Vapaat viikot

Kesäajan haussa lomaviikon saaneille on ensitieto lähtenyt. Vapaaksi jääneet viikot on päivitetty alla olevaan listaan. Peruutusten tullessa lomaviikot arvotaan uudelleen maaliskuun loppuun asti, mikäli hakemuksia on tullut hakuaikana kyseiselle peruutusviikolle.
Alla olevan listan hakuaikana vapaaksi jääneet viikot jaetaan hakemusten saapumisjärjestyksessä. Viikko alkaa aina viikkonumeroa edeltävän viikon perjantaina, lauantaina tai sunnuntaina kohteesta riippuen. Mikäli vapaan viikon alkuun on alle kuukausi aikaa, on mahdollisuus varata myös viikkoa lyhyempää jaksoa (huoneistokohtainen minimihinta) *Päivitetty 21.3. klo 18:02*

Heinola / Vierumäki / Loma-aika (allergiahuoneistoja, ei lemmikkieläimiä). Varattavissa koko viikoksi pe-pe 400€/viikko tai lyhyempää jaksoa pe-ma tai ma-pe 250€/jakso.
Loma-aika huoneistojen vapaat viikot ja varaukset Holiday Clubin kautta tai soittamalla 030 6870400 (arkisin 9-16).
Käy katsomassa ja varaa Holiday Clubin vapaana olevia kohteita.

Levi / Levin Länsihovi ja Levin Ilveshovivaihtopäivä la (ei lemmikkieläimiä Ilveshoviin)

• Länsihovi vapaat viikot: 19, 20, 22, 23, 26, 40, 41
  • Ilveshovi vapaat viikot: 19, 20, 22, 23, 27, 31, 33, 34, 40, 41, 43

Ylläs / Huilinki A ja Bvaihtopäivä la(ei lemmikkieläimiä A-puolelle)

• A-puoli / vapaat viikot: 30
  • B-puoli / vapaat viikot: 44

Ruka / Ruska Ruka vaihtopäivä pe

• vapaat viikot: 18, 20, 21, 22, 40

Vuokatti Tähti vaihtopäivä pe (ei lemmikkieläimiä)

• vapaat viikot: 18, 21, 22, 23, 37, 38, 40, 41, 44

Puumala / Äimänkäki vaihtopäivä pe

• vapaat viikot: 16, 18, 19

Nauvo / Villa Etel vaihtopäivä sunnuntai(ei lemmikkieläimiä) - ei vapaita 44/2019 asti

Puumala / Pikku-äimä vaihtopäivä pe (ei lemmikkieläimiä, ensisijaisesti palkitsemiskäytössä)- ei vapaita 44/2019 asti

Vuokatti Kanerva ja Koivuvaihtopäivä pe (Koivuun ei lemmikkieläimiä, ensisijaisesti palkitsemiskäytössä)

• Koivu vapaat: 18, 19, 21, 22, 23, 27, 32, 34, 35, 36, 37, 40, 41, 44
  • Kanerva vapaat: 19, 20, 21, 22, 23, 34, 35, 36, 37, 38, 41

Koli / Kolin Kukkula vaihtopäivä pe - ei vapaata viikkoon 44/2019 asti

Helsingin kaupunkiasunto, Kallion kaksio  60€/yö (ei lemmikkieläimiä, hinta 65 euroa/vrk viikosta 18/2019 alkaen)
Kallion kaksiota voi varata yhden- tai useamman yön jaksoissa tarpeen mukaan (kesäaikana ma-to tai to-ma jaksoissa).
Kallion hakemuksesta löydät vapaat vuokrattavat ajankohdat. Muita vapaita ajankohtia voi tiedustella sähköpostitse.
Kesäkuu - elokuu ajankohdat (ma-to ja to-ma) haettavissa helmikuun loma-asuntohaun yhteydessä.

Lähetä henkilötietoja sisältävät viestisi liittoon salattuna oheisesta linkistä: https://securemail.superliitto.fi/ (vastaanottaja: loma-asunnot)