Terveys ja hyvinvointi

Apomera.fi

15 % alennus kaikista normaalihintaisista tuotteista

Apomera.fi on laajan valikoiman terveyskauppa netissä. Valikoimasta löytyy tuhansia tuotteita ihonhoitoon ja hygieniaan, suun ja hampaiden hoitoon, vitamiinit ja lisäravinteet sekä itsehoitotuotteita ja apuvälineitä terveyden tueksi. Suosittuja tuotemerkkejä ovat mm. Eucerin, Vichy, La Roche-Posay, CCS, Ekulf, Scholl ja Weleda.

Etu on voimassa 31.12.2020 asti. Alennuskoodin löydät jäsensivuilta​.

Foodin

20 % alennus verkkokaupan tuotteista.

Alennus koskee kaikkia normaalihintaisia tuotteita. Saat alennuksen foodin.fi-verkkokaupassa vuoden loppuun asti.

Foodin on kotimainen perheyritys, joka tekee työtään rakkaudesta lajiin. Sen tavoitteena on luoda ruokakulttuuria, jossa jokaisella on mahdollisuus valita paremmin. Kestävästi ja eettisesti tuotettu, aito ja puhdas ruoka on sijoitus, jossa kaikki voittavat: sinä, viljelijät ja ympäristö.

Alennuskoodin löydät jäsensivuilta​.

Fysiomyynti

Terveyteen, liikuntaan ja kuntoutukseen erikoistunut maahantuontiyritys Fysiomyynti tarjoaa Superin jäsenille huippuedun. Saat verkkokaupan tuotteista 20 % alennuksen ja ilmaisen toimituksen.

Voit tilata tuotteet verkkokaupasta www.fysiomyynti.fi omaan tai työpaikan käyttöön. Verkkokaupasta löydät alennettuun hintaan muun muassa:

• huippusuositut Merrell-paljasjalkakengät
  • Joyan Dubai-plantaarifaskiittijalkine − maailman pehmein sandaali
  • Blackrollin lihashuoltorullat sekä tuplapallot
  • X-tenexin pikanauhat
  • alkuperäiset ryhtiremmit
  • lääkinnälliset hoitosukat ja aktiivituet.

Alennuskoodin löydät jäsensivuilta​.

Hidasta elämää

25 % alennus kaikista normaalihintaisista Hidasta elämää -hyvinvointikorteista

Alennuskoodin löydät jäsensivuilta​. Koodi syötetään Puodin ostoskorista löytyvään "Käytä koodi- tai lahjakortti" -kenttään. Etu on voimassa 31.12.2020  asti. Kauppias suosittelee:

Mindfulness- ja stressinhallinta: StressinhallintakortitMetsä- ja meditaatiokortit ja Unikortit. Muut suositukset: Ole itsellesi armollinen -kortit ja Toivon kortit.

Keventäjät

30 % alennus Keventäjien sekä 6 kuukauden että 12 kuukauden jäsenyydestä. Alennuskoodin löydät jäsensivuilta​.

Kiloklubi

30 % alennus sekä 6 kuukauden että 12 kuukauden jäsenyydestä. Alennuskoodin löydät jäsensivuilta​.

Trainer4You-jatkokoulutukset

Trainer4You-jatkokoulutukset ovat liikunta- ja terveysalan ammattilaisille suunnattuja erikoistumisopintoja. Niiden avulla voit täydentää ja syventää osaamistasi terveysvalmennuksesta, psyykkisestä valmennuksesta, voimavalmennuksesta sekä ravintovalmennuksesta.

Jatkokoulutusten tavoitteena on auttaa liikunta- tai terveysalan ammattilaista erikoistumaan ja erottumaan edukseen.

SuPerin jäsenenä saat minkä tahansa jatkokoulutuksen etuhintaan. Katso edut ja koulutuksien tarkat esittelyt.