Arkeen

KORUT, ASUSTEET JA PUKEUTUMINEN

Color4Care – Lisää väriä hoitoalalle!

Color4caren tunnussanoja ovat Ilo, Väri ja Huolenpito. Erityisesti hoitoalan ammattilaisille suunnitellut vaatteet, jalkineet ja välineet auttavat sinua hoitotyössä ja antavat työasuusi persoonallista vivahdetta.

Tutustu Color4Caren ihanan värikkäisiin ja pirteisiin tuotteisiin: www.color4care.fi.

Katso myös: Color4Care Instagramissa.

EMP

EMP.fi-verkkokaupasta löydät huikean valikoiman suosituimpien leffojen, tv-sarjojen ja pelien fanituotteita, bändipaitoja ja musiikkia sekä monipuolista vaatetusta: katumuotia, rock-kuteita, vaihtoehtoista vaatetusta, laadukasta perusvaatetusta ja goottityyliä – ja paljon muuta!

SuPerin jäsenetu:

Etu on voimassa toistaiseksi vuoden 2021 loppuun, minimitilausraja koodin käyttämiselle 39 euroa.

*) Etu ei koske mediatuotteita, kirjoja, lahjakortteja, Rammstein-tuotteita eikä tuotteita, joiden tuotosta menee osa hyväntekeväisyyteen.

Yli 89 euron tilaukset toimitetaan ilman postikuluja.

Fredrikson.fi

Globe Hope

Image Wear – Parempia työpäiviä!

Image Wear on suomalainen perheyritys, joka on valmistanut työasuja jo vuodesta 1959. Tuotevalikoimaan kuuluvat sekä työvaatteet että -kengät. Image Wear -työjalkineet on valmistettu Suomessa kotimaisella valmistajalla, jolla on pitkät perinteet työ- ja terveysjalkineiden valmistuksesta.

Saat jäsenetuna 15 prosentin alennuksen kaikista Image Wear Työasupalvelumyymälöiden ja imagewear.fi -verkkokaupan normaalihintaisista tuotteista.

Alennuskoodin verkkokauppaan löydät kirjautumalla jäsensivuille. Myymälöissä saat alennuksen näyttämällä SuPerin jäsenkorttia.

Jennifer Shoes

Saat jäsenetuna 10 prosentin alennuksen normaalihintaisista työkengistä alennuskoodilla (ks. jäsensivut) verkkokaupasta www.jennifershoes.fi

Edun saat myös jäsenkorttia näyttämällä liikkeistä, jotka sijaitsevat Helsingin Pasilassa Kauppakeskus Triplassa (3. krs) Pasilassa ja Espoon Tapiolassa Kauppakeskus Ainoassa (2. krs). Koronatilanteen vuoksi liikkeissä on poikkeusaukioloajat.

Kassimatti

Kassimatin verkkokaupasta 20 % alennus kaikista normaalihintaisista tuotteista vuoden 2021 loppuun asti. Klikkaa kauppaan: https://verkkokauppa.kassimatti.fi

Verkkokaupastamme esim.

• Koululaiselle laadukkaat ja reippaat koulureput
  • Lasten ja arjen kestävät säilytyskorit, jumppapussit ja reissukassit
  • Eri kokoiset kylmälaukut, eväslaukut sekä ostoskassit
  • Camo-tuotesarja vaativampaankin makuun
  • Kukkaiset kassit, pikkureput ja vyölaukut
  • Treeni- ja säilytyskassit
  • Voit myös tutustua omaan kotihoidon ja kotisairaanhoidon mallistoomme, joka on esillä verkkokaupassamme.

Lue lisää: www.kassimatti.fi

Alennuskoodin verkkokauppaan löydät kirjautumalla jäsensivuille.

Kultatähti

20 prosentin alennus lähes kaikista normaalihintaisista tuotteista.

• Myymälöissä saat edun näyttämällä jäsenkorttia.
  • Verkkokaupasta saat edun käyttämällä alennuskoodia, jonka löydät kirjautumalla jäsensivuille.

Kultatähden valikoimista löydät upeat korut, laadukkaat kellot, tyylikkäät pöytähopeat ja lahjatuotteet.

Kultatähti palvelee asiakkaitaan myymälöissä neljässä eri toimipisteessä ja valtakunnallisesti verkkokaupassa osoitteessa www.kultatahti.fi. Seinäjoella liikkeet sijaitsevat uudessa Ideaparkissa sekä Hyllykallion Prismassa. Kauhavan ja Kauhajoen liikkeet sijaitsevat myös kaupunkien keskustoissa.

Medanta – Pue ylle hyvä päivä

Medanta Oy on suomalainen työvaatevalmistaja, joka on erikoistunut valmistamaan joustavia ja hyvin istuvia työvaatteita.

Jäsenetuna alennuskoodilla (ks. jäsensivut) saat normaalihintaisista verkkokaupan tuotteista 15 prosentin alennuksen. Alennus ei koske hengityssuojia ja VANS-tuotteita. Etuus edellyttää rekisteröitymistä Medanta-verkkokauppaan kohdasta Asiakastili/Kirjaudu sisään.

Joustavat, huippuunsa muotoillut työvaatteet ovat kehittyneet aidossa yhteistyössä ihanien asiakkaidemme ja yhteistyökumppaneidemme kanssa. CARE-mallistomme toiminnallisuudeltaan täydellisyyteen hiotut työpaidat, housut, liivi sekä essu on suunniteltu erityisesti terveydenhuollon ja hoiva-alan haastaviin työtehtäviin.

Tekstiilit soveltuvat sekä laitospesuun että kotipesuun.

Medantan antimikrobiset materiaalit ehkäisevät infektioita. Käyttämällä Medantan työvaatteita lisäät työturvallisuutta.

Tervetuloa työvaatteiden uuteen aikaan!

www.medanta.fi

Timanttiset

• 20 prosentin alennus normaalihintaisista tuotteista kaikista Timanttiset-liikkeissä.
  • Saat alennuksen näyttämällä SuPerin jäsenkorttia liikkeessä asioidessasi. Myymälöiden lisäksi voit hyödyntää alennuskoodia verkossa. Alennuskoodin saat kirjautumalla jäsensivuille.

Etu ei koske: Polar-, Garmin-, Garmin Marq-, Xiaomi- ja tilaustuotteita eikä lahjakortteja ja työsuorituksia. Alennus on voimassa toistaiseksi.

KOTI JA SISUSTUS

Isku

• Jäsenkortilla 15 prosentin alennus Isku ja Isku Collection tuotteista sekä 5 prosentin alennus muista tuotteista.

KULTTUURI

Ryhmäteatteri

Teatteriliput etuhintaan SuPerin jäsenkortilla
  • Helsinginkadun näyttämö 18 euroa (norm. 29−34 euroa), syksy 2020 ja vuosi 2021
  • Suomenlinnan kesäteatteri 20 euroa (norm. 29−36 euroa), kesä 2021
Voit varata liput vain Ryhmäteatterin omasta lipunmyynnistä (puh. (09) 718 622 ja lippukassa@ryhmateatteri.fi). Jäsenkortilla saat kaksi etuhintaista lippua.

Etu on voimassa vuoden 2021 loppuun saakka.

JULKAISUT JA OPPIMINEN

Bookbeat

Nyt voit SuPerin jäsenenä kokeilla BookBeat Premiumia 1 kk maksutta! Saat kuunnella ja lukea niin paljon kirjoja kuin haluat kuukauden aikana. BookBeat on äänikirjapalvelu, jossa on yli satatuhatta ääni- ja e-kirjaa. BookBeatista löytyy kirjoja kaiken ikäisille ja kaikkiin makuihin.

Etu on voimassa kaikille uusille BookBeat-asiakkaille.

Kokeilujakson jälkeen tilaus jatkuu valitsemasi paketin mukaisesti. Voit lopettaa tilauksen milloin haluat.

Lue lisää jäsensivuilta.

Eri kulttuurien tuntemus hoitotyössä -kirja

Eija Wellmanin Eri kulttuurien tuntemus hoitotyössä -kirja superilaisille nyt jäsenetuhintaan 25 euroa + postikulut (5,50 euroa).

Kirja käsittelee eri kulttuurien tuntemusta ja hyödyntämistä hoitoalan työpaikoilla sekä terveydenhuollon suunnittelussa ja johdossa. Suomessa eri kulttuurien välisessä hoitotyössä suomalaisen lainsäädännön tulee aina olla pohjana toiminnassa. Kuitenkin erilaisista etnisistä lähtökohdista tulevien ihmisten kohtaaminen edellyttää ammattihenkilöiltä riittävän syvällistä ja laajaa tietoa ja taitoa toimia uusissa tilanteissa.

Kirja on tarkoitettu hoitoalan ammattilaisille ja työyhteisöille, joissa on eri kulttuureista tulevia asiakkaita ja myös henkilökuntaa. Kirja tarjoaa lukijalle selkeän esityksen erilaisten kulttuurien, ihmisoikeuksien ja lainsäädännön huomioimiseksi käytännön työssä.

Katso tilauskoodi ja tarkemmat tilausohjeet jäsensivuilta.

Kehitysvammaliiton koulutukset

Kehitysvammaliiton jäsenenä SuPer on mukana edistämässä kehitys- ja puhevammaisten ihmisten sekä selkokielen käyttäjien yhdenvertaisuutta ja hyvää elämää yhteiskunnassa.

Kehitysvammaliitto järjestää ajankohtaisia koulutuksia kehitys- ja puhevammaisten ihmisten parissa työskenteleville ammattilaisille muun muassa yksilökeskeisestä suunnittelusta, itsemääräämisen vahvistamisesta, vuorovaikutuksesta, kommunikaatiosta ja selkokielisyydestä sekä alan ajankohtaisista muista aiheista.

Otavamedia

Valitse lehti valikoimasta, saat 30 prosentin alennuksen! Katso tarkemmat tiedot ja tilausohjeet jäsensivuilta.

Sanoma

Sanoman 12 kuukauden lehtitilauksia jopa 40 prosentin alennuksella. Voit tilata lehden myös lahjaksi. Katso tarkemmat tiedot ja tilausohjeet jäsensivuilta.

Sosiaali- ja terveysalan tietopalvelu

Valitse kirjat, jotka sopivat parhaiten juuri sinun osaamisesi kehittämiseen!

SuPerin jäsenet saavat 10 % alennuksen ostoksistaan verkkokaupassa. Alennuskoodin löydät jäsensivuilta.

Tarjoukset voimassa 31.12.2021 saakka.

Suomalainen Plus

Suomalainen Kirjakauppa tarjoaa superilaisille mahdollisuuden lukea ja kuunnella tuhansia kirjoja ilmaiseksi 30 päivän ajan Suomalainen Plus -palvelussa. Katso tarkemmat tiedot ja tilausohjeet jäsensivuilta.

Vanhustyö-lehti

• Jäsenetuhintaan 30 euroa/vuosikerta. Lehti ilmestyy 5 kertaa vuodessa.

Työskenteletkö vanhusten parissa? Vanhustyön keskusliiton julkaisemasta Vanhustyö-lehdestä saat uusia ideoita ja virikkeitä oman työsi kehittämiseksi. Lehdessä on käytännön esimerkkejä ja asiantuntijapuheenvuoroja, jotka käsittelevät ikääntymistä laaja-alaisesti. Lehdessä seurataan alan kehitystä, kerrotaan kehittämistoiminnan tuloksista, tutkimuksista ja arjen kokemuksista.

Lehti auttaa pysymään ajan tasalla vanhustyössä sekä alaan liittyvissä palveluissa ja tuotteissa. Aihepiireinä ovat olleet muun muassa vanhusten asuminen, kotihoito, laitoshoito, kuntoutus, terveys ja hyvinvointi.

Lue lisää jäsensivuilta.

SILMÄLASILIIKKEET

Instru Optiikka: Instrumentarium, Nissen, Keops

Maksuton näöntarkastus.

• 30 prosentin alennus normaalihintaisista silmälaseista
    • 25 prosentin alennus normaalihintaisista piilolinsseistä
    • 20 prosentin alennus normaalihintaisista aurinkolaseista

Lisäksi Instrumentariumilla näöntarkastuksen yhteydessä:

• Silmänpohjakuvaus 20 euroa (norm. 45 euroa)
    • Laajennettu näöntutkimus 35 euroa (norm. 60 euroa)

Alennukset myönnetään voimassaolevaa SuPerin jäsenkorttia esittämällä. Etuja voi käyttää myös perheenjäsenet.

Edut voimassa myymälässä. Alennuksia ei voi käyttää jo ostettuihin tuotteisiin, eikä yhdistää muihin tarjouksiin.

Fenno Optiikka

20 prosentin alennus jäsenille ja heidän perheilleen normaalihintaisista silmälaseista, kehyksistä ja linsseistä ja aurinkolaseista. Alennus koskee myös linssien pinnoitusta ja lisäkäsittelyjä, ei optikon työtä. Piilolasit liikkeiden omien tarjousten mukaan. Jäsenyys todistetaan jäsenkortilla liikkeissä. Liikkeet löytyvät verkkosivuilta fennooptiikka.fi.

MUUT EDUT ARKEEN

LuppaSoppi ja LomaLuppa

LuppaSoppi − laadukkaat lemmikkitarvikkeet netistä, muun muassa CLINIVET-ruoat koirille ja kissoille sekä Julius-K9-valjaat ja taluttimet koirille.

• 10 prosentin alennus kaikista tuotteista LuppaSoppi.fi-verkkokaupassa.

LomaLuppa on kodinomainen koirahoitola Järvenpäässä.

Koodin löydät kirjautumalla jäsensivuille.

Nooa Säästöpankki: Talouden hyvinvointivalmennukset

Haluatko aloittaa sijoittamisen tai vaurastua lisää? Pitääkö kulutus saada kontrolliin tai selkiyttää taloutta? Voit nyt helposti lisätä taitojasi talousvalmentajan tuella.

Saat henkilökohtaisen, sinulle räätälöidyn Talouden hyvinvointivalmennuksen 20 prosentin alennuksella.

Tutustu valmennukseen Talousvalmentajan sivuilta. Sivustolta voit tilata myös maksuttoman budjettityökalun käyttöösi.

Valmennus sopii kaikkien pankkien asiakkaille. Etu on voimassa vuoden 2021 loppuun.

Tilausohjeen löydät löydät kirjautumalla jäsensivuille.

Porukassa.fi − Kilpailuta palveluja yhdessä superilaisten kanssa

Tällä hetkellä käynnissä ei ole kilpailutusta. Lue lisää osoitteessa porukassa.fi/super.

ROI PREMIUM -jäsenyys

• Oman talouden personal trainer 14,99 euroa

ROI-sovelluksella treenaat taloutesi kuntoon. ROI auttaa sinua säästämään, sijoittamaan ja maksamaan velat pois. Hanki ROI:n kolmen kuukauden jäsenyys SuPerin jäsenetuna 14,99 euroa. Etukoodi ja lisätietoa palvelusta, löytyy kirjautumalla jäsensivuille.

Premium-jäsenyys sisältää ohjelmia, joilla kehität osaamistasi eteenpäin. Valmennuksia, joissa saat henkilökohtaista tukea omaan talouteen ja sijoittamiseen. Laskureilla ja työkaluilla saat itsevarmuutta ja näkemystä, miten voit viedä omaa talouttasi eteenpäin. Lue lisää ROI:sta.

Vauraselämä - vinkkejä raha-asioihin ja velkojen maksuun

Superilaisille 20% alennus tuotteista, valmennuksista ja verkkokursseista. Etukoodi löytyy kirjautumalla jäsensivuille.

Leikkien - Kivat ja kehittävät lelut ja pelit suomalaisesta verkkokaupasta!

Superilaisille -10% etu.

Etukoodi löytyy kirjautumalla jäsensivuille.