Arkeen

TERVEYS

apomera.fiApomera.fi

15 % alennus kaikista normaalihintaisista tuotteista

Apomera.fi on laajan valikoiman terveyskauppa netissä. Valikoimasta löytyy tuhansia tuotteita ihonhoitoon ja hygieniaan, suun ja hampaiden hoitoon, vitamiinit ja lisäravinteet sekä itsehoitotuotteita ja apuvälineitä terveyden tueksi. Suosittuja tuotemerkkejä ovat mm. Eucerin, Vichy, La Roche-Posay, CCS, Ekulf, Scholl ja Weleda.

Etu on voimassa 31.12.2020 asti. Alennuskoodin löydät jäsensivuilta​.

FoodinFoodin

20 % alennus verkkokaupan tuotteista.

Alennus koskee kaikkia normaalihintaisia tuotteita. Saat alennuksen foodin.fi-verkkokaupassa vuoden loppuun asti.

Foodin on kotimainen perheyritys, joka tekee työtään rakkaudesta lajiin. Sen tavoitteena on luoda ruokakulttuuria, jossa jokaisella on mahdollisuus valita paremmin. Kestävästi ja eettisesti tuotettu, aito ja puhdas ruoka on sijoitus, jossa kaikki voittavat: sinä, viljelijät ja ympäristö.

Fysiomyynti

Terveyteen, liikuntaan ja kuntoutukseen erikoistunut maahantuontiyritys Fysiomyynti tarjoaa Superin jäsenille huippuedun. Saat verkkokaupan tuotteista 20 % alennuksen ja ilmaisen toimituksen.

Voit tilata tuotteet verkkokaupasta www.fysiomyynti.fi omaan tai työpaikan käyttöön. Verkkokaupasta löydät alennettuun hintaan muun muassa:

• huippusuositut Merrell-paljasjalkakengät
  • Joyan Dubai-plantaarifaskiittijalkine − maailman pehmein sandaali
  • Blackrollin lihashuoltorullat sekä tuplapallot
  • X-tenexin pikanauhat
  • alkuperäiset ryhtiremmit
  • lääkinnälliset hoitosukat ja aktiivituet.

Hidasta elämää

25 % alennus kaikista normaalihintaisista Hidasta elämää -hyvinvointikorteista

Alennuskoodin löydät jäsensivuilta​. Koodi syötetään Puodin ostoskorista löytyvään "Käytä koodi- tai lahjakortti" -kenttään. Etu on voimassa 31.12.2020  asti. Kauppias suosittelee:

Mindfulness- ja stressinhallinta: StressinhallintakortitMetsä- ja meditaatiokortit ja Unikortit. Muut suositukset: Ole itsellesi armollinen -kortit ja Toivon kortit.

Keventäjät

30 % alennus Keventäjien sekä 6 kuukauden että 12 kuukauden jäsenyydestä. Alennuskoodin löydät jäsensivuilta​.

Kiloklubi

30 % alennus sekä 6 kuukauden että 12 kuukauden jäsenyydestä. Alennuskoodin löydät jäsensivuilta​.

Trainer4You-jatkokoulutukset

Trainer4You-jatkokoulutukset ovat liikunta- ja terveysalan ammattilaisille suunnattuja erikoistumisopintoja. Niiden avulla voit täydentää ja syventää osaamistasi terveysvalmennuksesta, psyykkisestä valmennuksesta, voimavalmennuksesta sekä ravintovalmennuksesta.

Jatkokoulutusten tavoitteena on auttaa liikunta- tai terveysalan ammattilaista erikoistumaan ja erottumaan edukseen.

SuPerin jäsenenä saat minkä tahansa jatkokoulutuksen etuhintaan. Katso edut ja koulutuksien tarkat esittelyt.

KORUT, ASUSTEET JA PUKEUTUMINEN

Color4Care - Lisää väriä hoitoalalle!

• Etukoodilla -15 % tuotteista verkkokaupasta!
  • Etukoodin saat jäsensivulta.

Color4caren tunnussanoja ovat Ilo, Väri ja Huolenpito. Erityisesti hoitoalan ammattilaisille suunnitellut vaatteet, jalkineet ja välineet auttavat sinua hoitotyössä ja antavat työasuusi persoonallista vivahdetta.

Tutustu Color4Caren ihanan värikkäisiin ja pirteisiin tuotteisiin: www.color4care.fi.

Katso myös: Color4Care Instagramissa.

emp.fiEMP

EMP.fi-verkkokaupasta löydät huikean valikoiman suosituimpien leffojen, TV-sarjojen ja pelien fanituotteita, bändipaitoja ja musiikkia sekä monipuolista vaatetusta: katumuotia, rock-kuteita, vaihtoehtoista vaatetusta, laadukasta perusvaatetusta ja goottityyliä - ja paljon muuta!

SuPerin jäsenetu:

Etu on voimassa 31.7.2020 asti, minimitilausraja koodin käyttämiselle 39 euroa.

*) Etu ei koske mediatuotteita, kirjoja, lahjakortteja tai tuotteita, joiden tuotosta osa menee hyväntekeväisyyteen.

Yli 89 euron tilaukset toimitetaan ilman postikuluja.

Globe Hope

10 % alennus kaikista Globe Hopen normaalihintaisista tuotteista myymälöissä jäsenkorttia näyttämällä ja verkkokaupasta alennuskoodilla (kts. jäsensivut).

Venus-sormus
Hopea-Puro

• 25 % alennus verkkokaupasta alennuskoodilla super25. Etu on voimassa 31.12.2020 saakka.
  • Koruteräksinen Venus-sormus 15 € (norm. 23 €) verkkokaupasta etukoodilla supersormus. Edun voi käyttää yhden kerran/jäsen. Etu on voimassa 31.7.2020 saakka.

Tarjouksia ei voi yhdistää. Tutustu ja tilaa Hopea-Puron verkkokaupasta.

Image WearImage Wear – Parempia työpäiviä!

Image Wear on suomalainen perheyritys, joka on valmistanut työasuja jo vuodesta 1959. Tuotevalikoimaan kuuluvat sekä työvaatteet että -kengät. Image Wear -työjalkineet on valmistettu Suomessa kotimaisella valmistajalla, jolla on pitkät perinteet työ- ja terveysjalkineiden valmistuksesta.

Saat jäsenetuna 15 % alennuksen kaikista Image Wear Työasupalvelumyymälöiden ja imagewear.fi -verkkokaupan normaalihintaisista tuotteista.

Alennuskoodin verkkokauppaan löydät jäsensivuilta ja myymälöissä saat alennuksen näyttämällä SuPerin jäsenkorttia.

Jennifer Shoes OyJennifer Shoes

Saat jäsenetuna 10 % alennuksen normaalihintaisista työkengistä alennuskoodilla (ks. jäsensivut) verkkokaupasta www.jennifershoes.fi

Edun saat myös jäsenkorttia näyttämällä liikkeistä, jotka sijaitsevat Helsingin Pasilassa Kauppakeskus Triplassa (3. krs) Pasilassa ja Espoon Tapiolassa Kauppakeskus Ainoassa (2. krs). Koronatilanteen vuoksi liikkeissä on poikkeusaukioloajat.

Kultatähti -20 %Kultatähti

20 % alennus kaikista normaalihintaisista tuotteista.

• Myymälöissä saat edun näyttämällä jäsenkorttia.
  • Verkkokaupasta saat edun käyttämällä alennuskoodia, jonka löydät jäsensivuilta.

Kultatähden valikoimista löydät upeat korut, laadukkaat kellot, tyylikkäät pöytähopeat ja lahjatuotteet.

Kultatähti palvelee asiakkaitaan myymälöissä neljässä eri toimipisteessä ja valtakunnallisesti verkkokaupassa osoitteessa www.kultatahti.fi. Seinäjoella liikkeet sijaitsevat uudessa Ideaparkissa sekä Hyllykallion Prismassa. Kauhavan ja Kauhajoen liikkeet sijaitsevat myös kaupunkien keskustoissa.

MedantaMedanta – Pue ylle hyvä päivä

Medanta Oy on suomalainen työvaatevalmistaja, joka on erikoistunut valmistamaan joustavia ja hyvin istuvia työvaatteita.

Hyvää kesää! Medanta tarjoaa sinulle 50 % alennuksen värikkäästä SuPer-mallistosta. Saat alennuksen koodilla, kun olet kirjautunut verkkokauppaan. Katso alennuskoodi jäsensivuilta. Kesätarjous voimassa  31.8.2020 saakka.

Jäsenetuna alennuskoodilla (ks. jäsensivut) saat normaalihintaisista verkkokaupan tuotteista 15 % alennuksen. Alennus ei koske hengityssuojia ja VANS-tuotteita. Etuus edellyttää rekisteröitymistä Medanta-verkkokauppaan kohdasta Asiakastili/Kirjaudu sisään

Joustavat, huippuunsa muotoillut työvaatteet ovat kehittyneet aidossa yhteistyössä ihanien asiakkaidemme ja yhteistyökumppaneidemme kanssa. CARE-mallistomme toiminnallisuudeltaan täydellisyyteen hiotut työpaidat, housut, liivi sekä essu on suunniteltu erityisesti terveydenhuollon ja hoiva-alan haastaviin työtehtäviin.

Tekstiilit soveltuvat sekä laitospesuun että kotipesuun.

Medantan antimikrobiset materiaalit ehkäisevät infektioita. Käyttämällä Medantan työvaatteita lisäät työturvallisuutta.

Tervetuloa työvaatteiden uuteen aikaan!

www.medanta.fi

Timanttiset

20 % alennus normaalihintaisista tuotteista kaikista Timanttiset-liikkeissä. Saat alennuksen näyttämällä SuPerin jäsenkorttia liikkeessä asioidessasi.

Alennus ei koske Polar-, hyväntekeväisyys- ja tilaustuotteita. Alennus on voimassa toistaiseksi.

Virkkukoukkunen

20 % alennus verkkokaupan normaalihintaisista tuotteista

Valikoimasta löydät vaatteita, laukkuja, pussukoita, paperitarvikkeita, keittiötekstiilejä, tyynyliinoja ja muuta mukavaa. Alennus on voimassa Virkkukoukkunen.net-verkkokaupassa 1.5.−31.7.2020. Alennus ei koske lahjakortteja.

Yolakki.fi

20 % alennus lähihoitajalakista Yolakki.fi -verkkosivulla.

Tilauksen yhteydessä tarvittavan alennuskoodin löydät jäsensivuilta​.

KOTI JA SISUSTUS

Isku

Jäsenkortilla 15 % alennus Isku ja Isku Collection tuotteista sekä 5 % alennus muista tuotteista.

KULTTUURI

Ryhmäteatteri

Teatteriliput etuhintaan SuPerin jäsenkortilla
  • Helsinginkadun näyttämö 18 euroa (norm. 29−34 euroa), syksy 2020 ja vuosi 2021
  • Suomenlinnan kesäteatteri 20 euroa (norm. 29−36 euroa), kesä 2021
Voit varata liput vain Ryhmäteatterin omasta lipunmyynnistä (puh. (09) 718 622 ja lippukassa@ryhmateatteri.fi). Jäsenkortilla saat kaksi etuhintaista lippua.

Epidemian vuoksi myynnissä on tällä hetkellä vain Suomenlinnan kesäteatterin vuoden 2021 esitykset.

Etu on voimassa vuoden 2021 loppuun saakka.
LEHDET JA JULKAISUT

BookBeat: 1 kk maksutta uusille käyttäjille

Nauti hyvästä äänikirjasta!

Nyt voit kokeilla BookBeatia 1 kuukauden maksutta! BookBeat on ääni- ja e-kirjasovellus jossa on yli satatuhatta kirjaa. BookBeatista löydät muun muassa romaaneja, dekkareita, elämäkertoja, tietokirjoja ja lastenkirjoja.

Lunasta superilaisten etu kirjautumalla jäsensivuille

Etu on voimassa kaikille uusille BookBeat-käyttäjille 30.6.2020 saakka.

Eri kulttuurien tuntemus hoitotyössä -kirja

Eija Wellmanin Eri kulttuurien tuntemus hoitotyössä -kirja superilaisille nyt jäsenetuhintaan 25 euroa + postikulut (5,50 euroa).

Kirja käsittelee eri kulttuurien tuntemusta ja hyödyntämistä hoitoalan työpaikoilla sekä terveydenhuollon suunnittelussa ja johdossa. Suomessa eri kulttuurien välisessä hoitotyössä suomalaisen lainsäädännön tulee aina olla pohjana toiminnassa. Kuitenkin erilaisista etnisistä lähtökohdista tulevien ihmisten kohtaaminen edellyttää ammattihenkilöiltä riittävän syvällistä ja laajaa tietoa ja taitoa toimia uusissa tilanteissa.

Kirja on tarkoitettu hoitoalan ammattilaisille ja työyhteisöille, joissa on eri kulttuureista tulevia asiakkaita ja myös henkilökuntaa. Kirja tarjoaa lukijalle selkeän esityksen erilaisten kulttuurien, ihmisoikeuksien ja lainsäädännön huomioimiseksi käytännön työssä.

Katso tilauskoodi ja tarkemmat tilausohjeet jäsensivuilta.

Sanoma Media

Hyödynnä jäsenetusi ja tilaa SuPerin jäsenenä luettavaa jäsenetuhintaan. Sanoma Median lehtivalikoimassa ovat  muun muassa Hyvä terveys, Kodin kuvalehti ja ET-lehti.

Lisätietoja jäsensivuilta.

Otavamedia

Valitse lehti valikoimasta, saat 30 % alennusta! Katso tarkemmat tiedot ja tilausohjeet jäsensivuilta.

Sosiaali- ja terveysalan tietopalvelu

SuPerin jäsenille tarjolla tarjouskirjoja, sekä lähetykset lähetyskuluitta etukoodilla, jonka löydät jäsensivuilta.

Vanhustyö-lehti

Jäsenetuhintaan 26 euroa/vuosikerta.

Työskenteletkö vanhusten parissa? Vanhustyön keskusliiton julkaisemasta Vanhustyö-lehdestä saat uusia ideoita ja virikkeitä oman työsi kehittämiseksi. Lehdessä on käytännön esimerkkejä ja asiantuntijapuheenvuoroja, jotka käsittelevät ikääntymistä laaja-alaisesti. Lehdessä seurataan alan kehitystä, kerrotaan kehittämistoiminnan tuloksista, tutkimuksista ja arjen kokemuksista.

Lehti auttaa pysymään ajan tasalla – niin vanhustyössä kuin alaan liittyvissä palveluissa ja tuotteissa. Vanhustyö-lehti ilmestyy seitsemän kertaa vuodessa teemanumeroina. Aihepiireinä ovat olleet muun muassa vanhusten asuminen, kotihoito, laitoshoito, kuntoutus, terveys ja hyvinvointi.

Lue lisää jäsensivuilta.

SILMÄLASILIIKKEET

Instru Optiikka: Instrumentarium, Nissen, Keops

Maksuton näöntarkastus.

• 30 % alennus normaalihintaisista silmälaseista
  • 25 % alennus normaalihintaisista piilolinsseistä
  • 20 % alennus normaalihintaisista aurinkolaseista

Lisäksi Instrumentariumilla näöntarkastuksen yhteydessä:

• Silmänpohjakuvaus 20 € (norm. 45 €)
  • Laajennettu näöntutkimus 35 € (norm. 60 €)

Alennukset myönnetään voimassaolevaa SuPerin jäsenkorttia esittämällä. Etuja voi käyttää myös perheenjäsenet.

Edut voimassa myymälässä. Alennuksia ei voi käyttää jo ostettuihin tuotteisiin, eikä yhdistää muihin tarjouksiin.

Fenno Optiikka

20 % alennus jäsenille ja heidän perheilleen normaalihintaisista silmälaseista, kehyksistä ja linsseistä ja aurinkolaseista. Alennus koskee myös linssien pinnoitusta ja lisäkäsittelyjä, ei optikon työtä. Piilolasit liikkeiden omien tarjousten mukaan. Jäsenyys todistetaan jäsenkortilla liikkeissä   Liikkeet löytyvät verkkosivuilta www.fennooptiikka.fi.

MUUT EDUT ARKEEN

Nooa SäästöpankkiNooa Säästöpankki: Talouden hyvinvointivalmennus

Mietityttääkö raha-asiat tai haluatko muuten lisätä talousosaamistasi?

Saat henkilökohtaisen, sinulle räätälöidyn Talouden hyvinvointivalmennuksen 20 % alennuksella.

Tutustu valmennukseen Talousvalmentajan sivuilta. Sivustolta voit tilata myös maksuttoman budjettityökalun käyttöösi.

Valmennus sopii kaikkien pankkien asiakkaille. Etu on voimassa vuoden 2020 loppuun.

Tilausohjeen löydät löydät jäsensivuilta.

Panda-logoPandasecurity

50 % alennus kaikista nettikaupan kuluttajatuotteista.

Koodin ja tilausohjeet löydät jäsensivuilta​.

Porukassa.fi − Kilpailuta palveluja yhdessä superilaisten kanssa

Sähkösopimuksen kilpailutus kannattaa aina, erityisen tehokasta se on SuPerin Porukassa. Mitä enemmän superilaisia on mukana, sitä parempi tarjous on odotettavissa. Lähde siis mukaan!

Osallistu superilaisten yhteiseen kilpailutukseen 31.8. mennessä. Ohjeen löydät jäsensivuilta​. Katso myös Porukan esittelyvideo.

Palvelu lähettää sinulle tarjouksen syyskuun alussa, jonka jälkeen itse päätät, vaihdatko sähkösopimuksesi edullisempaan.

Loma Luppa 2020