteisöille, joissa on eri kulttuureista tulevia asiakkaita ja myös henkilökuntaa. Kirja tarjoaa lukijalle selkeän esityksen erilaisten kulttuurien, ihmisoikeuksien ja lainsäädännön huomioimiseksi käytännön työssä.

Katso tilauskoodi ja tarkemmat tilausohjeet jäsensivuilta.

Nauti työstäsi! -kirja

Saat Nauti työstäsi! -kirjan etuhintaan 25 euroa ja ilman postikuluja verkkokaupasta. Kirja on jo ennakkotilattavissa. Virallinen ilmestymispäivä kirjalle on 28.11.

Etu on voimassa vuoden loppuun eli 31.12.2019 asti. Katso tilauskoodi ja tarkemmat tilausohjeet jäsensivuilta.

Sanoma Media

Hyödynnä jäsenetusi ja tilaa SuPerin jäsenenä luettavaa jäsenetuhintaan. Sanoma Median lehtivalikoimassa ovat  muun muassa Hyvä terveys, Kodin kuvalehti ja ET-lehti.

Lisätietoja jäsensivuilta.

Otavamedia

Jäsenille erikoisalennus lehtitilauksista. Lehtiä voi tilata itselle tai lahjaksi.
Katso tarkemmat tiedot ja tilausohjeet jäsensivuilta.

Sosiaali- ja terveysalan tietopalvelu

SuPerin jäsenille tarjolla tarjouskirjoja, sekä lähetykset lähetyskuluitta etukoodilla, jonka löydät jäsensivuilta.

Vanhustyö-lehti

Jäsenetuhintaan 26 euroa/vuosikerta.

Työskenteletkö vanhusten parissa? Vanhustyön keskusliiton julkaisemasta Vanhustyö-lehdestä saat uusia ideoita ja virikkeitä oman työsi kehittämiseksi. Lehdessä on käytännön esimerkkejä ja asiantuntijapuheenvuoroja, jotka käsittelevät ikääntymistä laaja-alaisesti. Lehdessä seurataan alan kehitystä, kerrotaan kehittämistoiminnan tuloksista, tutkimuksista ja arjen kokemuksista.

Lehti auttaa pysymään ajan tasalla – niin vanhustyössä kuin alaan liittyvissä palveluissa ja tuotteissa. Vanhustyö-lehti ilmestyy seitsemän kertaa vuodessa teemanumeroina. Aihepiireinä ovat olleet muun muassa vanhusten asuminen, kotihoito, laitoshoito, kuntoutus, terveys ja hyvinvointi.

Lue lisää jäsensivuilta.

SILMÄLASILIIKKEET

Instru Optiikka: Instrumentarium, Nissen, Keops

Maksuton näontarkastus

• 30 % alennus normaalihintaisista silmälaseista
  • 25 % alennus normaalihintaisista piilolinsseistä
  • 20 % alennus normaalihintaisista aurinkolaseista

Alennukset myönnetään voimassaolevaa SuPerin jäsenkorttia esittämällä. Etuja voi käyttää myös perheenjäsenet.

Edut voimassa myymälässä. Alennuksia ei voi käyttää jo ostettuihin tuotteisiin, eikä yhdistää muihin tarjouksiin.

Fenno Optiikka

20 % alennus jäsenille ja heidän perheilleen normaalihintaisista silmälaseista, kehyksistä ja linsseistä ja aurinkolaseista. Alennus koskee myös linssien pinnoitusta ja lisäkäsittelyjä, ei optikon työtä. Piilolasit liikkeiden omien tarjousten mukaan. Jäsenyys todistetaan jäsenkortilla liikkeissä   Liikkeet löytyvät verkkosivuilta www.fennooptiikka.fi.

MUUT EDUT ARKEEN

Rekisteröidy palveluun osoitteessa www.jasenedut.fi ja pääset hyödyntämään monipuolisia tarjouksia heti!

Pandasecurity

50 % alennus kaikista nettikaupan kuluttajatuotteista. Koodin ja tilausohjeet löydät jäsensivuilta​.