Arkeen

KORUT, ASUSTEET JA PUKEUTUMINEN

Color4Care – Lisää väriä hoitoalalle!

• Etukoodilla 15 prosentin alennuksen tuotteista verkkokaupasta!
  • Etukoodin saat jäsensivulta.

Color4caren tunnussanoja ovat Ilo, Väri ja Huolenpito. Erityisesti hoitoalan ammattilaisille suunnitellut vaatteet, jalkineet ja välineet auttavat sinua hoitotyössä ja antavat työasuusi persoonallista vivahdetta.

Tutustu Color4Caren ihanan värikkäisiin ja pirteisiin tuotteisiin: www.color4care.fi.

Katso myös: Color4Care Instagramissa.

EMP

EMP.fi-verkkokaupasta löydät huikean valikoiman suosituimpien leffojen, tv-sarjojen ja pelien fanituotteita, bändipaitoja ja musiikkia sekä monipuolista vaatetusta: katumuotia, rock-kuteita, vaihtoehtoista vaatetusta, laadukasta perusvaatetusta ja goottityyliä – ja paljon muuta!

SuPerin jäsenetu:

Etu on voimassa toistaiseksi, minimitilausraja koodin käyttämiselle 39 euroa.

*) Etu ei koske mediatuotteita, kirjoja, lahjakortteja, Rammstein-tuotteita eikä tuotteita, joiden tuotosta menee osa hyväntekeväisyyteen.

Yli 89 euron tilaukset toimitetaan ilman postikuluja. Etu on voimassa 31.1.2021 saakka.

Fredrikson.fi

Globe Hope

• 10 prosentin alennus kaikista Globe Hopen normaalihintaisista tuotteista myymälöissä jäsenkorttia näyttämällä ja verkkokaupasta
  • Etukoodin saat jäsensivulta.

Hopea-Puro

• Teräksinen Luja-kaulakoru ja Luja-rannekoru 30 prosentin alennus verkkokaupasta koodilla Superluja. Etu on voimassa 30.11.2020 saakka.
  • 25 prosentin alennus verkkokaupasta alennuskoodilla super25. Etu on voimassa 31.12.2020 saakka.

Tarjouksia ei voi yhdistää. Tutustu ja tilaa Hopea-Puron verkkokaupasta.

Image Wear – Parempia työpäiviä!

Image Wear on suomalainen perheyritys, joka on valmistanut työasuja jo vuodesta 1959. Tuotevalikoimaan kuuluvat sekä työvaatteet että -kengät. Image Wear -työjalkineet on valmistettu Suomessa kotimaisella valmistajalla, jolla on pitkät perinteet työ- ja terveysjalkineiden valmistuksesta.

Saat jäsenetuna 15 prosentin alennuksen kaikista Image Wear Työasupalvelumyymälöiden ja imagewear.fi -verkkokaupan normaalihintaisista tuotteista.

Alennuskoodin verkkokauppaan löydät jäsensivuilta ja myymälöissä saat alennuksen näyttämällä SuPerin jäsenkorttia.

Jennifer Shoes

Saat jäsenetuna 10 prosentin alennuksen normaalihintaisista työkengistä alennuskoodilla (ks. jäsensivut) verkkokaupasta www.jennifershoes.fi

Edun saat myös jäsenkorttia näyttämällä liikkeistä, jotka sijaitsevat Helsingin Pasilassa Kauppakeskus Triplassa (3. krs) Pasilassa ja Espoon Tapiolassa Kauppakeskus Ainoassa (2. krs). Koronatilanteen vuoksi liikkeissä on poikkeusaukioloajat.

Kassimatin ja Reipastuotteen verkkokauppa

20 prosentin alennus kaikista normaalihintaisista tuotteista alennuskoodilla (ks. jäsensivut) verkkokauppa.kassimatti.fi.

Verkkokaupasta löydät:

• Koululaiselle laadukkaat ja reippaat koulureput
  • Lasten ja arjen kestävät säilytyskorit, jumppapussit ja reissukassit
  • Arjen pelastajat – eri kokoiset kylmälaukut, eväslaukut sekä ostoskassit
  • Camo-tuotesarja vaativampaankin makuun
  • Kukkaiset kassit, pikkureput ja vyölaukut
  • Treeni- ja säilytyskassit
  • Kotihoidon ja kotisairaanhoidon malliston.

Alennus on voimassa 31.12.2020 saakka. Lue lisää yrityksestä osoitteessa kassimatti.fi sekä seuraa Facebookissa ”Reipastuote” ja ”Kassimatti”.

Kultatähti

20 prosentin alennus kaikista normaalihintaisista tuotteista.

• Myymälöissä saat edun näyttämällä jäsenkorttia.
  • Verkkokaupasta saat edun käyttämällä alennuskoodia, jonka löydät jäsensivuilta.

Kultatähden valikoimista löydät upeat korut, laadukkaat kellot, tyylikkäät pöytähopeat ja lahjatuotteet.

Kultatähti palvelee asiakkaitaan myymälöissä neljässä eri toimipisteessä ja valtakunnallisesti verkkokaupassa osoitteessa www.kultatahti.fi. Seinäjoella liikkeet sijaitsevat uudessa Ideaparkissa sekä Hyllykallion Prismassa. Kauhavan ja Kauhajoen liikkeet sijaitsevat myös kaupunkien keskustoissa.

Medanta – Pue ylle hyvä päivä

Medanta Oy on suomalainen työvaatevalmistaja, joka on erikoistunut valmistamaan joustavia ja hyvin istuvia työvaatteita.

Jäsenetuna alennuskoodilla (ks. jäsensivut) saat normaalihintaisista verkkokaupan tuotteista 15 prosentin alennuksen. Alennus ei koske hengityssuojia ja VANS-tuotteita. Etuus edellyttää rekisteröitymistä Medanta-verkkokauppaan kohdasta Asiakastili/Kirjaudu sisään.

Joustavat, huippuunsa muotoillut työvaatteet ovat kehittyneet aidossa yhteistyössä ihanien asiakkaidemme ja yhteistyökumppaneidemme kanssa. CARE-mallistomme toiminnallisuudeltaan täydellisyyteen hiotut työpaidat, housut, liivi sekä essu on suunniteltu erityisesti terveydenhuollon ja hoiva-alan haastaviin työtehtäviin.

Tekstiilit soveltuvat sekä laitospesuun että kotipesuun.

Medantan antimikrobiset materiaalit ehkäisevät infektioita. Käyttämällä Medantan työvaatteita lisäät työturvallisuutta.

Tervetuloa työvaatteiden uuteen aikaan!

www.medanta.fi

Timanttiset

• 20 prosentin alennus normaalihintaisista tuotteista kaikista Timanttiset-liikkeissä. Saat alennuksen näyttämällä SuPerin jäsenkorttia liikkeessä asioidessasi.

Alennus ei koske Polar-, hyväntekeväisyys- ja tilaustuotteita. Alennus on voimassa toistaiseksi.

KOTI JA SISUSTUS

Isku

• Jäsenkortilla 15 prosentin alennus Isku ja Isku Collection tuotteista sekä 5 prosentin alennus muista tuotteista.

KULTTUURI

Ryhmäteatteri

Teatteriliput etuhintaan SuPerin jäsenkortilla
  • Helsinginkadun näyttämö 18 euroa (norm. 29−34 euroa), syksy 2020 ja vuosi 2021
  • Suomenlinnan kesäteatteri 20 euroa (norm. 29−36 euroa), kesä 2021
Voit varata liput vain Ryhmäteatterin omasta lipunmyynnistä (puh. (09) 718 622 ja lippukassa@ryhmateatteri.fi). Jäsenkortilla saat kaksi etuhintaista lippua.

Etu on voimassa vuoden 2021 loppuun saakka.

JULKAISUT JA OPPIMINEN

Eri kulttuurien tuntemus hoitotyössä -kirja

Eija Wellmanin Eri kulttuurien tuntemus hoitotyössä -kirja superilaisille nyt jäsenetuhintaan 25 euroa + postikulut (5,50 euroa).

Kirja käsittelee eri kulttuurien tuntemusta ja hyödyntämistä hoitoalan työpaikoilla sekä terveydenhuollon suunnittelussa ja johdossa. Suomessa eri kulttuurien välisessä hoitotyössä suomalaisen lainsäädännön tulee aina olla pohjana toiminnassa. Kuitenkin erilaisista etnisistä lähtökohdista tulevien ihmisten kohtaaminen edellyttää ammattihenkilöiltä riittävän syvällistä ja laajaa tietoa ja taitoa toimia uusissa tilanteissa.

Kirja on tarkoitettu hoitoalan ammattilaisille ja työyhteisöille, joissa on eri kulttuureista tulevia asiakkaita ja myös henkilökuntaa. Kirja tarjoaa lukijalle selkeän esityksen erilaisten kulttuurien, ihmisoikeuksien ja lainsäädännön huomioimiseksi käytännön työssä.

Katso tilauskoodi ja tarkemmat tilausohjeet jäsensivuilta.

Kehitysvammaliiton koulutukset

Kehitysvammaliiton jäsenenä SuPer on mukana edistämässä kehitys- ja puhevammaisten ihmisten sekä selkokielen käyttäjien yhdenvertaisuutta ja hyvää elämää yhteiskunnassa.

Kehitysvammaliitto järjestää ajankohtaisia koulutuksia kehitys- ja puhevammaisten ihmisten parissa työskenteleville ammattilaisille muun muassa yksilökeskeisestä suunnittelusta, itsemääräämisen vahvistamisesta, vuorovaikutuksesta, kommunikaatiosta ja selkokielisyydestä sekä alan ajankohtaisista muista aiheista.

Otavamedia

Valitse lehti valikoimasta, saat 30 prosentin alennuksen! Katso tarkemmat tiedot ja tilausohjeet jäsensivuilta.

Sanoma

Sanoman 12 kuukauden lehtitilauksia jopa 40 prosentin alennuksella. Voit tilata lehden myös lahjaksi. Katso tarkemmat tiedot ja tilausohjeet jäsensivuilta.

Sosiaali- ja terveysalan tietopalvelu

SuPerin jäsenille tarjolla tarjouskirjoja, sekä lähetykset lähetyskuluitta etukoodilla, jonka löydät jäsensivuilta.

Suomalainen Plus

Suomalainen Kirjakauppa tarjoaa superilaisille mahdollisuuden lukea ja kuunnella tuhansia kirjoja ilmaiseksi 30 päivän ajan Suomalainen Plus -palvelussa. Katso tarkemmat tiedot ja tilausohjeet jäsensivuilta.

Vanhustyö-lehti

• Jäsenetuhintaan 26 euroa/vuosikerta. Lehti ilmestyy 7 kertaa vuodessa.

Työskenteletkö vanhusten parissa? Vanhustyön keskusliiton julkaisemasta Vanhustyö-lehdestä saat uusia ideoita ja virikkeitä oman työsi kehittämiseksi. Lehdessä on käytännön esimerkkejä ja asiantuntijapuheenvuoroja, jotka käsittelevät ikääntymistä laaja-alaisesti. Lehdessä seurataan alan kehitystä, kerrotaan kehittämistoiminnan tuloksista, tutkimuksista ja arjen kokemuksista.

Lehti auttaa pysymään ajan tasalla vanhustyössä sekä alaan liittyvissä palveluissa ja tuotteissa. Aihepiireinä ovat olleet muun muassa vanhusten asuminen, kotihoito, laitoshoito, kuntoutus, terveys ja hyvinvointi.

Lue lisää jäsensivuilta.

SILMÄLASILIIKKEET

Instru Optiikka: Instrumentarium, Nissen, Keops

Maksuton näöntarkastus.

• 30 prosentin alennus normaalihintaisista silmälaseista
  • 25 prosentin alennus normaalihintaisista piilolinsseistä
  • 20 prosentin alennus normaalihintaisista aurinkolaseista

Lisäksi Instrumentariumilla näöntarkastuksen yhteydessä:

• Silmänpohjakuvaus 20 euroa (norm. 45 euroa)
  • Laajennettu näöntutkimus 35 euroa (norm. 60 euroa)

Alennukset myönnetään voimassaolevaa SuPerin jäsenkorttia esittämällä. Etuja voi käyttää myös perheenjäsenet.

Edut voimassa myymälässä. Alennuksia ei voi käyttää jo ostettuihin tuotteisiin, eikä yhdistää muihin tarjouksiin.

Fenno Optiikka

20 prosentin alennus jäsenille ja heidän perheilleen normaalihintaisista silmälaseista, kehyksistä ja linsseistä ja aurinkolaseista. Alennus koskee myös linssien pinnoitusta ja lisäkäsittelyjä, ei optikon työtä. Piilolasit liikkeiden omien tarjousten mukaan. Jäsenyys todistetaan jäsenkortilla liikkeissä. Liikkeet löytyvät verkkosivuilta www.fennooptiikka.fi.

MUUT EDUT ARKEEN

LuppaSoppi ja LomaLuppa

LuppaSoppi − laadukkaat lemmikkitarvikkeet netistä, muun muassa CLINIVET-ruoat koirille ja kissoille sekä Julius-K9-valjaat ja taluttimet koirille.

• 10 prosentin alennus kaikista tuotteista LuppaSoppi.fi-verkkokaupassa.

LomaLuppa on kodinomainen koirahoitola Järvenpäässä.

Koodin löydät jäsensivuilta​.

Nooa Säästöpankki: Talouden hyvinvointivalmennus

Mietityttääkö raha-asiat tai haluatko muuten lisätä talousosaamistasi?

Saat henkilökohtaisen, sinulle räätälöidyn Talouden hyvinvointivalmennuksen 20 prosentin alennuksella.

Tutustu valmennukseen Talousvalmentajan sivuilta. Sivustolta voit tilata myös maksuttoman budjettityökalun käyttöösi.

Valmennus sopii kaikkien pankkien asiakkaille. Etu on voimassa vuoden 2020 loppuun.

Tilausohjeen löydät löydät jäsensivuilta.

Pandasecurity

Porukassa.fi − Kilpailuta palveluja yhdessä superilaisten kanssa

Sähkösopimuksen kilpailutus kannattaa aina, erityisen tehokasta se on SuPerin Porukassa. Mitä enemmän superilaisia on mukana, sitä parempi tarjous on odotettavissa. Lähde siis mukaan!

Ensimmäinen mahdollisuus osallistua kilpailutukseen päättyi 31.8. Palvelu lähetti osallistuneille tarjouksen syyskuun alussa. Jokainen päättää itse, vaihtaako sähkösopimuksensa edullisempaan. Lue lisää osoitteessa porukassa.fi/super. Katso myös Porukan esittelyvideo.