Arkeen

KORUT, ASUSTEET JA PUKEUTUMINEN

Fredrikson.fi

Image Wear – Parempia työpäiviä!

Image Wear on suomalainen perheyritys, joka on valmistanut työasuja jo vuodesta 1959. Tuotevalikoimaan kuuluvat sekä työvaatteet että -kengät. Image Wear -työjalkineet on valmistettu Suomessa kotimaisella valmistajalla, jolla on pitkät perinteet työ- ja terveysjalkineiden valmistuksesta.

Saat jäsenetuna 15 prosentin alennuksen kaikista Image Wear Työasupalvelumyymälöiden ja imagewear.fi -verkkokaupan normaalihintaisista tuotteista.

Alennuskoodin verkkokauppaan löydät kirjautumalla jäsensivuille. Myymälöissä saat alennuksen näyttämällä SuPerin jäsenkorttia.

Jennifer Shoes

Saat jäsenetuna 10 prosentin alennuksen normaalihintaisista työkengistä alennuskoodilla (ks. jäsensivut) verkkokaupasta www.jennifershoes.fi

Edun saat myös jäsenkorttia näyttämällä liikkeistä, jotka sijaitsevat Helsingin Pasilassa Kauppakeskus Triplassa (3. krs) Pasilassa ja Espoon Tapiolassa Kauppakeskus Ainoassa (2. krs). Koronatilanteen vuoksi liikkeissä on poikkeusaukioloajat.

Timanttiset

• 20 prosentin alennus normaalihintaisista tuotteista kaikista Timanttiset-liikkeissä.
  • Saat alennuksen näyttämällä SuPerin jäsenkorttia liikkeessä asioidessasi. Myymälöiden lisäksi voit hyödyntää alennuskoodia verkossa. Alennuskoodin saat kirjautumalla jäsensivuille.

Etu ei koske: Polar-, Garmin-, Garmin Marq-, Xiaomi- ja tilaustuotteita eikä lahjakortteja ja työsuorituksia. Alennus on voimassa toistaiseksi.

JULKAISUT JA OPPIMINEN

Eri kulttuurien tuntemus hoitotyössä -kirja

Eija Wellmanin Eri kulttuurien tuntemus hoitotyössä -kirja superilaisille nyt jäsenetuhintaan 25 euroa + postikulut (5,50 euroa).

Kirja käsittelee eri kulttuurien tuntemusta ja hyödyntämistä hoitoalan työpaikoilla sekä terveydenhuollon suunnittelussa ja johdossa. Suomessa eri kulttuurien välisessä hoitotyössä suomalaisen lainsäädännön tulee aina olla pohjana toiminnassa. Kuitenkin erilaisista etnisistä lähtökohdista tulevien ihmisten kohtaaminen edellyttää ammattihenkilöiltä riittävän syvällistä ja laajaa tietoa ja taitoa toimia uusissa tilanteissa.

Kirja on tarkoitettu hoitoalan ammattilaisille ja työyhteisöille, joissa on eri kulttuureista tulevia asiakkaita ja myös henkilökuntaa. Kirja tarjoaa lukijalle selkeän esityksen erilaisten kulttuurien, ihmisoikeuksien ja lainsäädännön huomioimiseksi käytännön työssä.

Katso tilauskoodi ja tarkemmat tilausohjeet jäsensivuilta.

Kehitysvammaliiton koulutukset

Kehitysvammaliiton jäsenenä SuPer on mukana edistämässä kehitys- ja puhevammaisten ihmisten sekä selkokielen käyttäjien yhdenvertaisuutta ja hyvää elämää yhteiskunnassa.

Kehitysvammaliitto järjestää ajankohtaisia koulutuksia kehitys- ja puhevammaisten ihmisten parissa työskenteleville ammattilaisille muun muassa yksilökeskeisestä suunnittelusta, itsemääräämisen vahvistamisesta, vuorovaikutuksesta, kommunikaatiosta ja selkokielisyydestä sekä alan ajankohtaisista muista aiheista.

Otavamedia

Valitse lehti valikoimasta, saat 30 prosentin alennuksen! Katso tarkemmat tiedot ja tilausohjeet jäsensivuilta.

Sanoma

SuPerin jäsenenä saat valitsemasi uutismedian digitilauksen kuukaudeksi maksutta.Tilaa ja hyödynnä etusi viimeistään 31.3.2022.

Lisäksi Sanoman 12 kuukauden lehtitilauksia jopa 40 prosentin alennuksella. Voit tilata lehden myös lahjaksi. Katso tarkemmat tiedot ja tilausohjeet jäsensivuilta.

SILMÄLASILIIKKEET

Instru Optiikka: Instrumentarium, Nissen, Keops

Maksuton näöntarkastus.

• 30 prosentin alennus normaalihintaisista silmälaseista
  • 25 prosentin alennus normaalihintaisista piilolinsseistä
  • 20 prosentin alennus normaalihintaisista aurinkolaseista

Lisäksi Instrumentariumilla näöntarkastuksen yhteydessä:

• Silmänpohjakuvaus 20 euroa (norm. 45 euroa)
  • Laajennettu näöntutkimus 35 euroa (norm. 60 euroa)

Alennukset myönnetään voimassaolevaa SuPerin jäsenkorttia esittämällä. Etuja voi käyttää myös perheenjäsenet.

Edut voimassa myymälässä. Alennuksia ei voi käyttää jo ostettuihin tuotteisiin, eikä yhdistää muihin tarjouksiin.

MUUT EDUT ARKEEN

Leikkien - Kivat ja kehittävät lelut ja pelit suomalaisesta verkkokaupasta!

Superilaisille -10% etu.

Etukoodi löytyy kirjautumalla jäsensivuille.

Green Motionista autonvuokraus superilaisille edullisemmin ja ympäristöystävällisemmin

Olemme maailman suurin pienihiilidioksidipäästöisten autojen operaattori, toimimme n 50 maassa ja Suomessa operoimme kaikilla ns massalentokentillä sekä rautatieasemilla. Lisää infoa meistä löytyy www.greenmotion.fi -sivuilta.

Etukoodi -15% kaikista autoista sekä lisätiedot löytyvät kirjautumalla jäsensivuille.