Terveys ja hyvinvointi

Aistipuu

Apomera.fi

• 15 prosentin alennus kaikista normaalihintaisista tuotteista
Apomera.fi on laajan valikoiman terveyskauppa netissä. Valikoimasta löytyy tuhansia tuotteita ihonhoitoon ja hygieniaan, suun ja hampaiden hoitoon, vitamiinit ja lisäravinteet sekä itsehoitotuotteita ja apuvälineitä terveyden tueksi. Suosittuja tuotemerkkejä ovat mm. Eucerin, Vichy, La Roche-Posay, CCS, Ekulf, Scholl ja Weleda.

Foodin

• 15 prosentin alennus verkkokaupan tuotteista.

Alennus koskee kaikkia normaalihintaisia tuotteita.

Foodin on kotimainen perheyritys, joka tekee työtään rakkaudesta lajiin. Sen tavoitteena on luoda ruokakulttuuria, jossa jokaisella on mahdollisuus valita paremmin. Kestävästi ja eettisesti tuotettu, aito ja puhdas ruoka on sijoitus, jossa kaikki voittavat: sinä, viljelijät ja ympäristö.

Fysiomyynti

Terveyteen, liikuntaan ja kuntoutukseen erikoistunut maahantuontiyritys Fysiomyynti tarjoaa Superin jäsenille huippuedun. Saat verkkokaupan normaalihintaisista tuotteista 20 prosentin alennuksen ja ilmaisen toimituksen.

Voit tilata tuotteet verkkokaupasta www.fysiomyynti.fi omaan tai työpaikan käyttöön. Verkkokaupasta löydät alennettuun hintaan muun muassa:

• huippusuositut Merrell-paljasjalkakengät
  • Joyan Dubai-plantaarifaskiittijalkine − maailman pehmein sandaali
  • Blackrollin lihashuoltorullat sekä tuplapallot
  • X-tenexin pikanauhat
  • alkuperäiset ryhtiremmit
  • lääkinnälliset hoitosukat ja aktiivituet.

Keventäjät

30 prosentin alennus 6 kuukauden ja 12 kuukauden Keventäjät- ja Kotitreeni-jäsenyyksistä.  Alennuskoodin löydät kirjautumalla jäsensivuille​.

Trainer4You-jatkokoulutukset

Trainer4You-jatkokoulutukset ovat liikunta- ja terveysalan ammattilaisille suunnattuja erikoistumisopintoja. Niiden avulla voit täydentää ja syventää osaamistasi terveysvalmennuksesta, psyykkisestä valmennuksesta, voimavalmennuksesta sekä ravintovalmennuksesta.

Jatkokoulutusten tavoitteena on auttaa liikunta- tai terveysalan ammattilaista erikoistumaan ja erottumaan edukseen.

SuPerin jäsenenä saat minkä tahansa jatkokoulutuksen etuhintaan. Katso edut ja koulutuksien tarkat esittelyt.

Seurana

Seurana Oy on Suomen ensimmäinen vanhusseurapalvelu, jonka kautta omaiset voivat tilata yksinäiselle vanhusläheiselleen tai muistisairaalle omaiselleen vertaistuellista seuraa. Seurana toimii kaikkialla Suomessa. Seuralaisemme tulevat vanhuksen seuraksi vanhuksen kotiin tai hoivakotiin.

Jäsenetumme SuPerin jäsenille: Seuranan palvelusta 100 euron alennus ja ilmainen ensikäynti. Etu on voimassa toistaiseksi.

Lue lisää Seuranasta: seurana.fi

Rela-Hierojat Terveystalo

Hieronnoista alennus SuPerin jäsenkortilla. Katso tarkemmat tiedot kirjautumalla jäsensivuille​.

Kasain Oy

Kasain on rennompaan elämään, kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin sekä aitoon muutokseen erikoistunut yritys, jonka taustalla vaikuttaa kaksi hoitoalan ammattilaista.

Palvelumme sopivat hyvin esimerkiksi sinulle, jos haluat työkaluja ylisuorittamisen ja stressin hallintaan ja itsetunnon kohottamiseen. Valmennuksemme tuovat arkeesi myös mielen ja kehon terveyttä, pysyviä muutoksia elämäntapoihisi, parempia ruokailutottumuksia sekä turvallista ja innostavaa liikuntaa.

Kasain tarjoaa superilaisille alennuksen verkkovalmennuksesta. Lisätiedot saat kirjautumalla jäsensivuille.