Kuntatyö2030-ohjelma

Kuntatyö2030 on jatkoa työelämän Kunteko 2020 -kehittämisohjelmalle.

Kunteko 2020 -ohjelmaa toteutettiin vuosina 2015-2020 KT Kuntatyönantajien ja kunta-alan pääsopijajärjestöjen yhteistyönä.

SuPer oli Kunteko 2020- ohjelmassa mukana Sosiaali- ja terveysalan neuvottelujärjestö Sote ry:n jäsenenä. Myös monet SuPerin jäsenet ovat olleet mukana hankkeessa kehittämässä kuntatyötä.

Lue sivuiltamme artikkelit Sastamalan yksilövastuullisesta hoitotyömallista, palkitusta varhaiskasvatuksesta Ikaalisissa, itseohjautuvan työkulttuurin työpajasta Heinolassa, Kolarin palkituista hoitajista, tapaamiskontista Ikaalisissa, kotihoidon perehdyttämismallista Janakkalassa sekä päätösseminaarissa 25.11.2020 palkituista kehittämisteoista.

Kuntatyö2030 kokoaa työelämän kehittämistä

Pääset tutustumaan kuntatyö kehittämiseen Kuntatyö2030-verkkosivuilla. Sieltä löydät muun muassa:

Käytä hyödyksesi ja kehitä kuntatyötä!

Lue myös Kuntatyöpaikkojen kekseliäät ratkaisut ja kehittäminen korona-aikana -hankkeesta. KT:n ja pääsopijajärjestöjen hankkeen tavoitteena on edistää ja tukea kuntaorganisaatioiden onnistumisia ja toimintatapojen uudistamisia koronakriisin eri vaiheissa sekä vahvistaa yhteistyön kulttuuria.