Kuntatyö2030-ohjelma

Kuntatyö2030-ohjelmaa toteutettiin vuosina 2021–2022. Vuoden 2023 alusta valtakunnallinen työelämän kehittäminen Kunta- ja hyvinvointialuetyönantajat KT:n ja pääsopijajärjestöjen kesken koskee kunta-alan lisäksi myös hyvinvointialueita. Tästä syystä sivuston nimeksi on muutettu www. tekojentori.fi.

SuPer on ollut mukana hankkeessa.

Tutustu Tärkeissä töissä -verkkosivuihin, josta löydät muun muassa:

Käytä hyödyksesi ja kehitä kuntatyötä!

Kuntatyö2030 on jatkoa työelämän Kunteko 2020 -kehittämisohjelmalle, joka toteutettiin vuosina 2015-2020 KT Kuntatyönantajien ja kunta-alan pääsopijajärjestöjen yhteistyönä. SuPer oli mukana myös tässä kehittämisohjelmassa.

Lue  sivuiltamme myös Kunteko 2020 -kehittämisohjelmaan liittyviä artikkeleja Sastamalan yksilövastuullisesta hoitotyömallista, palkitusta varhaiskasvatuksesta Ikaalisissa, itseohjautuvan työkulttuurin työpajasta Heinolassa, Kolarin palkituista hoitajista, tapaamiskontista Ikaalisissa, kotihoidon perehdyttämismallista Janakkalassa sekä päätösseminaarissa 25.11.2020 palkituista kehittämisteoista.