Terveys ja hyvinvointi

Aistipuu

• 15 prosentin alennus normaalihintaisista lasten tunnetaitomateriaaleista, purukoruista ja keskittymistä edesauttavista tuotteista
  • 10 prosentin alennus normaalihintaisista painopeitoista, -leluista ja -tyynyistä sekä näiden oheistarvikkeista

Aistipuu tarjoaa keskittymistä ja oppimista tukevia tuotteita lapsille, tunnetaitomateriaaleja koko perheen yhteisiin hetkiin sekä kotimaisen valmistajan laadukkaita painopeittoja, -leluja ja -tyynyjä.

Tutustu nyt valikoimaan osoitteessa aistipuu.fi. Aistipuun löydät myös Instagramista: @aistipuu.

Etu on voimassa 31.12.2021 saakka. Alennuskoodin löydät kirjautumalla jäsensivuille​.

Apomera.fi

• 15 prosentin alennus kaikista normaalihintaisista tuotteista
Apomera.fi on laajan valikoiman terveyskauppa netissä. Valikoimasta löytyy tuhansia tuotteita ihonhoitoon ja hygieniaan, suun ja hampaiden hoitoon, vitamiinit ja lisäravinteet sekä itsehoitotuotteita ja apuvälineitä terveyden tueksi. Suosittuja tuotemerkkejä ovat mm. Eucerin, Vichy, La Roche-Posay, CCS, Ekulf, Scholl ja Weleda.

Etu on voimassa 31.12.2021 asti. Alennuskoodin löydät kirjautumalla jäsensivuille​.

Fitfarm

• 20 prosentin alennus verkkovalmennuksista
Löydä oma tapasi panostaa hyvinvointiisi ja lähde mukaan valmennuksiin! Tutustu tarjontaan osoitteessa fitfarm.fi.

Jäsenetu on voimassa 1.1.2021–31.12.2021. Alennuskoodin löydät kirjautumalla jäsensivuille​.

Foodin

• 20 prosentin alennus verkkokaupan tuotteista.

Alennus koskee kaikkia normaalihintaisia tuotteita. Saat alennuksen foodin.fi-verkkokaupassa vuoden loppuun asti.

Foodin on kotimainen perheyritys, joka tekee työtään rakkaudesta lajiin. Sen tavoitteena on luoda ruokakulttuuria, jossa jokaisella on mahdollisuus valita paremmin. Kestävästi ja eettisesti tuotettu, aito ja puhdas ruoka on sijoitus, jossa kaikki voittavat: sinä, viljelijät ja ympäristö.

Fysiomyynti

Terveyteen, liikuntaan ja kuntoutukseen erikoistunut maahantuontiyritys Fysiomyynti tarjoaa Superin jäsenille huippuedun. Saat verkkokaupan normaalihintaisista tuotteista 20 prosentin alennuksen ja ilmaisen toimituksen.

Voit tilata tuotteet verkkokaupasta www.fysiomyynti.fi omaan tai työpaikan käyttöön. Verkkokaupasta löydät alennettuun hintaan muun muassa:

• huippusuositut Merrell-paljasjalkakengät
  • Joyan Dubai-plantaarifaskiittijalkine − maailman pehmein sandaali
  • Blackrollin lihashuoltorullat sekä tuplapallot
  • X-tenexin pikanauhat
  • alkuperäiset ryhtiremmit
  • lääkinnälliset hoitosukat ja aktiivituet.

Alennuskoodin löydät kirjautumalla jäsensivuille​.

Keventäjät

30 prosentin alennus 6 kuukauden ja 12 kuukauden Keventäjät- ja Kotitreeni-jäsenyyksistä. Alennus on voimassa 1.1.2022 saakka. Alennuskoodin löydät kirjautumalla jäsensivuille​.

Olo.fit

Online-liikuntakeskus Olo.fit tarjoaa ryhmäliikunta-, lihaskunto- ja kehonhuoltotunteja silloin, kun sinulle sopii. Kymmeniä jatkuvasti päivittyviä tunteja tunnettujen kotimaisten huippuohjaajien vetäminä. Myös 60+ tunteja, jotka on suunniteltu varttuneemmalle keholle. Liiku kotona, mökillä, reissussa - missä vain. Superilaisille kuukausijäsenyys edulliseen hintaan.
Alennuskoodit löydät kirjautumalla jäsensivuille​.

Trainer4You-jatkokoulutukset

Trainer4You-jatkokoulutukset ovat liikunta- ja terveysalan ammattilaisille suunnattuja erikoistumisopintoja. Niiden avulla voit täydentää ja syventää osaamistasi terveysvalmennuksesta, psyykkisestä valmennuksesta, voimavalmennuksesta sekä ravintovalmennuksesta.

Jatkokoulutusten tavoitteena on auttaa liikunta- tai terveysalan ammattilaista erikoistumaan ja erottumaan edukseen.

SuPerin jäsenenä saat minkä tahansa jatkokoulutuksen etuhintaan. Katso edut ja koulutuksien tarkat esittelyt.

Seurana

Seurana Oy on Suomen ensimmäinen vanhusseurapalvelu, jonka kautta omaiset voivat tilata yksinäiselle vanhusläheiselleen tai muistisairaalle omaiselleen vertaistuellista seuraa. Seurana toimii kaikkialla Suomessa. Seuralaisemme tulevat vanhuksen seuraksi vanhuksen kotiin tai hoivakotiin.

Jäsenetumme SuPerin jäsenille: Seuranan palvelusta 100 euron alennus ja ilmainen ensikäynti. Etu on voimassa toistaiseksi.

Alennuskoodin löydät kirjautumalla jäsensivuille​.

Lue lisää Seuranasta: seurana.fi

Rela-Hierojat Terveystalo

Hieronnoista alennus SuPerin jäsenkortilla. Katso tarkemmat tiedot kirjautumalla jäsensivuille​.

Lifamasks

-30% alennus tuotteista. Katso tarkemmat tiedot kirjautumalla jäsensivuille​.

VENYY - Passiivinen venytystanko

Yli 20 vuotta sitten hevosen potkusta alkunsa saanut kotimainen innovaatio VENYY - Passiivinen venytystanko tarjoaa lääkkeetöntä apua selkä- ja olkapääkivuille.

VENYY on yksityiskäyttöön sekä ammattikäyttöön soveltuva passiivinen venyttelylaite, jonka avulla ennaltaehkäistään ja hoidetaan tuki- ja liikuntaelinvaivoja turvallisesti ja tehokkaasti. VENYY-tangolla passiivisesti venyttäen kudosten nestekierto ja hapetus paranevat, välilevyille saadaan tilaa sekä niille kohdistuvaa painetta tasattua. Säännöllisen VENYYmisen myötä lihas kasvaa pituutta, korjaten tehokkaasti lyhentyneen lihasryhmän aiheuttamia nivelkulmien muutoksia ja niiden tuomia oireita.

20 euron alennus tuotteista. Katso tarkemmat tiedot kirjautumalla jäsensivuille​.

Kasain Oy

Kasain on rennompaan elämään, kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin sekä aitoon muutokseen erikoistunut yritys, jonka taustalla vaikuttaa kaksi hoitoalan ammattilaista.

Palvelumme sopivat hyvin esimerkiksi sinulle, jos haluat työkaluja ylisuorittamisen ja stressin hallintaan ja itsetunnon kohottamiseen. Valmennuksemme tuovat arkeesi myös mielen ja kehon terveyttä, pysyviä muutoksia elämäntapoihisi, parempia ruokailutottumuksia sekä turvallista ja innostavaa liikuntaa.

Kasain tarjoaa superilaisille alennuksen verkkovalmennuksesta. Lisätiedot saat kirjautumalla jäsensivuille.