Arkeen

TERVEYS

Apteekkiplus.fi-verkkokauppa

- 10 % alennus kaikista ei-lääketieteellisistä tuotteista osoitteessa www.apteekkiplus.fi

• voimassa 31.12.2018 saakka
  • alennuskoodin löydät jäsensivuilta »​​
  • Huom! Orionin keräilykampanja on voimassa 31.1.2018 saakka: tuotepalkinnon saa heti tilauksen mukaan, jos tilauksessa on viisi keräilytuotetta.

Fysiomyynti

- 20% alennus kaikista hinnoista »​​

Verkkokaupasta löydät mm: BV-Sportin kompressiotuotteet, Blackrollin lihashuoltorullat, tuplapallot rintarangan avauksen, SPIbeltin varustevyöt, X-tenexin pikanauhat, ryhtiremmit, langattomat sport-kuulokkeet ja paljon muuta.

Alennuskoodin löydät jäsensivuilta »​​

Keventäjät

- 30% alennus Keventäjien sekä 6 kuukauden että 12 kuukauden jäsenyydestä. Alennuskoodin löydät jäsensivuilta »​​

Kiloklubi

- 30% alennus sekä 6 kuukauden että 12 kuukauden jäsenyydestä. Alennuskoodin löydät jäsensivuilta »​​

Trainer4You-jatkokoulutukset

Trainer4You-jatkokoulutukset ovat liikunta- ja terveysalan ammattilaisille suunnattuja erikoistumisopintoja. Niiden avulla voit täydentää ja syventää osaamistasi terveysvalmennuksesta, psyykkisestä valmennuksesta, voimavalmennuksesta sekä ravintovalmennuksesta.

Jatkokoulutusten tavoitteena on auttaa liikunta- tai terveysalan ammattilaista erikoistumaan ja erottumaan edukseen.

SuPerin jäsenenä saat minkä tahansa jatkokoulutuksen etuhintaan. Katso edut ja koulutuksien tarkat esittelyt täältä »

KORUT, ASUSTEET JA PUKEUTUMINEN

Color4Care - Lisää väriä hoitoalalle!

Color4caren tunnussanoja ovat Ilo, Väri ja Huolenpito. Erityisesti hoitoalan ammattilaisille suunnitellut vaatteet, jalkineet ja välineet auttavat sinua hoitotyössä ja antavat työasuusi persoonallista vivahdetta.

Tutustu Color4Caren ihanan värikkäisiin ja pirteisiin tuotteisiin: www.color4care.fi »

Color4Care Instagramissa »

Timanttiset

- 20 % alennus normaalihintaisista tuotteista kaikista Timanttiset-liikkeissä. Saat alennuksen näyttämällä SuPerin jäsenkorttia liikkeessä asioidessasi.

Alennus ei koske Polar-, hyväntekeväisyys- ja tilaustuotteita. Alennus on voimassa toistaiseksi.

Globe Hope

- 10% alennus kaikista Globe Hopen normaalihintaisista tuotteista myymälöissä jäsenkorttia näyttämällä ja verkkokaupasta alennuskoodilla

Alennuskoodin löydät jäsensivuilta »​​

Yolakki.fi

- 20 % alennus lähihoitajalakista Yolakki.fi -verkkosivulla.

Tilauksen yhteydessä tarvittavan alennuskoodin löydät jäsensivuilta »​​

KOTI JA SISUSTUS

Kultatähti

- 15 % alennus kaikista normaalihintaisista tuotteista.

Kultatähden valikoimista löydät upeat korut, laadukkaat kellot, tyylikkäät pöytähopeat ja lahjatuotteet. Kultatähti palvelee asiakkaitaan myymälöissä viidessä eri toimipisteessä ja valtakunnallisesti verkkokaupassa osoitteessa www.kultatahti.fi. Seinäjoella liikkeet sijaitsevat Hyllykallion Prisman ja Päivölän Citymarketin yhteydessä sekä Uimola Torikeskuksessa kaupungin ydinkeskustassa. Kauhavan ja Kauhajoen liikkeet sijaitsevat myös kaupunkien keskustoissa.

Isku

Jäsenkortilla -15 % alennus Isku ja Isku Collection tuotteista sekä - 5 % alennus muista tuotteista.

LEHDET JA JULKAISUT

Eri kulttuurien tuntemus hoitotyössä -kirja

Eija Wellmanin Eri kulttuurien tuntemus hoitotyössä -kirja superilaisille nyt jäsenetuhintaan 25 € + postikulut (5,50 €).

Kirja käsittelee eri kulttuurien tuntemusta ja hyödyntämistä hoitoalan työpaikoilla sekä terveydenhuollon suunnittelussa ja johdossa. Suomessa eri kulttuurien välisessä hoitotyössä suomalaisen lainsäädännön tulee aina olla pohjana toiminnassa. Kuitenkin erilaisista etnisistä lähtökohdista tulevien ihmisten kohtaaminen edellyttää ammattihenkilöiltä riittävän syvällistä ja laajaa tietoa ja taitoa toimia uusissa tilanteissa.

Kirja on tarkoitettu hoitoalan ammattilaisille ja työyhteisöille, joissa on eri kulttuureista tulevia asiakkaita ja myös henkilökuntaa. Kirja tarjoaa lukijalle selkeän esityksen erilaisten kulttuurien, ihmisoikeuksien ja lainsäädännön huomioimiseksi käytännön työssä.

Katso tilauskoodi ja tarkemmat tilausohjeet jäsensivuilta >>

Kuluttaja-lehti

Jäsenetutarjous vain SuPerin jäsenille!
Tutustumistilauksena 9,50 euroa x 2 lehteä tai kestotilauksena jäsenetuhintaan 33 euroa x 8+1 lehteä.
(Norm. 37 euroa, uusille kestotilaajille viimeisin lehti kaupan päälle. Ks. tilausehdot.)

Lue lisätietoja ja tee tilaus tästä >>

Sanoma Media

Hyödynnä jäsenetusi ja tilaa SuPerin jäsenenä luettavaa jäsenetuhintaan. Sanoma Median lehtivalikoimassa ovat  muun muassa Hyvä terveys, Kodin kuvalehti ja ET-lehti.

Tutustu lisää jäsensivuilla >>

Otavamedia

Jäsenille erikoisalennus lehtitilauksista. Lehtiä voi tilata itselle tai lahjaksi.
Katso tarkemmat tiedot ja tilausohjeet jäsensivuilta »​​

Sosiaali- ja terveysalan tietopalvelu

SuPerin jäsenille tarjolla tarjouskirjoja, sekä lähetykset lähetyskuluitta etukoodilla, jonka löydät jäsensivuilta »

Lisätiedot jäsensivuilta »​​

Vanhustyö-lehti

Jäsenetuhintaan 26 euroa/vuosikerta.

Työskenteletkö vanhusten parissa? Vanhustyön keskusliiton julkaisemasta Vanhustyö-lehdestä saat uusia ideoita ja virikkeitä oman työsi kehittämiseksi. Lehdessä on käytännön esimerkkejä ja asiantuntijapuheenvuoroja, jotka käsittelevät ikääntymistä laaja-alaisesti. Lehdessä seurataan alan kehitystä, kerrotaan kehittämistoiminnan tuloksista, tutkimuksista ja arjen kokemuksista.

Lehti auttaa pysymään ajan tasalla – niin vanhustyössä kuin alaan liittyvissä palveluissa ja tuotteissa.
Vanhustyö-lehti ilmestyy seitsemän kertaa vuodessa teemanumeroina. Aihepiireinä ovat olleet muun muassa vanhusten asuminen, kotihoito, laitoshoito, kuntoutus, terveys ja hyvinvointi.

Lue lisää jäsensivuilta »​​

SILMÄLASILIIKKEET

Instrumentarium

- 20 % alennus normaalihintaisista silmälaseista, optikon suorittama näöntarkastus ja silmälasimääritys 10 € ja normaalihintaisista Delilah-tukisukista  20 % alennus. Alennukset myönnetään voimassaolevaa SuPerin jäsenkorttia esittämällä. Alennusprosentit eivät koske kulloinkin voimassa olevia myymälöiden tarjouksia. Myymälöiden yhteystiedot löytyvät osoitteesta www.instru.fi >>

Fenno Optiikka

- 20% alennus jäsenille ja heidän perheilleen normaalihintaisista silmälaseista, kehyksistä ja linsseistä ja aurinkolaseista. Alennus koskee myös linssien pinnoitusta ja lisäkäsittelyjä, ei optikon työtä. Piilolasit liikkeiden omien tarjousten mukaan. Jäsenyys todistetaan jäsenkortilla liikkeissä   Liikkeet löytyvät verkkosivuilta www.fennooptiikka.fi >>

MUUT EDUT ARKEEN

Rekisteröidy palveluun osoitteessa www.jasenedut.fi ja pääset hyödyntämään monipuolisia tarjouksia heti!

Pandasecurity

- 50% alennus kaikista nettikaupan kuluttajatuotteista. Koodin ja tilausohjeet löydät jäsensivuilta »​​

Egoswot

Ilmainen persoonallisuustesti.

Tulos auttaa sinua ymmärtämään itseäsi ja muitakin paremmin. Miksi ajattelet kuten ajattelet? Miksi toimit kuten toimit? Miksi toisten kanssa on helpompaa tulla toimeen kuin toisten? Tulos auttaa ymmärtämään, mitkä ovat persoonasi vahvuudet, heikkoudet ja piilevät voimavarat. Arvion tekeminen ei maksa mitään.
Tästä pääset testiin:
www.egoswot.com >>